Pippimor19
Glad i forumet
9 dpo og helt blanke tester fortsatt så vidt jeg kan se! veldig tidlig enda 
Øverst er vanlig og nederst er tidligtest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håper ikke det er mensen som kommer allerede. Har en del spotting før mensen til vanlig, men ikke så tidlig vanligvis. Voldsomt oppblåst også. Men jeg har vært syk noen dager nå så veldig vanskelig hva som er hva. Kanskje jeg har hostet på meg en rift i underlivet
(kan kjennes sånn ut med voldsomme hostekuler).Kanskje festeblødning?8 dpo og helt hvit test i dag. Bittelitt friskt blod i utflod nåHåper ikke det er mensen som kommer allerede. Har en del spotting før mensen til vanlig, men ikke så tidlig vanligvis. Voldsomt oppblåst også. Men jeg har vært syk noen dager nå så veldig vanskelig hva som er hva. Kanskje jeg har hostet på meg en rift i underlivet
(kan kjennes sånn ut med voldsomme hostekuler).

Ja, kan jo være. Blir spennende neste dageneKanskje festeblødning?![]()

Ser!!!!Ny test i dag på kveldsurin (11dpo)
Omtrent samme som i går kveld. Vet ikke om det er synlig på bilde?

Jaa nå ser jeg!Ny test i dag på kveldsurin (11dpo)
Omtrent samme som i går kveld. Vet ikke om det er synlig på bilde?
Da skal jeg beholde håpet litt til
tok ny test på morgenen i dag og den var like svak, så kjenner jeg tviler på at det blir noen baby ut av det her 
Nå tror jeg f**n meg den kommer!!Har du testet noe mer?9 dpo og helt blanke tester fortsatt så vidt jeg kan se! veldig tidlig enda
Vis vedlegget 464903
vet ikke om det er lyset eller hva det er, men syns jeg kanskje kan skimte noe på den nederste testen
Det der ser jo veldig lovende ut!!Skal jeg si dere en ting?
Jeg har ØKNING!! Og en annen ting… Jeg har EL-slim! Ordentlig EL-slim som kommer ut! I rett konsistens! Det har ikke jeg hatt på åresvis!
Drømmer jeg? Er det ikke helt splitter pine galskap å bli så gærn over EL?!?!Nå tror jeg f**n meg den kommer!!
Vis vedlegget 464941

Ja! Denne så jeg streken lettere på enn den forrige!Tok denne nå og lurer på om den kanskje er bittelitt sterkere enn den i går kveld![]()
Ja, det gjør jeg også, men siden det er den samme pakken med tidligtester jeg fikk mye skygger på sist så stoler jeg ikke helt på denHar du testet noe mer?vet ikke om det er lyset eller hva det er, men syns jeg kanskje kan skimte noe på den nederste testen
![]()

Denne var det lett å se streken på!Tok denne nå og lurer på om den kanskje er bittelitt sterkere enn den i går kveld![]()

ÅååDenne var det lett å se streken på!![]()
så gøy når det ikke bare er jeg som ser det 
Hvor mange dpo er du igjen?Åååså gøy når det ikke bare er jeg som ser det
![]()
Hvor mange dpo er du igjen?![]()
Åååså gøy når det ikke bare er jeg som ser det
![]()