♡ IKM Uke 29 ♡

Åhh nå fikk jeg tårer i øynene :Heartpink Tenk så heldige dere ble med 3 stk! Det er jo helt fantastisk :smiley-angelic003 skjønner godt at de 3 første årene var tøffe. Og samtidig rart at det tok så lang tid mtp at dere var så unge, du tracket el og sjekket at alt var i orden. Man vet virkelig aldri med sånne ting som dette. Det kan skje når man minst venter det og det kan være så etterlengtet som ingenting annet i denne verden :sorry:
Ja vi har virkelig vært heldige og jeg er så takknemlig :love7 Hadde egentlig aldri planer om nr 4, men så ble jeg veldig uforventa gravid i mars og mistet 3 uker senere. Etter det klarte ingen av oss å slutte og tenke på nr 4, så da sitter vi her nå da ❤️ ser dere prøver på nr 2? Hvor lang tid tok det for dere med første?:Heartpink

Ja vi har virkelig vært heldige og jeg er så takknemlig :love7 Hadde egentlig aldri planer om nr 4, men så ble jeg veldig uforventa gravid i mars og mistet 3 uker senere. Etter det klarte ingen av oss å slutte og tenke på nr 4, så da sitter vi her nå da ❤️ ser dere prøver på nr 2? Hvor lang tid tok det for dere med første?:Heartpink
For en utrolig historie! Håper det klaffer for dere raskt! :Heartred

Aah ja sånne opplevelser gjør at man kjenner på ting man kanskje ikke hadde sett for seg. Du er jo enda så ung at en nr4 blir det nok garantert på et eller annet tidspunkt :drunken_smilie

Jeg ble gravid på første forsøk med min første. Veldig enkelt og greit. Ingen el-testing, 1 graviditetstest :laughing002 noe ganske annet enn det vi står i nå :sorry:

Pleier å ha sen el, får positiv test mellom cd17-20. men forrige pp fikk jeg plutselig positiv el-test på cd14! Så hadde nok et håp om at det kunne skjer denne pp også, så er nok derfor de siste dagene har vært ekstra lange
Ah, da skjønner jeg! Blir dyrt i tillegg med alle disse testene :bored:

Aah ja sånne opplevelser gjør at man kjenner på ting man kanskje ikke hadde sett for seg. Du er jo enda så ung at en nr4 blir det nok garantert på et eller annet tidspunkt :drunken_smilie

Jeg ble gravid på første forsøk med min første. Veldig enkelt og greit. Ingen el-testing, 1 graviditetstest :laughing002 noe ganske annet enn det vi står i nå :sorry:
Gikk tilbake i tråden og leste historien din :HeartpinkHåper det snart sitter for dere :smiley-angelic003

Testetøsen i meg får kjørt seg når el kommer sent :laughing002 Men begynt å få ganske mye el-slim nå, så krysser fingrene for positiv test i morgen!
IMG_7039.png

Ja, pleier å kunne se på dagens første test at det er ganske stor stigning og så blir den positiv på ettermiddagen som oftest :D
Woohoo! Da blir det kjempespennende for deg hver dag da! Min stigning er skikkelig slow og bygger seg opp over et par dager. Ikke så spennende :hilarious:

Back
Topp