Ja, spent på tempen din selvHar lyst til å legge meg sånn at det blir morgen og jeg kan måle ny temp, eneste spennede som skjer i livet akkurat nå![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, spent på tempen din selvHar lyst til å legge meg sånn at det blir morgen og jeg kan måle ny temp, eneste spennede som skjer i livet akkurat nå![]()

Krysser fingre for degDPO 8 idag. Negativ GT.
Symptomer: tror jeg har litt mindre ømme nipler (ellers så er jeg blitt vandt til det). Ganske kraftig trykkende følelse høyreside livmor. Litt iilende følelse mot lysk. Ikke utflod men hvit tykk kremetslim fra åpning. Beklager beskrivelse
Er så hinsides spent!![]()

Tusen takk!Krysser fingre for deg![]()
I like måte!Det er litt betryggende å høreBle nesten redd tanta kom før, men da hadde ikke tempen steget. Blir spennende om vi får flere like symptomer

Samme her, mer matlyst og kvalm hvis jeg ikke spiser. Hadde ingen matlyst nesten forrige graviditet, men da gikk det jo dårlig. Har du mer murringer på kvelden?![]()
Det er ekstremt sjeldent jeg får TR for tidlig, så det har jeg ikke noe troen på.. Har også vært litt sånn sulten/kvalm hvis jeg ikke har fått spist ofte nok, det syns jeg også er litt rart eller utypisk meg![]()
Jeg vet ikke med IKM (fjernet spiral 6.juli) men hadde pos. eggløsningstest 15.juli så kanskje 29./30.?Skriver du opp IKM dato og EL dato? Se første siden for veiledningEller skal jeg sette deg på gravid?
![]()
)Heheh det er spennende da! Føler jeg ikke innbiller meg det heller, fordi jeg pleier aldri å være sånn til vanlig.Dere som har murringer
Samme her, mer matlyst og kvalm hvis jeg ikke spiser. Hadde ingen matlyst nesten forrige graviditet, men da gikk det jo dårlig. Har du mer murringer på kvelden?
Jeg kan være litt kvalm i dpo dagene ellers og, men da pleier det ikke å hjelpe på med mat. Kan til og med få halsbrann, gjett om jeg trodde jeg var gravid da jeg først fikk det hehe.Heheh det er spennende da! Føler jeg ikke innbiller meg det heller, fordi jeg pleier aldri å være sånn til vanlig.
Litt vanskelig å si med de murringene, men kanskje litt mer på kvelden ja. Kjenner det stort sett hele dagen, men merker det mest når jeg skal legge meg. Hva med deg?![]()
Ja skjønnerJeg kan være litt kvalm i dpo dagene ellers og, men da pleier det ikke å hjelpe på med mat. Kan til og med få halsbrann, gjett om jeg trodde jeg var gravid da jeg først fikk det hehe.
Jeg og synes de blir sterkere utover dagen og kjenner det mest når jeg legger meg. De sitter på motsatt side av der jeg kan ha ubehag til vanlig. Føler uansett at kroppen jobber bedre denne ppen og det er positivt. Ingen pms eller bekkenplager som jeg har til vanlig heller
Kjent murringer ved graviditet før. Ofte sammen med mer utflod, så det kjennes ut som mensen har kommet hehe. Men da har jeg fått det litt senere, kanskje to dager før positiv testJa skjønnerDet høres jo veldig bra ut da. Jeg har kjent litt stikking i både høyre og venstre side også. Har ikke barn fra før, så det er veldig nytt med denne prøvingen og ventingen.. Vet ikke helt hva jeg kan forvente liksom.
Har du opplevd noe lignende før?
Er den nederste vanlig eller tidlig og ser du noe på den? Ser ut som det er noe på den på bildet i hvertfall8dpo, negativ test fra som forventet, tatt i morges!
Får se om jeg tar ny i morgen tidlig eller om jeg venter til mandag!
En av de er vanlig og en er tidlig, men hvilken som er hvilken er jeg usikker påEr den nederste vanlig eller tidlig og ser du noe på den? Ser ut som det er noe på den på bildet i hvertfall
Kan sjekke de uåpna testene jeg har når jeg kommer hjem.
må sjekke den også når jeg kommer hjem tror jeg, evt ta ny!Da blir det spennende med neste testEn av de er vanlig og en er tidlig, men hvilken som er hvilken er jeg usikker påKan sjekke de uåpna testene jeg har når jeg kommer hjem.
Jeg ser nå på bildet det ser ut som det kan være noe der, men kunne ikke se noe i virkelighetenmå sjekke den også når jeg kommer hjem tror jeg, evt ta ny!
Kom på at noen sa at skygger kan være lettere å se på bilde, mens streker er lettere å se i virkelighetenUsj, høres ikke godt utOff nå har jeg så vondt i korsryggen at jeg måtte ta en Paracet. Det sitter mest på venstre siden. Kan ikke huske sist jeg har hatt så vondt. Får virkelig håpe det er at egget fester seg og ikke tr som er på vei. Er alt for tidlig.
Det blir spennende ja! Nå spørs det om jeg klarer å vente til i morgen..Da blir det spennende med neste testKom på at noen sa at skygger kan være lettere å se på bilde, mens streker er lettere å se i virkeligheten
Huff, høres vondt ut! Krysser fingrene for at det ikke er trOff nå har jeg så vondt i korsryggen at jeg måtte ta en Paracet. Det sitter mest på venstre siden. Kan ikke huske sist jeg har hatt så vondt. Får virkelig håpe det er at egget fester seg og ikke tr som er på vei. Er alt for tidlig.

Mest fornuftige er sikkert å vente til i morgen, men må innrømme at jeg har lyst til at du skal ta i kveld heheDet blir spennende ja! Nå spørs det om jeg klarer å vente til i morgen..![]()