S
siljur
Guest
Ja vi har virkelig vært heldige og jeg er så takknemligÅhh nå fikk jeg tårer i øyneneTenk så heldige dere ble med 3 stk! Det er jo helt fantastisk
skjønner godt at de 3 første årene var tøffe. Og samtidig rart at det tok så lang tid mtp at dere var så unge, du tracket el og sjekket at alt var i orden. Man vet virkelig aldri med sånne ting som dette. Det kan skje når man minst venter det og det kan være så etterlengtet som ingenting annet i denne verden
![]()
Hadde egentlig aldri planer om nr 4, men så ble jeg veldig uforventa gravid i mars og mistet 3 uker senere. Etter det klarte ingen av oss å slutte og tenke på nr 4, så da sitter vi her nå da 
skjønner godt at de 3 første årene var tøffe. Og samtidig rart at det tok så lang tid mtp at dere var så unge, du tracket el og sjekket at alt var i orden. Man vet virkelig aldri med sånne ting som dette. Det kan skje når man minst venter det og det kan være så etterlengtet som ingenting annet i denne verden

noe ganske annet enn det vi står i nå 

) Men vi har vært utrolig heldige som sitter her med 3 barn og jeg føler egentlig ikke at vi kan klage om det ikke blir 4