S
siljur
Guest
3 dpo eller 6 dpo??
Jeg har alltid hatt veldig regelmessig syklus, appen sier at jeg hadde eggløsning på tirsdag 1.7, men på torsdag opplevde jeg å ha mye eggløsningsslim så jeg tenkte at syklusen kanskje var litt ute å kjøre etter aborten tidligere. Nå er jeg derimot veldig usikker..i går hadde jeg mye murringer, litt som rett før mensen og det har jeg bare opplevd 2 ganger før rundt 5/6 dpo og da har jeg vært gravid
Så nå aner jeg egentlig ikke helt hvor jeg er i syklusen og om de murringene bare var helt tilfeldig. Tenker jeg tar en test på fredag, da er jeg mellom 7 og 10dpo tror jeg
med de 2 minste barna har jeg testet svakt positivt på 9 og 10 dpo, så nå teller jeg ned til helga 
Dere med barn fra før, hvor tidlig har dere merket symptomer på graviditet?
Jeg har alltid hatt veldig regelmessig syklus, appen sier at jeg hadde eggløsning på tirsdag 1.7, men på torsdag opplevde jeg å ha mye eggløsningsslim så jeg tenkte at syklusen kanskje var litt ute å kjøre etter aborten tidligere. Nå er jeg derimot veldig usikker..i går hadde jeg mye murringer, litt som rett før mensen og det har jeg bare opplevd 2 ganger før rundt 5/6 dpo og da har jeg vært gravid
med de 2 minste barna har jeg testet svakt positivt på 9 og 10 dpo, så nå teller jeg ned til helga 
Dere med barn fra før, hvor tidlig har dere merket symptomer på graviditet?

I morgen føler jeg den ordentlige testingen begynner.. 8dpo, da er det jo en sjanse.. orker ikke tanken på at det ikke skal gå denne gangen heller.. men det er jo en stor sjanse for det dessverre