Nå har jeg smerter nederst i magen/livmor i tillegg til utflod. Minner om eggløsnings- eller mensensmerter. Håper det ikke er TR som kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi må jo få lov til å kjenne på håpetSkjønner deg godt, men er også litt vanskelig å ikke få forhåpninger når du skimter noe. Du vet jo hva det KAN bety, og jeg tror det er helt menneskelig å kjenne på det håpet![]()

Jeg har hatt det samme i dag, pleier ikke å ha smerter før TR, så tolker det egentlig som et godt tegn her. Nå kan vel egentlig alle disse symptomene tolkes begge veier, er vel dessverre bare tålmodighet som må til for å gi oss et klart svarNå har jeg smerter nederst i magen/livmor i tillegg til utflod. Minner om eggløsnings- eller mensensmerter. Håper det ikke er TR som kommer

Nå har jeg fått en del utflod
Nå har jeg smerter nederst i magen/livmor i tillegg til utflod. Minner om eggløsnings- eller mensensmerter. Håper det ikke er TR som kommer
Krysser fingrene jeg og. Fikk mer utflod da jeg ble gravid sist, men ikke så tidlig som 5 dpo. Kanskje slimhinnene som forbereder seg bedre nå. Etter at jeg trodde at eggløsning hadde vært, men tokk feil, må jeg innrømme at jeg tokk eggløsningstest i sta. Var nesten blank hehe. Pleier ikke å ha sånne smerter utenom eggløsning og TrÅ
leste en forsking (handlet mest om ivf, men det er ikke så nøye) hvor de hadde sett link mellom økt utflod og graviditet. Spesielt hvis utfloden er tilstede hele lutealfasen. Mange tørker opp før mensen.
Krysser fingrene
JaaaHahaha genialt. Da må du ta bilde for oss
ser dere noe på dagens test? Eg føler det synes slik at jeg faktisk kan vise kjæresten
(er 10-11dpo)Den synes godt, gratulererGod morgen damer!Selvfølgelig tok jeg en ny test nå når jeg skimtet strek igår. Å jeg føler det er strek i dag også, å den ‘’kom fortere’’ men fortsatt svak. Men vet ikke, dyppet en clearblue digital og den viste et stort MINUS
ser dere noe på dagens test? Eg føler det synes slik at jeg faktisk kan vise kjæresten
(er 10-11dpo)

Jeg ser!! GratulererGod morgen damer!Selvfølgelig tok jeg en ny test nå når jeg skimtet strek igår. Å jeg føler det er strek i dag også, å den ‘’kom fortere’’ men fortsatt svak. Men vet ikke, dyppet en clearblue digital og den viste et stort MINUS
(er 10-11dpo)

Nydelig rosa strekGod morgen damer!Selvfølgelig tok jeg en ny test nå når jeg skimtet strek igår. Å jeg føler det er strek i dag også, å den ‘’kom fortere’’ men fortsatt svak. Men vet ikke, dyppet en clearblue digital og den viste et stort MINUS
(er 10-11dpo)
gratulerer!

Viktig å prøve å bevare mental helse opp i dette ogsåI dag er jeg 10dpo i følge Premom (9dpo på Flo-appen). Har ikke de vanlige symptomene denne pp’en, kun stikking/ tøying på et bestemt punktEr så redd for å bli skuffet igjen.. så blir å vente til ikm. Når starter dere å teste?

Jeg tar nok en test 9 dpo tenker jeg, onsdag 30.juli.Litt usikker på når første test blir, litt lyst til å vente en god stund, så jeg slipper å myse for å se evt utvikling på svake tester. Men kan fort bli en test tidligere heheI dag er jeg 10dpo i følge Premom (9dpo på Flo-appen). Har ikke de vanlige symptomene denne pp’en, kun stikking/ tøying på et bestemt punktEr så redd for å bli skuffet igjen.. så blir å vente til ikm. Når starter dere å teste?
Duuu, litt tidlig å miste håpet 7 dpo7 dpo og har ikkje kjent nokon symptomer sidan 5 dpo. Brukar ikkje ha så mykje å kjenne, men har ofte litt såre bryster og litt stikk i livmor, no er det heilt stille i kroppen. Får meg til å tenke at det kanskje ikkke gjekk denne gongen heller :/
Heier på deg - Baby Morula - kom igjen! Baby Morula - kom igjen!

Ja absolutt! Føler TR tar en liten bit av hjertet hver gang..Viktig å prøve å bevare mental helse opp i dette ogsåJeg tar nok en test 9 dpo tenker jeg, onsdag 30.juli.

Ser den, vanskelig å holde seg unnaLitt usikker på når første test blir, litt lyst til å vente en god stund, så jeg slipper å myse for å se evt utvikling på svake tester. Men kan fort bli en test tidligere hehe
Jeg er heldigvis midt ute i en skog til mandag, så uansett hvor mye jeg vil så har jeg ikke mulighetenJa den ser jegJa absolutt! Føler TR tar en liten bit av hjertet hver gang..
Blir spennende å følge deg i testingen![]()
Men vi får tenke at hjertet blir helt igjen når det endelig går bra 
Blir spennende dette herJeg har så mange symptomer at jeg nesten blir sprø siden dem kan bety så mye forskjelligHar hatt veldig troen men mistet litt håpet etter negativ test i dag (utpå dagen-urin). Har så langt siden EL hatt 2-3 dager med kvalme/sult på kveldene (spiser vanligvis ikke noe særlig etter middag uten å merke noe) og har hatt veldig sensitive/vonde nippler som er uvant for meg.
Er 10 dpo i dag. Dagens symptomer:
- Tisser oftere
- Feberfølelse, temp 37,7
- Ømme bryst
- Trøtt/sliten
- Stikking/murring i magen

Ja, det var gode ordJa den ser jeg![]()
Men vi får tenke at hjertet blir helt igjen når det endelig går bra
![]()