Skjønner veldig godt hva du mener! Jeg får en blanding av følelser, både positive og negative. SlitsomtNei men det gjer meg lei meg og bare sjalu når andre blir gravide. Har mista den gleden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner veldig godt hva du mener! Jeg får en blanding av følelser, både positive og negative. SlitsomtNei men det gjer meg lei meg og bare sjalu når andre blir gravide. Har mista den gleden
Kjenner en del murringer i eggstokkene, spesielt venstre side(som vanlig)
Pleier ikke å ha mellomblødninger eller spotting, men leste meg opp på at det er vanlig med Letrozol noen dager etter opphold fra tablettene, men er jo 4 dager siden siden jeg tok siste tavlett!? Fortsetter med salvie-te morgen/kveld, glass med saft og grapefruktkjerneekstrakt-dråper og noen slurker med Solvispect slimløsende hostesaft 3 ganger daglig. Ikke noe el-slim ennå, det har jeg gjerne fra CD9, så blir nok en lang syklus denne gang, da
Se der ja! Nå stiger det!Ok nytt håp i dag om positiv test! Skal ta en ny test i kveld, så får vi se![]()
Kanskje naturlig det etter kjemisk? At kroppen trenger litt ekstra tid på å modne gullegget? Har en følelse av at det blir lang syklus på meg også for har 0 symptomer på at el nærmer seg.CD11 og testene er svake ennåKjenner en del murringer i eggstokkene, spesielt venstre side(som vanlig)
Gikk på do i sta og så jeg har spottet og var litt spotting ved tørk også?
Pleier ikke å ha mellomblødninger eller spotting, men leste meg opp på at det er vanlig med Letrozol noen dager etter opphold fra tablettene, men er jo 4 dager siden siden jeg tok siste tavlett!? Fortsetter med salvie-te morgen/kveld, glass med saft og grapefruktkjerneekstrakt-dråper og noen slurker med Solvispect slimløsende hostesaft 3 ganger daglig. Ikke noe el-slim ennå, det har jeg gjerne fra CD9, så blir nok en lang syklus denne gang, da
![]()
Kanskje naturlig det etter kjemisk? At kroppen trenger litt ekstra tid på å modne gullegget? Har en følelse av at det blir lang syklus på meg også for har 0 symptomer på at el nærmer seg.
Jeg har veldig mye murringer i eggstokkene nå, sprenger lissom... men EL er nok først og tidligst 3-4 dager! Har ikke hatt ork det noe aksjer heller! Hatt besøk i 14 dager, de dro heldigvis igår. Men har vært så varmt atte
Kjenner jeg er ganske laidback denne gangen
Når pleier du å ha EL? CD20?Ahh, mye endrer seg jo med støttemedisin. Sommeren er vankelig for aksjelegging! Jeg føler vi må begynne snart for å ha håp om jente, men det er aaalt for varmt og vi er på reise litt hit og dit og det blir fort ett barn eller to i senga vår. Men jeg er ganske avslappet denne runden jeg også. Gruer meg så sykt til ny runde hg! Jeg pleier å ha el mellom cd18 og cd22Ja, kan forlenge syklus, det, men pleier aldri å spotte, men leser mange gjør det med LetrozolJeg har veldig mye murringer i eggstokkene nå, sprenger lissom... men EL er nok først og tidligst 3-4 dager! Har ikke hatt ork det noe aksjer heller! Hatt besøk i 14 dager, de dro heldigvis igår. Men har vært så varmt atte
Kjenner jeg er ganske laidback denne gangen
Når pleier du å ha EL? CD20?

Ahh, mye endrer seg jo med støttemedisin. Sommeren er vankelig for aksjelegging! Jeg føler vi må begynne snart for å ha håp om jente, men det er aaalt for varmt og vi er på reise litt hit og dit og det blir fort ett barn eller to i senga vår. Men jeg er ganske avslappet denne runden jeg også. Gruer meg så sykt til ny runde hg! Jeg pleier å ha el mellom cd18 og cd22![]()
Mannen blir så stresset i tillegg, så ha har slitt med å komme i mål. Det orker jeg ikke denne PP, så da får det bare bli som det blir
Hvilken CD er du på nå? Jeg er kun på CD11, så hvertfall 3 dager igjen til positive tester! Hatt hyperemesis med alle 6,så gruer meg noe sinnsykt til den biten selv jeg også
Ja, mannen her sliter også med det, så nå sier jeg ingen ting om hvor jeg er i syklusen. Går kun for forføringAlle 6 ungene er hjemme+vært mye besøk, så ikke lett å få tid eller ork til å legge inn aksjerOg hvertfall ikkr med små i senga
Mannen blir så stresset i tillegg, så ha har slitt med å komme i mål. Det orker jeg ikke denne PP, så da får det bare bli som det blir
Hvilken CD er du på nå? Jeg er kun på CD11, så hvertfall 3 dager igjen til positive tester! Hatt hyperemesis med alle 6,så gruer meg noe sinnsykt til den biten selv jeg også
![]()
jeg er på CD16 og el testen var veldig negativ. MEN hadde litt el slim nå! Så kanskje det nærmer seg. Ja, husker du har nevnt tidligere at du sliter med HG, det er så forferdelig Yes!Vis vedlegget 465436
Dag 14 I dag og pleier å få sterkere strek på dag 15. Syntes dere at den siste streken ser ut som ein økning?

Så fint at noken andre også såg detYes!
Ja, mannen her sliter også med det, så nå sier jeg ingen ting om hvor jeg er i syklusen. Går kun for forføringjeg er på CD16 og el testen var veldig negativ. MEN hadde litt el slim nå! Så kanskje det nærmer seg. Ja, husker du har nevnt tidligere at du sliter med HG, det er så forferdelig
![]()
Da ligger vi nok noenlunde likt. Testene er negative ennå, men fy søren for pressing og murringer jeg kjenner fra eggstokkene
og spotter bittelitt, men kom en skikkelig klase med el-slim igår sta når jeg skulle tisse.. Er nok minst 3 dager til EL... orker ikke styre med sex ikveld heller
Vurderer faktisk å legge meg nå
VelkommenAnne_ - 27 - B1 - PP1 - EL 22.07? - 04.08? (IKM)
Spørsmålstegn fordi syklus varier med noen dager hver mnd.

Jeg prøvde å få lagt inn aksjer i går. I tilfelle el i løpet av de neste dagene. Er litt gira på å få en jente så ville være litt tidlig ute. Og så sov begge ungene på egne rom og vi var ellers alene på hytta. De nærmeste dagene har vi to dager på hotell hvor begge barna sover med oss, og så skal vi tilbake på hytta med familie resten av uka så det blir null privatliv! Meeeen mannen var for trøtt så det ble så vidt ett kyssMannen min har aldri slitt med det førhen, men ettersom alle barna er hjemme, da er det blitt sånn- han blir så stressetDa ligger vi nok noenlunde likt. Testene er negative ennå, men fy søren for pressing og murringer jeg kjenner fra eggstokkene
og spotter bittelitt, men kom en skikkelig klase med el-slim igår sta når jeg skulle tisse.. Er nok minst 3 dager til EL... orker ikke styre med sex ikveld heller
Vurderer faktisk å legge meg nå
![]()
nesten så jeg tror jeg bare må gi opp denne prøveperioden....Hvis det er noen trøst så hadde jeg også store planer som utgikk fullstendig i går. Soverommet holdt nærmere tusen varmegrader, vi var klamme ETTER dusj, og jeg kjente at lysten var på ingen måte til stede for noen av oss. Så da droppa jeg det heller fremfor å tvinge det frem for å treffe eggløsningen. Det ville vært pliktsexen jeg forsøker å unngåJeg prøvde å få lagt inn aksjer i går. I tilfelle el i løpet av de neste dagene. Er litt gira på å få en jente så ville være litt tidlig ute. Og så sov begge ungene på egne rom og vi var ellers alene på hytta. De nærmeste dagene har vi to dager på hotell hvor begge barna sover med oss, og så skal vi tilbake på hytta med familie resten av uka så det blir null privatliv! Meeeen mannen var for trøtt så det ble så vidt ett kyssnesten så jeg tror jeg bare må gi opp denne prøveperioden....

Jeg prøvde å få lagt inn aksjer i går. I tilfelle el i løpet av de neste dagene. Er litt gira på å få en jente så ville være litt tidlig ute. Og så sov begge ungene på egne rom og vi var ellers alene på hytta. De nærmeste dagene har vi to dager på hotell hvor begge barna sover med oss, og så skal vi tilbake på hytta med familie resten av uka så det blir null privatliv! Meeeen mannen var for trøtt så det ble så vidt ett kyssnesten så jeg tror jeg bare må gi opp denne prøveperioden....
Håper dere får mulighet til å legge inn aksjer idag?
Har masse El-slim og murringer/pressing fra eggstokkene idag også.