♡ IKM uke 32 ♡

CD8: Kjenner meg litt oppblåst, lite matlyst(sikkert pga varmen) og bittelitt murringer. Monitoren viste lav idag, fikk positiv el-test på 2.urin, men vet mine streker skal være veldig sterke for å være positive, så tror ikke EL er ennå. Ingen el-slim og sluttet å blø igår kveld, så :pHatt Har til vanlig hatt EL på CD14 og får skikkelig vondt når jeg har EL, såpass at jeg må ta smertestillend! Ikke sexlyst heller og har ikke tid:hilarious: Har familiebesøk, er igang med lage ostekake til bursdagsfeiringen imorgen:cool05
Screenshot_20250718_105948_Premom.jpg

Noken har hatt vanleg syklus mens dei ammer men ikkje klart å bli gravid før etter avvenning? Tok det lang tid å bli gravid etter ammeslutt?

CD 14(15 siden det er etter midnatt)

Lurer på om el var her om dagen hadd el test samme dag som jeg fikk "peak" i appen, der T var like sterk som C. Glemte å logge den, men den var sterkere enn del på 0,88.

Tok flere i går og i dag, som har vært mye svakere enn den på 0,36 som jeg fikk i kveld.

Vedlegg

• Screenshot_20250719_011557_Premom.jpg
    Screenshot_20250719_011557_Premom.jpg
    107,4 KB · Visninger: 29
Helt ny i forumet og helt ny i denne tilværelsen uten prevensjon :smiley-ashamed005 skjønner ikke alt av forumet helt enda, men man må jo hoppe i det! Det kan vel ikke være så vanskelig? :nailbiting: Har endret nick men venter godkjenning.

LivetsFørsteBarn - 32 - b1 - pp2 - EL 21.07. - IKM 04.07.
Velkommen! :love7
Du finner fort ut av både prøvelivet og forumet her! Bare å spørre om du lurer på noe :D

IMG_20250719_094436_307.jpg

Dette er dag 11 og 12 forrige måned så gammel men eg var overraska kor mykje sterkare testene er denne månaden. Er første månaden eg er heilt ferdig med amming. Men syklusen har vert vanleg I 2,5 år

Med mine korte topper kan det fort bli positiv test i kveld. Håper egentlig det, bare så vi kan bli ferdige med det i og med at vi er på besøk tiden fremover..

Vedlegg

• IMG_6693.jpeg
    IMG_6693.jpeg
    82 KB · Visninger: 33
CD 14(15 siden det er etter midnatt)

Lurer på om el var her om dagen hadd el test samme dag som jeg fikk "peak" i appen, der T var like sterk som C. Glemte å logge den, men den var sterkere enn del på 0,88.

Tok flere i går og i dag, som har vært mye svakere enn den på 0,36 som jeg fikk i kveld.
Oi veldig sterke streker! Tipper peaken var på ettermiddagen cd13, med eggløsning cd14 :drunken_smilie
Da er du isåfall 1dpo i dag :)

Jeg ville ha fortsatt å teste bare for å bekrefte at nivåene er på vei ned.

Oi veldig sterke streker! Tipper peaken var på ettermiddagen cd13, med eggløsning cd14 :drunken_smilie
Da er du isåfall 1dpo i dag :)

Jeg ville ha fortsatt å teste bare for å bekrefte at nivåene er på vei ned.
Kan virke som det er casen ja blir spennede å se!
Tok test for et par timer siden også, ganske lik som de jeg tok i går.
skulle kaste den en times tid etter jeg tok testen, og da var t og c like sterke, men det gjelder vel ikke så lenge etter har 4-5 tester igjen, så tar nok de også fremover for å sjekke☺️

Hvor er du i løypa?

CD9: Fikk sms fra gyn om normale blodprøver, så deilig å få det bekreftet fra han:flower
Holder bursdag for eldstesnupp idag, og det er SÅ varmt:smiley-ashamed004

Screenshot_20250719_155602_Gallery.jpg

Screenshot_20250719_155631_Gallery.jpg

Screenshot_20250719_155710_Gallery.jpg

Screenshot_20250719_154827_Premom.jpg

CD14

Begynner endelig å bli bedre! Har ikke begynt med temping enda denne måneden pga sykdom! Må begynne i morgen. Tror også jeg begynner med el tester i morgen! Forventet el er mellom CD18 og CD22, men man vet jo aldri hvordan sykdom påvirker syklus.

CD11
Tok ut spiralen 02.06. og har ikke helt styr på syklusen og kroppen enda. Mener jeg gikk rett inn i min vanlige syklus, fordi jeg hadde eggløsning to dager før uttak (hadde eggløsning til tross for spiral). Fikk mens ganske nøyaktig to uker etter eggløsning.
Usikker på eggløsningen etter det, men hadde smerter i flere dager. Usikker fordi siste mens kom 4 dager før forventet, 9/7. Skal ifølge garmin-appen ha eggløsning om et par dager med fruktbarhetsvindu 17.-23.07.

Nå har jeg rosa utflod de siste to dagene, og leser at det typisk kommer etter eggløsning.. oppdaget det etter sex i går. Ifølge appen er eggløsning på mandag.. Kan jeg ha hatt eggløsning allerede? Siste blødningsdag var forrige mandag.. kan selvsagt være pga sex i går, men har aldri vart over flere dager før..

Kan virke som det er casen ja blir spennede å se!
Tok test for et par timer siden også, ganske lik som de jeg tok i går.
skulle kaste den en times tid etter jeg tok testen, og da var t og c like sterke, men det gjelder vel ikke så lenge etter har 4-5 tester igjen, så tar nok de også fremover for å sjekke☺️

Hvor er du i løypa?
Hehe nei, de skal vel avleses ganske raskt etter de ikke er rosa lenger:)

Jeg ble litt skuffet.. tok en test nå i kveld, hadde håpet at den skulle være positiv ettersom den var ganske sterk tidligere i formiddag, men jeg fikk en svak strek.. så ingen el akkurat nå ihvertfall. Er på cd10 i dag.

Hehe nei, de skal vel avleses ganske raskt etter de ikke er rosa lenger:)

Jeg ble litt skuffet.. tok en test nå i kveld, hadde håpet at den skulle være positiv ettersom den var ganske sterk tidligere i formiddag, men jeg fikk en svak strek.. så ingen el akkurat nå ihvertfall. Er på cd10 i dag.
Huff, da forstår jeg du ble skuffet. Når har du vanligvis el, hvis du vet?
Har hatt flere ganske sterke streker denne syklusen før streken blir svakere igjen, for så å bli sterkere igjen.. Hadde en ganske sterk igjen nå i kveld som slo ut som 0.79 i appen. Ikke lett å bli klok :rolleyes:

Veslejente - 32 - b3 - PP1 - el 22.07 -IKM 06.08

Heihei, jeg lister meg litt inn hit. Tok ut spiralen 27.juni og fikk mens som vanlig 10.07. Usikker på om syklus er stabil og vi tar ikke prøvingen ordentlig, da vi egentlig ikke skal prøve ordentlig helt enda. Sex i dag 3 dag før forventet el. Lite håp om å prøve på jente etter 2 gutter.( like glade for gutt) :Heartpink:Heartblue med aksjelegging 1 dag , 3-4 dager før el tenker jeg sansynligheten er liten, men jeg blir likevel med her. Lykke til alle sammen !

Back
Topp