Håper jeg også! Fremdeles ikke antydningSå kjedelig! Håper det ikke er lenge til nå!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper jeg også! Fremdeles ikke antydningSå kjedelig! Håper det ikke er lenge til nå!![]()
What? Det er som å lese om meg selv!?Pleier å ha sen el, får positiv test mellom cd17-20. men forrige pp fikk jeg plutselig positiv el-test på cd14! Så hadde nok et håp om at det kunne skjer denne pp også, så er nok derfor de siste dagene har vært ekstra lange
Er så kjedelig med en syklus som ikke er «vanlig»What? Det er som å lese om meg selv!?
Er jo innenfor normalen på eggløsning, men har bare syklus på 28 dager som betyr for kort lutealfase. Ønsker meg bare en standard syklus jeg med el på cd14Hurra!! Krysser alt jeg har for positiv i kveld og restitusjon der nede etter hvert!Endelig kom stigningen! Og heldigvis for det, for nå er jeg lei av å liggesatser på at den blir helt positiv i dag og at vi får lagt aksjer igjen i kveld. Fikk gjort det i går også og nå vil jeg ha en pause
Vis vedlegget 464419

Ahh! Kjedelig! Hvordan merker du at el uteblir? Kun at testen ikke blir positiv eller skjer det noe med antall dager eller endringer ved neste blødning?Tror EL uteble forrige syklus. Det er i så fall første gang på 9 sykluser![]()
Haha! Jeg har ikke tatt noen test enda. Har nesten ikke sovet i natt pga 2-åringen min, og jeg er alene med han i dag
Litt tøff dag kan du si! Kanskje jeg tar en senere
Jeg har også makesure sine tester, og de slår kanskje ut på tidlige tester..?Takk for testoppdatering!Ok ok løp ok tok en test nå mens den lille hviler. Som ventet en helt blendahvit test. Mister ikke håper av den grunn altså! Er jo bare 7dpoJeg har også makesure sine tester, og de slår kanskje ut på tidlige tester..?
Sender varme tanker og håper dere begge sover godt i natt! Vi har brukt en dag på Tusenfryd i dag og gleder meg til å legge meg med bena høyt 
Hurra! Du er i gang! Artig for oss som enda venter…. på LH-stigningOk ok løp ok tok en test nå mens den lille hviler. Som ventet en helt blendahvit test. Mister ikke håper av den grunn altså! Er jo bare 7dpoJeg har også makesure sine tester, og de slår kanskje ut på tidlige tester..?

Tenker det blir en test i morgen ogsåTakk for testoppdatering!Venter du med test til tirsdag eller tar du en i morgen også?
Sender varme tanker og håper dere begge sover godt i natt! Vi har brukt en dag på Tusenfryd i dag og gleder meg til å legge meg med bena høyt
![]()

Vår første er snart 6 år og føler at i år er det faktisk mange ting hun kan ta siden hun er 115 cm (og tør å bli med på). Sikkert veldig personlighetsavhengig, men jeg er glad for at vi ikke har dratt tidligere år (det blir nesten 2000,- for tre stk + parkeringTenker det blir en test i morgen også
![]()
Åhh så kjekt med Tusenfryd. Hvor gammel er barnet ditt? Vurderer å ta en tur med 2-åringen senere i sommer, selv om det kanskje er litt tidlig?
)Aah ja ser den, det er jo veldig begrenset hva vi kan ta.. men vi har sånn 2 for 1, sånn at vi betaler bare for én voksen, og den lille går gratis, så sånn sett blir det ikke SÅ ille.. vi får se hva vi gjør! Han er ordentlig adrenalinsøkende og tør veldig mye allerede, så jeg håper og tror han hadde kost seg med det han kan ta.Vår første er snart 6 år og føler at i år er det faktisk mange ting hun kan ta siden hun er 115 cm (og tør å bli med på). Sikkert veldig personlighetsavhengig, men jeg er glad for at vi ikke har dratt tidligere år (det blir nesten 2000,- for tre stk + parkering![]()
)
Da venter jeg i spenning til i morgen! Jeg er bare 3dpo og vet ikke helt når jeg klarer å organisere test mens vi er på telttur, men håper på en test på fredag! Syyyykt lenge til!
I morgen føler jeg den ordentlige testingen begynner.. 8dpo, da er det jo en sjanse.. orker ikke tanken på at det ikke skal gå denne gangen heller.. men det er jo en stor sjanse for det dessverre 
I know, samme herNedtur at den ikke er blitt positiv i dag heller…. Lei av å vente![]()
Spyr av det herJa, faktisk. Jeg er så dritt lei nå at jeg har lyst å gi opp hele påI know, samme herSpyr av det her
Cd 19 i dag og kanskje en liten økning på testen. Orker ikke ligge mer! Holdt på i over en uke nå i tilfelle jeg skulle få tidlig el igjen 
Så hyggelig - velkommen skal du væreFørsteBabyMamma, 28, B1, PP1, EL 05/07, IKM 19/07
Jeg er helt ny med både babyverden og alt av forum/tråder/grupper så jeg håper dette ble rett. Her krysses alt som krysses kan for en mars/april/ baby