♡ IKM uke 32 ♡

Skrev feil i sted, jeg er på cd7!
Og første el-test er tatt:

Vedlegg

• IMG_6619.jpeg
    IMG_6619.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 49
Nei, begynner ikke å teste før sånn cd15 siden det tidligste jeg noen gang har hatt el var cd16, og det har kun skjedd 1 gang. Hva med med? Når i syklus pleier du å få el?
Skjønner!

Jeg har gått på prevensjon i ganske mange år, og hatt mensen 1-4 gang i året så jeg er litt usikker på når jeg får el. Har derfor testet en gang daglig siden cd7, bare for å sjekke ståa :happy:

Masse god bedring forresten, håper du kommer deg kjapt:Heartred

Her har jeg testet for el siden cd7 for å forstå syklus bedre, siden jeg ikke har hatt normal syklus på flere år pga. prevensjon. Flere som har opplevd at den går veldig opp og ned? Ikke tatt i dag enda:happy:

Forstår jo at det enda er "tidlig" i syklus og at det kanskje vil være flere faktorer som spiller inn her, men blir så usikker når jeg aldri har vært sikker på syklus:rolleyes:

Vedlegg

• Screenshot_20250716_122639_Premom.jpg
    Screenshot_20250716_122639_Premom.jpg
    209,9 KB · Visninger: 46
PP4(1 PP etter kjemisk)/ CD6:
Kjenner det i eggstokkene nå, GYN sa jeg kunne kjenne på EL-smerter/murringer ila de dagene jeg tok Letrozol. Og kjenner ganske så gode murringer:smiley-bounce012. Siste dag med Letrozol imorgen. Begynner med Salvie-te på kvelden CD8. G-testen er fortsatt svakt positiv, men tenker den blir negativ ila de neste dagene:angelic:
20250716_214057.jpg

Her har jeg testet for el siden cd7 for å forstå syklus bedre, siden jeg ikke har hatt normal syklus på flere år pga. prevensjon. Flere som har opplevd at den går veldig opp og ned? Ikke tatt i dag enda:happy:

Forstår jo at det enda er "tidlig" i syklus og at det kanskje vil være flere faktorer som spiller inn her, men blir så usikker når jeg aldri har vært sikker på syklus:rolleyes:
Ka app er det?

Jeg har sett flere ha det slik som deg - så det er nok ikke unormalt. Og mange ting som spiller inn som du sier. Bare å fortsette å teste, så blir den positiv etterhvert :Heartpink

CD7 og testene øker litt. Får se når EL bestemmer seg for å komme denne PP:flower Tar siste dose idag med Letrozol for denne gang:happy119 Holder på å smelte bort i varmen, er 27 grader i skyggen og kl er kun 13.13:smiley-ashamed004 Jeg har søkt tilflukt inne i huset med mini, mens de andre er i bassenget å koser seg:smiley-bounce022

Screenshot_20250717_130900_Premom.jpg

CD7 og testene øker litt. Får se når EL bestemmer seg for å komme denne PP:flower Tar siste dose idag med Letrozol for denne gang:happy119 Holder på å smelte bort i varmen, er 27 grader i skyggen og kl er kun 13.13:smiley-ashamed004 Jeg har søkt tilflukt inne i huset med mini, mens de andre er i bassenget å koser seg:smiley-bounce022

Screenshot_20250717_130900_Premom.jpg
Oi sterk strek i dag! Når får du vanligvis el?
Kan man få el tidligere når man går på letrozol?

Oi sterk strek i dag! Når får du vanligvis el?
Kan man få el tidligere når man går på letrozol?

Jeg kan få sterke streker i en hel uke før EL, så betyr ikke EL er rett rundt hjørnet hos meg:hilarious: Noen får EL tidligere med Letrozol, andre får det litt senere- så vanskelig å si:smiley-bounce022

Jeg kan få sterke streker i en hel uke før EL, så betyr ikke EL er rett rundt hjørnet hos meg:hilarious: Noen får EL tidligere med Letrozol, andre får det litt senere- så vanskelig å si:smiley-bounce022
Ah ok ok, haha ja det er en berg og dalbane hele dette opplegget :laughing002 Bare å henge med i svingene så godt man klarer :laughing002

Tror kanskje det blir letrozol på meg i august. Skal tilbake til gynekologen da, så får vi se.

Ah ok ok, haha ja det er en berg og dalbane hele dette opplegget :laughing002 Bare å henge med i svingene så godt man klarer :laughing002

Tror kanskje det blir letrozol på meg i august. Skal tilbake til gynekologen da, så får vi se.

Yes, vet aldri når jeg får EL, så ikke lett å beregne nå aksjer må være på plass:p Håper du slipper og blir gravid denne PP:Heartred

Skulle egentlig ta nye blodprøver for å sjekke stoffskifte i dag. Har hatt litt høy tsh (for fertilitet) så mulig jeg må starte opp på levaxin. Meeen siden jeg har vært syk i en uke med lavt næringsinntak så må prøvene vente og neste mulighet er om to uker :sorry:

Jo, og tempen er fremdeles helt på tur. Ligger rundt 36.70 og det pleier jeg egentlig å ligge på etter EL. Så håper den stabiliserer seg fort nå !

Yes, vet aldri når jeg får EL, så ikke lett å beregne nå aksjer må være på plass:p Håper du slipper og blir gravid denne PP:Heartred
Nei det skjønner jeg da, og så slitsomt! :laughing002

Jeg har ikke stor tro på denne pp’en dessverre. Siste dagen vi får lagt aksjer er i morgen, fredag. Vi er ellers på tur hvor det blir umulig å få lagt aksjer :shy:

Back
Topp