♡ IKM Uke 29 ♡

11 dpo og dagens første test på 1-times urin (klarer ikke holde meg lenger), men satser på en ny test på litt bedre tiss senere i dag :hilarious:

Vedlegg

• IMG_0007.jpeg
    IMG_0007.jpeg
    35,1 KB · Visninger: 58
Hadde ikke flere graviditetstester så tok en eggløsningstest, viste 0,42. Får ikke lastet opp bilder her mere…

Sniker.. el-tester blir sterke rett før mens❤️ Får du beskjed om for stor bildestørrelse? Kan hjelpe å ta screenprint også legge inn det:angelic:

11 dpo. Ikm på onsdag :)
Sist hadde jeg kjempetydelug babyplan tidligtest 11dpo så er litt skeptisk nå :smiley-ashamed004 dette er dog en vanlig test, men såååå stor forskjell burde det vel ikke være om det er noe inni der :)
Godt spørsmål..! Hvis egget har festet seg senere enn forrige gang så vil det være mindre hcg nå og svakere strek. Spennende da! :drunken_smilie :woot:

Wow! Gratulerer :drunken_smilie :Heartpink
Skal jeg sette deg på gravid?
Oohhh nooo! fikk en del menssmerter så brunt blod… en del i trusa, og litt når jeg tørker. Akkurat sånn som når jeg får mensen. Kjennes helt likt. Såå det her var vell kjemisk da?… kommer vell ut nå, og forventer ferskt mensblod ila ettermiddag kveld.. så trist:(:(:( tok en ny test nå og den var faktisk sterkere, men det tar vell litt tid..

Oohhh nooo! fikk en del menssmerter så brunt blod… en del i trusa, og litt når jeg tørker. Akkurat sånn som når jeg får mensen. Kjennes helt likt. Såå det her var vell kjemisk da?… kommer vell ut nå, og forventer ferskt mensblod ila ettermiddag kveld.. så trist:(:(:( tok en ny test nå og den var faktisk sterkere, men det tar vell litt tid..
Neeei..! Det skulle jo ikke skje! Mulig det er kjemisk ja :sorry: Noen får jo også litt blødning tidlig i svangerskapet, så alt håp er ikke ute da :Heartpink

Ohno! Krysser fingrene for at det roer seg og at spiren klorer seg fast inni der :Heartred hold oss oppdaterte!

Første gang jeg skriver her inne, selvom jeg har sniklest lenge.

Har PCOS og dette er første måned med Letrazol, så har en liiiiten følelse at det kanskje skal skje nå. Er veldig oppblåst, småvondt i magen, hele livmoren føles tung, og veldig vondt i puppene. Prøver å fortelle meg selv at det kan være fordi det er første gang jeg har hatt eggløsning på lenge, så kanskje det bare er sånn her det føles å være i mer hormonell balanse :dance018

TulleTrille - 34 - B1 - PP7 - EL 6.7 - IKM 20.7

Back
Topp