♡ IKM Uke 31 ♡

Jeg lurer på om det er en antydning til skygge på nederste test. Hvordan ser den ut i mer lys? Jeg tenker at 10 dpo fortsatt kan være tidlig for mange. Egget kan jo feste seg så sent som 12 dpo
Sniker! Jeg ser også noe på den nederste :happy:

Jeg lurer på om det er en antydning til skygge på nederste test. Hvordan ser den ut i mer lys? Jeg tenker at 10 dpo fortsatt kan være tidlig for mange. Egget kan jo feste seg så sent som 12 dpo
Sniker! Jeg ser også noe på den nederste :happy:
Altså tuller dere eller?:laughing002 Jeg kan se noe i virkeligheten, men tenkte det var mine syke strekøyne :laughing001 Men jeg klarer liksom ikke se det samme på bildet, men hvis dere ser noe så må jeg vel fortsette å teste da :smiley-ashamed004

Laget en egen tråd så så jeg denne så prøver meg her :Heartred
Blendahvit test igår 9dpo i dag føler jeg jeg så noe men litt vanskelig å få tatt bilde av. Hva synes dere?

Vedlegg

• IMG_2910.jpeg
    IMG_2910.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 65
  • IMG_2909.jpeg
    IMG_2909.jpeg
    1 MB · Visninger: 62
  • IMG_2906.jpeg
    IMG_2906.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 63
7 DPO idag, klarte jo ikke å la være å ta en GT… men den var selvfølgelig negativ. Disse dagene går meget tregt men men..
Noen andre som bruker ChatGPT for personlig loggføring hverdag? Synes det var ganske genialt

Bruker også litt tid på å tenke hvordan jeg den dagen jeg er gravid skal fortelle det til partneren. Noen morsom måte, noen tips?
Vi er begge fult klar over prøvingen altså! Bare han er nok litt mer «skjer når det skjer» å vi er jo bare på første PP.

Hadde vært ganske utrolig faktisk om den skulle sitte på første forsøk. Så om det i tilfelle gjør det så hadde det vært litt kult å hatt en spennende måte å fortelle det på

7 DPO idag, klarte jo ikke å la være å ta en GT… men den var selvfølgelig negativ. Disse dagene går meget tregt men men..
Noen andre som bruker ChatGPT for personlig loggføring hverdag? Synes det var ganske genialt

Bruker også litt tid på å tenke hvordan jeg den dagen jeg er gravid skal fortelle det til partneren. Noen morsom måte, noen tips?
Vi er begge fult klar over prøvingen altså! Bare han er nok litt mer «skjer når det skjer» å vi er jo bare på første PP.

Hadde vært ganske utrolig faktisk om den skulle sitte på første forsøk. Så om det i tilfelle gjør det så hadde det vært litt kult å hatt en spennende måte å fortelle det på
7dpo i dag jeg også (Første pp hos oss og), og er helt enig i at et går treeeigt :dance008 greide ikke dy meg jeg heller, så tok en i går kveld på veldig svak urin. Synes jeg kunne skimte noe de første sekundene når jeg så på testen, men så ingenting til slutt - som forventet!

Jeg bruker også chatgpt, så lager den en oversikt over dato, dpo og symptomer og evt. andre notater. Funker veldig bra til nå ihvertfall!

7dpo i dag jeg også (Første pp hos oss og), og er helt enig i at et går treeeigt :dance008 greide ikke dy meg jeg heller, så tok en i går kveld på veldig svak urin. Synes jeg kunne skimte noe de første sekundene når jeg så på testen, men så ingenting til slutt - som forventet!

Jeg bruker også chatgpt, så lager den en oversikt over dato, dpo og symptomer og evt. andre notater. Funker veldig bra til nå ihvertfall!
Godt det ikke er bare meg! :angelic: Morsomt det at man står å nistirrer på den testen. Men det er vell bare slikt når man håper så inderlig og er så spendt.

Jeg går å kjenner symptomer hele tiden og vurderer hver gang. Kjenner på bryst om de fortsatt er ømme. Man blir litt tullete:love7

10 dpo i dag. Hatt en del symptomer. Testet med vanlig MS strimmel nå (ikke morgenurin og 2-3 timer siden forrige vannlatning). Noen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_6339.jpeg
    IMG_6339.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 63
Godt det ikke er bare meg! :angelic: Morsomt det at man står å nistirrer på den testen. Men det er vell bare slikt når man håper så inderlig og er så spendt.

Jeg går å kjenner symptomer hele tiden og vurderer hver gang. Kjenner på bryst om de fortsatt er ømme. Man blir litt tullete:love7
Haha ja, gjerne også med lommelykt på telefonen:hilarious:
Her har jeg hatt småkvalme, vært veldig svimmel og hatt murringer/kramper nederst i magen i flere dager, men har gått på antibiotika en uke nå så kan like så godt være bivirkninger fra den:rolleyes: Heldigvis bare et par dager igjen av den!

Hehehe ja, da hadde kanskje begynt å lure. Tenk de som blir gravide på første forsøk, uten å teste etter EL til og med. Med datteren min tokk det 2.5 år og et IVF forsøk. Nå har vi prøvd i flere perioder fra da datteren vår var noen mnd (hun er 3.5 nå) og bare en MA og en SA.

Merket faktisk ikke noe i går, smurte litt krem først
Off det er fortvilende at det skal ta så lang tid med vonde opplevelser på veien :sorry::Heartred

Håper ananasen gjør susen nå :smiley-angelic001 Hvis ikke, tenker dere på IVF igjen? Vi skal det i august om det plutselig ikke er 2 streker om en uke :nailbiting:

Jeg tror jeg bare kommer til å hyle ut «DET ER TO STREKER PÅ TESTEN :woot: «

Men jeg har sett noen pakke inn GT, og mulig chat gpt har noen tips?

Back
Topp