♡ IKM Uke 31 ♡

Off det er fortvilende at det skal ta så lang tid med vonde opplevelser på veien :sorry::Heartred

Håper ananasen gjør susen nå :smiley-angelic001 Hvis ikke, tenker dere på IVF igjen? Vi skal det i august om det plutselig ikke er 2 streker om en uke :nailbiting:
Har fem egg på frys, siden vi ble gravide på egenhånd i pausen før andre innsett. Litt usikker på om jeg er for gammel for fryseforsøk nå. Da heier jeg på at vi begge får det til på egenhånd denne ppen

7 DPO idag, klarte jo ikke å la være å ta en GT… men den var selvfølgelig negativ. Disse dagene går meget tregt men men..
Noen andre som bruker ChatGPT for personlig loggføring hverdag? Synes det var ganske genialt

Bruker også litt tid på å tenke hvordan jeg den dagen jeg er gravid skal fortelle det til partneren. Noen morsom måte, noen tips?
Vi er begge fult klar over prøvingen altså! Bare han er nok litt mer «skjer når det skjer» å vi er jo bare på første PP.

Hadde vært ganske utrolig faktisk om den skulle sitte på første forsøk. Så om det i tilfelle gjør det så hadde det vært litt kult å hatt en spennende måte å fortelle det på
Hehe ja, blitt min nye bestevenn den. Godt å logge det der og så tenker jeg ikke like mye over symptomene etterpå.

Hadde sikkert vært gøy å finne på en måte å fortelle det på, men kjenner jeg meg selv, kommer jeg ikke til å klare å vente og bare vise den

Nå murrer det noe sykt i korsryggen. Pleier aldri og kjenne noe der før mensen. 8 dpo i dag. Men fortsatt bare blenda tester. Syns jeg kan se noe på den jeg tok i natt og i dag tidlig. Men godt mulig det bare er skygge. Det her er så nervepirrende.

Nå murrer det noe sykt i korsryggen. Pleier aldri og kjenne noe der før mensen. 8 dpo i dag. Men fortsatt bare blenda tester. Syns jeg kan se noe på den jeg tok i natt og i dag tidlig. Men godt mulig det bare er skygge. Det her er så nervepirrende.
Spennende med nye symptomer. Lyst til å dele bilder av testene med oss?

Den øverste ser jeg og på, men den ser litt rar ut med så mye farge øverst. Synes og de under ikke ser blanke ut. Dette blir spennende fremover
Ja syns og den såg rar ut. Skal ta en ny i kveld tenkte jeg.
Oj, har 37.99 i temp nå. Slapp, men føler meg ikke syk. Tenk om kroppen jobber med forberedelse. Holdt meg i ro og inne hvor det er kjølig i dag
Spennende :)

Jeg har så mange symptomer at jeg nesten blir sprø siden dem kan bety så mye forskjellig :hilarious: Har hatt veldig troen men mistet litt håpet etter negativ test i dag (utpå dagen-urin). Har så langt siden EL hatt 2-3 dager med kvalme/sult på kveldene (spiser vanligvis ikke noe særlig etter middag uten å merke noe) og har hatt veldig sensitive/vonde nippler som er uvant for meg.
Er 10 dpo i dag. Dagens symptomer:
- Tisser oftere
- Feberfølelse, temp 37,7
- Ømme bryst
- Trøtt/sliten
- Stikking/murring i magen

Jeg har så mange symptomer at jeg nesten blir sprø siden dem kan bety så mye forskjellig :hilarious: Har hatt veldig troen men mistet litt håpet etter negativ test i dag (utpå dagen-urin). Har så langt siden EL hatt 2-3 dager med kvalme/sult på kveldene (spiser vanligvis ikke noe særlig etter middag uten å merke noe) og har hatt veldig sensitive/vonde nippler som er uvant for meg.
Er 10 dpo i dag. Dagens symptomer:
- Tisser oftere
- Feberfølelse, temp 37,7
- Ømme bryst
- Trøtt/sliten
- Stikking/murring i magen
Heier på deg :)

Dette er nyeste test kvelden 10dpo. Ser noe svaaakt før den er ferdig trukket. På bilde 2 er det den nederste, der ser jeg ingenting, det er tatt noen minutter senere. Er dette vanlig ved babyplan sine tester?IMG_9691.jpegIMG_9694.jpeg

7 dpo og har ikkje kjent nokon symptomer sidan 5 dpo. Brukar ikkje ha så mykje å kjenne, men har ofte litt såre bryster og litt stikk i livmor, no er det heilt stille i kroppen. Får meg til å tenke at det kanskje ikkke gjekk denne gongen heller :/

Dette er nyeste test kvelden 10dpo. Ser noe svaaakt før den er ferdig trukket. På bilde 2 er det den nederste, der ser jeg ingenting, det er tatt noen minutter senere. Er dette vanlig ved babyplan sine tester?Vis vedlegget 465699Vis vedlegget 465700
Ja, dette er vanlig babyplan, ikke tidlig. Ser også antydning til rosa strek på det første bildet, og mer en slags skygge på bilde nr. 2!

Jeg har fortsatt troa siden du bare er 10 dpo. Kan være at egget festet seg i går? Da vil du få tydeligere strek i morgen eller søndag☺️

Ja, dette er vanlig babyplan, ikke tidlig. Ser også antydning til rosa strek på det første bildet, og mer en slags skygge på bilde nr. 2!

Jeg har fortsatt troa siden du bare er 10 dpo. Kan være at egget festet seg i går? Da vil du få tydeligere strek i morgen eller søndag☺️
Ja, det er jo mulig, for jeg ser liksom noe hvis jeg stirrer intenst, men det har jeg gjort hver pp nå, første endte i SA og andre var en kort kjemisk. Er litt redd for å få forhåpninger nå:shy: Er så vondt å bli skuffet om det ikke går :crybaby2

Ja, det er jo mulig, for jeg ser liksom noe hvis jeg stirrer intenst, men det har jeg gjort hver pp nå, første endte i SA og andre var en kort kjemisk. Er litt redd for å få forhåpninger nå:shy: Er så vondt å bli skuffet om det ikke går :crybaby2
Skjønner deg godt, men er også litt vanskelig å ikke få forhåpninger når du skimter noe. Du vet jo hva det KAN bety, og jeg tror det er helt menneskelig å kjenne på det håpet❤️

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp