♡ IKM Uke 29 ♡

Pleier å ha sen el, får positiv test mellom cd17-20. men forrige pp fikk jeg plutselig positiv el-test på cd14! Så hadde nok et håp om at det kunne skjer denne pp også, så er nok derfor de siste dagene har vært ekstra lange
What? Det er som å lese om meg selv!?

Endelig kom stigningen! Og heldigvis for det, for nå er jeg lei av å ligge :hilarious: satser på at den blir helt positiv i dag og at vi får lagt aksjer igjen i kveld. Fikk gjort det i går også og nå vil jeg ha en pause :laughing002
IMG_7040.png

Ok ok løp ok tok en test nå mens den lille hviler. Som ventet en helt blendahvit test. Mister ikke håper av den grunn altså! Er jo bare 7dpo :laughing002 Jeg har også makesure sine tester, og de slår kanskje ut på tidlige tester..?
Takk for testoppdatering! :D Venter du med test til tirsdag eller tar du en i morgen også? :hilarious: Sender varme tanker og håper dere begge sover godt i natt! Vi har brukt en dag på Tusenfryd i dag og gleder meg til å legge meg med bena høyt :dead:

Takk for testoppdatering! :D Venter du med test til tirsdag eller tar du en i morgen også? :hilarious: Sender varme tanker og håper dere begge sover godt i natt! Vi har brukt en dag på Tusenfryd i dag og gleder meg til å legge meg med bena høyt :dead:
Tenker det blir en test i morgen også :dance008 xsmile2
Åhh så kjekt med Tusenfryd. Hvor gammel er barnet ditt? Vurderer å ta en tur med 2-åringen senere i sommer, selv om det kanskje er litt tidlig?

:laughing002Tenker det blir en test i morgen også :dance008 xsmile2
Åhh så kjekt med Tusenfryd. Hvor gammel er barnet ditt? Vurderer å ta en tur med 2-åringen senere i sommer, selv om det kanskje er litt tidlig?
Vår første er snart 6 år og føler at i år er det faktisk mange ting hun kan ta siden hun er 115 cm (og tør å bli med på). Sikkert veldig personlighetsavhengig, men jeg er glad for at vi ikke har dratt tidligere år (det blir nesten 2000,- for tre stk + parkering :nailbiting: :hilarious:)
Da venter jeg i spenning til i morgen! Jeg er bare 3dpo og vet ikke helt når jeg klarer å organisere test mens vi er på telttur, men håper på en test på fredag! Syyyykt lenge til!

Vår første er snart 6 år og føler at i år er det faktisk mange ting hun kan ta siden hun er 115 cm (og tør å bli med på). Sikkert veldig personlighetsavhengig, men jeg er glad for at vi ikke har dratt tidligere år (det blir nesten 2000,- for tre stk + parkering :nailbiting: :hilarious:)
Da venter jeg i spenning til i morgen! Jeg er bare 3dpo og vet ikke helt når jeg klarer å organisere test mens vi er på telttur, men håper på en test på fredag! Syyyykt lenge til!
Aah ja ser den, det er jo veldig begrenset hva vi kan ta.. men vi har sånn 2 for 1, sånn at vi betaler bare for én voksen, og den lille går gratis, så sånn sett blir det ikke SÅ ille.. vi får se hva vi gjør! Han er ordentlig adrenalinsøkende og tør veldig mye allerede, så jeg håper og tror han hadde kost seg med det han kan ta.

Skjønner at du er utålmodig! Denne gangen synes jeg egentlig de første dagene i dpo-land har gått fort, men sikkert fordi jeg har vært så busy med livet :laughing002 I morgen føler jeg den ordentlige testingen begynner.. 8dpo, da er det jo en sjanse.. orker ikke tanken på at det ikke skal gå denne gangen heller.. men det er jo en stor sjanse for det dessverre :sorry:

FørsteBabyMamma, 28, B1, PP1, EL 05/07, IKM 19/07

Jeg er helt ny med både babyverden og alt av forum/tråder/grupper så jeg håper dette ble rett. Her krysses alt som krysses kan for en mars/april/ baby
Så hyggelig - velkommen skal du være :Heartpink
Og så spennende at dere prøver på første barn! Har du testet med eggløsningstest eller er det estimert el basert på app? :drunken_smilie

8dpo og blendahvitt. Men ChatGPT mener at med følsomhet på 25mg så vil ikke testen oppdage mulig graviditet før tidligst 10dpo. Tror ikke jeg gidd å kjøpe nye tester, har så mange av makesure. Så da får jeg bare vente :dance008

Back
Topp