Koalabjørn
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
✨Juniverse 2026✨
♡ Babymais2026 ♡
Veldig vanskelig å si uten tester eller temp å gå etter. Har du sett noe eggløsningsslim?CD11
Tok ut spiralen 02.06. og har ikke helt styr på syklusen og kroppen enda. Mener jeg gikk rett inn i min vanlige syklus, fordi jeg hadde eggløsning to dager før uttak (hadde eggløsning til tross for spiral). Fikk mens ganske nøyaktig to uker etter eggløsning.
Usikker på eggløsningen etter det, men hadde smerter i flere dager. Usikker fordi siste mens kom 4 dager før forventet, 9/7. Skal ifølge garmin-appen ha eggløsning om et par dager med fruktbarhetsvindu 17.-23.07.
Nå har jeg rosa utflod de siste to dagene, og leser at det typisk kommer etter eggløsning.. oppdaget det etter sex i går. Ifølge appen er eggløsning på mandag.. Kan jeg ha hatt eggløsning allerede? Siste blødningsdag var forrige mandag.. kan selvsagt være pga sex i går, men har aldri vart over flere dager før..

Skjer det ingenting i løpet av et halvt år tenker jeg vi må gå litt mer metodisk til verks.

Jeg har egentlig liten tro på denne perioden på grunn av sykdom (er på andre uken med kraftig bihulebetennelse). Blir spennende å følge med fremover