Så bra!Må innrømme at jeg blir litt spent når tempen har økt

Min synker
Satser på naturlig variasjon eller lite søvn 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Må innrømme at jeg blir litt spent når tempen har økt

Min synker
Satser på naturlig variasjon eller lite søvn 
Skriver du opp IKM dato og EL dato? Se første siden for veiledningJatakk gjerne![]()
Eller skal jeg sette deg på gravid? 
Da krysser vi fingrene for at den øker igjen i morgen. Skal visst helst ha fire timer sammenhende søvn
Ah skjønnerHar fem egg på frys, siden vi ble gravide på egenhånd i pausen før andre innsett. Litt usikker på om jeg er for gammel for fryseforsøk nå. Da heier jeg på at vi begge får det til på egenhånd denne ppen
Jeg vet ikke helt hvordan de reglene er, men satser på at vi begge klarer det nå - baby kom igjen 

Jeg hadde 4,5 t - men det er jo mye mindre enn jeg vanligvis har før jeg måler så kan ha en påvirkning.. uansett det er for tidlig for TR og for tidlig for implantasjonsdipp så stresser ikke sånn med det, den er jo over cover line. Men liker å følge med på tempen så gleder meg til å ta tempen imorgen. Din graf var veldig fin så det blir spennende å følge med påDa krysser vi fingrene for at den øker igjen i morgen. Skal visst helst ha fire timer sammenhende søvn

Takk, godt å bli heia påDuuu, litt tidlig å miste håpet 7 dpo![]()
Heier på deg - Baby Morula - kom igjen! Baby Morula - kom igjen!
![]()
Satser på naturlig variasjon. Kan jo være at kroppen har vent seg til progesteron nivået eller at det ikke øker helt som det skal. Håper sånn at du får en god natts søvn og tempøkning i morgen. Pleier du å ha laveste temp (cd13) flere dager før eggløsning?Jeg hadde 4,5 t - men det er jo mye mindre enn jeg vanligvis har før jeg måler så kan ha en påvirkning.. uansett det er for tidlig for TR og for tidlig for implantasjonsdipp så stresser ikke sånn med det, den er jo over cover line. Men liker å følge med på tempen så gleder meg til å ta tempen imorgen. Din graf var veldig fin så det blir spennende å følge med på![]()
Ja skjønner det er frustrerende, skulle vært smelt på tjukka IGÅR lissomMen Takk, godt å bli heia pådet tek så laaaaang tid berre, og det har vore så mange syklusar utan strek. God temp framleis då!

Egget kan feste seg så sent som 12 dpoVis vedlegget 465729
11 dpo, tror ikke det var noe strek i går, og har vel gitt opp håpet nå. Jeg har igjen 1 test, så den kan jeg ta i morgen, men tror ikke det blir stort mer på den heller![]()

Men skjønner deg altså, jeg og blir litt motløs når det ikke er noe 11 dpo
Men håper på at det dukker opp noe imorgen 
Hcg stiger sakte i begynnelsen, så man ser som oftest ikke noe særlig forandring på noen timer. Hvis det er første tiss på morgenen, så er det mange som får dårligere strek på den. Kan fortsatt være håp.Vis vedlegget 465729
11 dpo, tror ikke det var noe strek i går, og har vel gitt opp håpet nå. Jeg har igjen 1 test, så den kan jeg ta i morgen, men tror ikke det blir stort mer på den heller![]()
Ja det kan godt være det som du sier, leste også at østregen surges/bølger kan forårsake temp drop også i lutealfasen, så det er nok en naturlig forklaring/variasjon som man ikke skal stresse medSatser på naturlig variasjon. Kan jo være at kroppen har vent seg til progesteron nivået eller at det ikke øker helt som det skal. Håper sånn at du får en god natts søvn og tempøkning i morgen. Pleier du å ha laveste temp (cd13) flere dager før eggløsning?
Takk, blir nok å legge meg tidlig ikveld!
Hadde besøk av en venninne igår kveld, utrolig koselig så det var verd det
Den temp droppen cd13 er pga en kald natt med vifte
Jeg tok den vekk tidligere, men da ble krysset stiplete og ikke linjer, så da tenkte jeg faderrullan og bare beholdt målingen likevel 
Den er vel ikke helt blank? Rart at denne og har blekk øverst. Da vet man jo ikke om skyggen kunne vært sterkereDagens test. 9 dpo kjenner håpet forsvinner for hver dag nå. Og nå har jeg ikke flere tidlig tester igjen. Bare vanlige.
Var sikker i går på at jeg var gravid, for vil tisse før det er gått en time siden sist og det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid med første barnet, men har fått feber og CB ultratidlig viser negativ på morgenurin i dag ( 11dpo) så er nok bare sykdomBlir spennende dette her![]()
![]()

@Tullhøna4 enig med HåpefullDen er vel ikke helt blank? Rart at denne og har blekk øverst. Da vet man jo ikke om skyggen kunne vært sterkere
Ahh da er det ikke så rart den så anderledes ut Så interessant hvor mye tempen kan bli påvirket av de ulike hormoneneJa det kan godt være det som du sier, leste også at østregen surges/bølger kan forårsake temp drop også i lutealfasen, så det er nok en naturlig forklaring/variasjon som man ikke skal stresse medTakk, blir nok å legge meg tidlig ikveld!
Hadde besøk av en venninne igår kveld, utrolig koselig så det var verd det
Den temp droppen cd13 er pga en kald natt med vifte
Jeg tok den vekk tidligere, men da ble krysset stiplete og ikke linjer, så da tenkte jeg faderrullan og bare beholdt målingen likevel
![]()
Morgenurin er drittissVar sikker i går på at jeg var gravid, for vil tisse før det er gått en time siden sist og det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid med første barnet, men har fått feber og CB ultratidlig viser negativ på morgenurin i dag ( 11dpo) så er nok bare sykdom![]()

Er så kjedelig når man får forhåpninger og så skyldes det noe annetVar sikker i går på at jeg var gravid, for vil tisse før det er gått en time siden sist og det var slik jeg oppdaget at jeg var gravid med første barnet, men har fått feber og CB ultratidlig viser negativ på morgenurin i dag ( 11dpo) så er nok bare sykdom![]()
Ja veldig spennende, for 2 dager siden måtte jeg vise mannen min tempereraturgrafen min de siste tre måneder «SE DA, kroppstempen min ØKER etter eggløsning HVER gang, er det ikke helt UTROLIG?»Ahh da er det ikke så rart den så anderledes ut Så interessant hvor mye tempen kan bli påvirket av de ulike hormonene