Cd8 i dag og allerede tid for ny aksjelegging
Fikk el på cd11 forrige syklus, så da er den like rundt hjørnet isåfall.
Fikk el på cd11 forrige syklus, så da er den like rundt hjørnet isåfall.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk el på cd11 forrige syklus, så da er den like rundt hjørnet isåfall.Skjønner!Nei, begynner ikke å teste før sånn cd15 siden det tidligste jeg noen gang har hatt el var cd16, og det har kun skjedd 1 gang. Hva med med? Når i syklus pleier du å få el?

. Siste dag med Letrozol imorgen. Begynner med Salvie-te på kvelden CD8. G-testen er fortsatt svakt positiv, men tenker den blir negativ ila de neste dagene
Ka app er det?Her har jeg testet for el siden cd7 for å forstå syklus bedre, siden jeg ikke har hatt normal syklus på flere år pga. prevensjon. Flere som har opplevd at den går veldig opp og ned? Ikke tatt i dag enda
Forstår jo at det enda er "tidlig" i syklus og at det kanskje vil være flere faktorer som spiller inn her, men blir så usikker når jeg aldri har vært sikker på syklus![]()
Jeg har sett flere ha det slik som deg - så det er nok ikke unormalt. Og mange ting som spiller inn som du sier. Bare å fortsette å teste, så blir den positiv etterhvertHer har jeg testet for el siden cd7 for å forstå syklus bedre, siden jeg ikke har hatt normal syklus på flere år pga. prevensjon. Flere som har opplevd at den går veldig opp og ned? Ikke tatt i dag enda
Forstår jo at det enda er "tidlig" i syklus og at det kanskje vil være flere faktorer som spiller inn her, men blir så usikker når jeg aldri har vært sikker på syklus![]()

PremomKa app er det?
Gratis å bruke kun for å loggføre tester, ellers har den en del funksjoner som krever abonnement som jeg ikke har testet ut!
Holder på å smelte bort i varmen, er 27 grader i skyggen og kl er kun 13.13
Jeg har søkt tilflukt inne i huset med mini, mens de andre er i bassenget å koser seg
Oi sterk strek i dag! Når får du vanligvis el?CD7 og testene øker litt. Får se når EL bestemmer seg for å komme denne PPTar siste dose idag med Letrozol for denne gang
Holder på å smelte bort i varmen, er 27 grader i skyggen og kl er kun 13.13
Jeg har søkt tilflukt inne i huset med mini, mens de andre er i bassenget å koser seg
![]()
Oi sterk strek i dag! Når får du vanligvis el?
Kan man få el tidligere når man går på letrozol?
Noen får EL tidligere med Letrozol, andre får det litt senere- så vanskelig å si
Ah ok ok, haha ja det er en berg og dalbane hele dette oppleggetJeg kan få sterke streker i en hel uke før EL, så betyr ikke EL er rett rundt hjørnet hos megNoen får EL tidligere med Letrozol, andre får det litt senere- så vanskelig å si
![]()
Bare å henge med i svingene så godt man klarer 
Ah ok ok, haha ja det er en berg og dalbane hele dette oppleggetBare å henge med i svingene så godt man klarer
Tror kanskje det blir letrozol på meg i august. Skal tilbake til gynekologen da, så får vi se.

Cd8 i dag og lite action. Men toppen min er kort, så forventer positiv test enten cd10 eller 11. tester nok to ganger om dagen da.

Dagens testSpent på om el kommer før jeg tenkte, som egentlig er starten av neste uke!

Nei det skjønner jeg da, og så slitsomt!Yes, vet aldri når jeg får EL, så ikke lett å beregne nå aksjer må være på plassHåper du slipper og blir gravid denne PP
![]()