Ønskebarn4
Første møte med forumet
JaSå det nå, 12 dpo?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaSå det nå, 12 dpo?![]()
Fantastisk!! EndeligSkal jeg si dere en ting?
Jeg har ØKNING!! Og en annen ting… Jeg har EL-slim! Ordentlig EL-slim som kommer ut! I rett konsistens! Det har ikke jeg hatt på åresvis!
Drømmer jeg? Er det ikke helt splitter pine galskap å bli så gærn over EL?!?!Nå tror jeg f**n meg den kommer!!
Vis vedlegget 464941

Ja gikk fortere og se streken på denne enn de andreTok denne nå og lurer på om den kanskje er bittelitt sterkere enn den i går kveld![]()

Deilig at testene dine blir sterkere

Håper det fortsetterDeilig at testene dine blir sterkere![]()
redd for å håpe for mye
Kjedelig! Ser du tester med vanlig test og ikke tidligtest så vil ikke at du skal miste håpet helt enda

Jaaaa endeliiiig!!Skal jeg si dere en ting?
Jeg har ØKNING!! Og en annen ting… Jeg har EL-slim! Ordentlig EL-slim som kommer ut! I rett konsistens! Det har ikke jeg hatt på åresvis!
Drømmer jeg? Er det ikke helt splitter pine galskap å bli så gærn over EL?!?!Nå tror jeg f**n meg den kommer!!
Vis vedlegget 464941
Så leit12 dpo, ingenting på testen. Så da var jeg ferdig testet. Tr kommer i morgen eller tirsdag.
Da må vi bare håpe og tro at neste PP er begge våres tur! 

Gratulerer!Var dette en veldig sterk dpo 10 test? Bilde vell tatt litt etter tida, men er vell definitivt gravid med dette!![]()
![]()

Hihi ja sikkert! Jeg bare sammenligner med de jeg hadde sist som ble SA, så dette er sikkert mye mer normalt ja. Gir mye mer troen på denne gangGratulerer!
Min var sånn 10 eller 11 dpo sist svangerskap. Ja, veldig sterk, men ikke unormalt vil jeg tro?

Tror egentlig alt er normalt. Uansett veldig koselig!Hihi ja sikkert! Jeg bare sammenligner med de jeg hadde sist som ble SA, så dette er sikkert mye mer normalt ja. Gir mye mer troen på denne gang![]()

Åh wow! For en sterk strek så tidlig! Gratulerer du er gravid!Var dette en veldig sterk dpo 10 test? Bilde vell tatt litt etter tida, men er vell definitivt gravid med dette!![]()
![]()

Ånei!Nå føler jeg at håpet er litt borte og venter bare på at tr kommer om et par dager. Ny test i dag tidlig, nesten ikke mulig å se den svake streken![]()
Test igjen i ettermiddag! Kanskje den kommer seg, hormonproduksjonen blir høyere utover dagen 

KanskjeÅnei!Test igjen i ettermiddag! Kanskje den kommer seg, hormonproduksjonen blir høyere utover dagen
![]()
stikker og kjøper meg litt forskjellige tester i dag for å se om det er forskjell
Så rart du ikke får lagt inn bilder!Hadde ikke flere graviditetstester så tok en eggløsningstest, viste 0,42. Får ikke lastet opp bilder her mere…