♡ IKM Uke 29 ♡

3 dpo eller 6 dpo??
Jeg har alltid hatt veldig regelmessig syklus, appen sier at jeg hadde eggløsning på tirsdag 1.7, men på torsdag opplevde jeg å ha mye eggløsningsslim så jeg tenkte at syklusen kanskje var litt ute å kjøre etter aborten tidligere. Nå er jeg derimot veldig usikker..i går hadde jeg mye murringer, litt som rett før mensen og det har jeg bare opplevd 2 ganger før rundt 5/6 dpo og da har jeg vært gravid :scratchSå nå aner jeg egentlig ikke helt hvor jeg er i syklusen og om de murringene bare var helt tilfeldig. Tenker jeg tar en test på fredag, da er jeg mellom 7 og 10dpo tror jeg :smiley-bounce012med de 2 minste barna har jeg testet svakt positivt på 9 og 10 dpo, så nå teller jeg ned til helga :Heartpink
Dere med barn fra før, hvor tidlig har dere merket symptomer på graviditet?

Så hyggelig - velkommen skal du være :Heartpink
Og så spennende at dere prøver på første barn! Har du testet med eggløsningstest eller er det estimert el basert på app? :drunken_smilie
Takk ❤️ Vi er veldig spente, og veldig nye i rollen som prøvere. Den er nok estimert ja men jeg får ganske tydelige fysiske tegn på EL så det hjelper jo en del. Tips og triks taes imot med takk ☺️

Takk ❤️ Vi er veldig spente, og veldig nye i rollen som prøvere. Den er nok estimert ja men jeg får ganske tydelige fysiske tegn på EL så det hjelper jo en del. Tips og triks taes imot med takk ☺️
Herlig! Da krysser jeg fingrene for at en liten spire sitter på allerede første forsøk :drunken_smilie Når tenker du å ta din første test? :dummy1:

3 dpo eller 6 dpo??
Jeg har alltid hatt veldig regelmessig syklus, appen sier at jeg hadde eggløsning på tirsdag 1.7, men på torsdag opplevde jeg å ha mye eggløsningsslim så jeg tenkte at syklusen kanskje var litt ute å kjøre etter aborten tidligere. Nå er jeg derimot veldig usikker..i går hadde jeg mye murringer, litt som rett før mensen og det har jeg bare opplevd 2 ganger før rundt 5/6 dpo og da har jeg vært gravid :scratchSå nå aner jeg egentlig ikke helt hvor jeg er i syklusen og om de murringene bare var helt tilfeldig. Tenker jeg tar en test på fredag, da er jeg mellom 7 og 10dpo tror jeg :smiley-bounce012med de 2 minste barna har jeg testet svakt positivt på 9 og 10 dpo, så nå teller jeg ned til helga :Heartpink
Oi oi dette er jo en ren thriller! Så spennende! Da venter vi i spenning på en test til fredagen :bookworm:

Med min første (og eneste) hadde jeg null symptomer frem til jeg ble kvalm i uke 7-8. Men jeg var også veldig laidback til det hele (ble gravid på første forsøk), så jeg kjente heller ikke etter på noe. Jo også fikk jeg økt utflod, men det tror jeg også drøyde litt før det kom.. kanskje det også var rundt uke 7-8.

Aah ja ser den, det er jo veldig begrenset hva vi kan ta.. men vi har sånn 2 for 1, sånn at vi betaler bare for én voksen, og den lille går gratis, så sånn sett blir det ikke SÅ ille.. vi får se hva vi gjør! Han er ordentlig adrenalinsøkende og tør veldig mye allerede, så jeg håper og tror han hadde kost seg med det han kan ta.

Skjønner at du er utålmodig! Denne gangen synes jeg egentlig de første dagene i dpo-land har gått fort, men sikkert fordi jeg har vært så busy med livet :laughing002 I morgen føler jeg den ordentlige testingen begynner.. 8dpo, da er det jo en sjanse.. orker ikke tanken på at det ikke skal gå denne gangen heller.. men det er jo en stor sjanse for det dessverre :sorry:
Da blir det jo overkommelig! Det er jo mye annet gøy å gjøre også, og hvis det er en skikkelig tøffing blir det sikkert gøy :D

8dpo og blendahvitt. Men ChatGPT mener at med følsomhet på 25mg så vil ikke testen oppdage mulig graviditet før tidligst 10dpo. Tror ikke jeg gidd å kjøpe nye tester, har så mange av makesure. Så da får jeg bare vente :dance008
Kjedelig! Ta en tur på Tusenfryd i morgen og så vipps er du 10dpo :laughing002 er det vanlig makesure du har? Hørt at de kan slå ut tidlig også :D

3 dpo eller 6 dpo??
Så spennende! Blir litt ekstra spennende når du ikke helt vet hvilken dpo du er. Hvilken dag tenker du å teste? :woot:

Med første fikk jeg bare en øm pupp fra 7-8 dpo og ble ikke dårlig i magen før forventet mens (fordi det ikke var et dropp i progesteron), fikk vondt i hodet på ikm-dagen som varte en ukes tid. Murringer og stikkinger i magen + oppblåsthet hadde jeg jo, men det er der i de fleste syklusene mine. Fikk en ganske tydelig strek på bp tidligtest 10-11 dpo..

Oi oi dette er jo en ren thriller! Så spennende! Da venter vi i spenning på en test til fredagen :bookworm:

Med min første (og eneste) hadde jeg null symptomer frem til jeg ble kvalm i uke 7-8. Men jeg var også veldig laidback til det hele (ble gravid på første forsøk), så jeg kjente heller ikke etter på noe. Jo også fikk jeg økt utflod, men det tror jeg også drøyde litt før det kom.. kanskje det også var rundt uke 7-8.
Ble veldig spennende det her :oops:Det blir en fryktelig lang uke :smiley-ashamed004

Så spennende! Blir litt ekstra spennende når du ikke helt vet hvilken dpo du er. Hvilken dag tenker du å teste? :woot:

Med første fikk jeg bare en øm pupp fra 7-8 dpo og ble ikke dårlig i magen før forventet mens (fordi det ikke var et dropp i progesteron), fikk vondt i hodet på ikm-dagen som varte en ukes tid. Murringer og stikkinger i magen + oppblåsthet hadde jeg jo, men det er der i de fleste syklusene mine. Fikk en ganske tydelig strek på bp tidligtest 10-11 dpo..
Ja nå har jeg egentlig ingen anelse om hvordan jeg ligger an :scratch Tenker å teste tidligst fredag, da er jeg mest sannsynlig et sted mellom 7 og 10 dpo tror jeg. Har fått svake streker 9 og 10 dpo med de 2 minste :Heartpink

Det hadde vært utrolig gøy! Jeg krysser fingrene for dere alle ❤️ Jeg er usikker på test, jeg tenkte i utgangspunktet ved uteblitt mens men det kan godt hende jeg ikke klarer å holde meg? Når tester dere?
Ja det er jo en veldig normal tanke, og sikkert det vi alle her i gruppen burde gjøre - men du har med en gjeng testetøser å gjøre som gjerne fyrer av tester 7dpoog vel så det :laughing001

Orker ikke at det ikke skjer noe!
IMG_7056.jpeg

Det skjer noe!
Jeg har dårlig erfaring med BP sine EL-tester. Føler at de er treige og demotiverende. MS er faktisk bedre - min mening, selvfølgelig.
Var fornøyd med de når vi prøvde på nr1, men ikke så fornøyd denne gangen! Kjøpte ms i dag så tenker å bruke de istedenfor nå

Ok da har jeg, som den store testetøsen jeg er, gjort det jeg sa jeg ikke skulle - nemlig kjøpt metode tidlig test. Den burde registere noe i dag, sånn strengt tatt.. 6 dager til IKM.. hjelp. Kommer til å bli så skuffet hvis den er blenda. Kan ikke ta den akkurat nå, men om noen timer så kjører jeg på.

Ja, faktisk. Jeg er så dritt lei nå at jeg har lyst å gi opp hele på :laughing002 Cd 19 i dag og kanskje en liten økning på testen. Orker ikke ligge mer! Holdt på i over en uke nå i tilfelle jeg skulle få tidlig el igjen :hilarious:
Haha føler den! CD19 og ingen økning. Drittlei av ligging

Back
Topp