Babydrømmernr2
Flørter med forumet
Jo det er tidlig test, jeg er så redd for å bli skuffet igjen.Ser på begge, i hvert fall nederste er tydelig rosa strek!!!!
Absolutt innafor strek, dette er jo ikke tidligtester?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo det er tidlig test, jeg er så redd for å bli skuffet igjen.Ser på begge, i hvert fall nederste er tydelig rosa strek!!!!
Absolutt innafor strek, dette er jo ikke tidligtester?![]()

Synes streken din var fin jegJo det er tidlig test, jeg er så redd for å bli skuffet igjen.![]()
Æsj!Prøvde en digital nå som viste "ikke gravid". Burde sikkert venta til i morgen tidlig, men om jeg hadde vært gravid så burde den vel vist det nå? 13.dpo

Har en digital til som jeg tar i morgen tidlig, er den også negativ så tror jeg det er et ganske sikkert svar. Har ikke begynt å blø, venter tr i morgen eller onsdagÆsj!
Vanskelig å si. Jeg testet ikke med digital før noen dager etter ikm sist og da tror jeg egget hadde festet seg tidlig
Har du noe å teste med i morgen?
Hvor mye blør du nå?

Tok test i dag, 8DPO. Den så ganske så negativ ut, men jeg prøver igjen imorgenVelkommen! Når planlegger du første test?![]()
Testet med bp vanlige sist også.Skjønner det, og lurt å ikke ha skyhøye forventningerTestet du med tidligtester eller vanlige sist? Disse du har her vel 25 tester?
Pleier du å få skygger på bp?
Unnskyld! Var jo ikke deg, det var Ooooo.Har en digital til som jeg tar i morgen tidlig, er den også negativ så tror jeg det er et ganske sikkert svar. Har ikke begynt å blø, venter tr i morgen eller onsdag![]()
i morgen!Men dette kan jo bli noe!!!Øverst 10 dpo og nederst 11 dpo
Føler meg ikke gravid 0 symptomer samt er det ikke for svakt for å være 11 dpo? Vis vedlegget 465001

Jeg håper detMen dette kan jo bli noe!!!![]()
Jeg ser noe!! Hvor mange dpo er du?Ok, måtte stikke en tur på butikken på jakt etter tidligtest... ser ikke en STREK, men er det ikke noe der også?
Vis vedlegget 465012
Vis vedlegget 465013
Ja! Jeg ser!Ok, måtte stikke en tur på butikken på jakt etter tidligtest... ser ikke en STREK, men er det ikke noe der også?
Vis vedlegget 465012
Vis vedlegget 465013

Eh jo! Det er det ingen tvil om!Ok, måtte stikke en tur på butikken på jakt etter tidligtest... ser ikke en STREK, men er det ikke noe der også?
Vis vedlegget 465012
Vis vedlegget 465013
Dette er veldig spennende. Testen ble jo sterkere i går. Og det stoppet ganske raskt i går, kom ingen typisk mens. Men det som såg ut som gammelt brunt blod, kanskje utblanda med helt tynn vanndig utflod. IKM er i dag. Kjenner konstant mensmurring, også i natt. Tar hcg blodprøve i dag, bør vell være ganske høy om det er noe der. Har tatt progesteron tablett og en dose vaginalt i går. Håper at kroppen slipper det snart om det er noe galt så jeg får gått videre. Men håpet lever om at dette gikk bra ogsåHvordan går det med deg @Oooo ?![]()

da tenker jeg at tr dukker opp i løpet av dagen eller i morgen. Murrer veldig nå, så hun er nok på vei
Så da begynner nedtellingen til neste pp. Lykke til alle dere andre som fortsatt venter, jeg kommer nok til å snike innom her og se hvordan det går med dere