Ble dine fra ms / cb tolket positive?Sniker. Her ble aldri BP positiv, selv om MS og CB ble det. Vet ikke om flere har hatt samme problem med BP, men glad for at jeg hadde andre type EL tester
Vis vedlegget 464066
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble dine fra ms / cb tolket positive?Sniker. Her ble aldri BP positiv, selv om MS og CB ble det. Vet ikke om flere har hatt samme problem med BP, men glad for at jeg hadde andre type EL tester
Vis vedlegget 464066
Jeg vil også tippe CD 15 daInteressant! Her ble heller aldri BP positive. Har ikke hattt noen andre tester og bruke. Antar derfor at det har skjedd cd 15.. Vis vedlegget 464093
Pb ble forresten bare målt til 74 eller noe sånt, når ms og cb var positiveBle dine fra ms / cb tolket positive?
Ja den ser veldig positiv ut. Så rart at ikke premom registrerte det som peak..Interessant! Her ble heller aldri BP positive. Har ikke hattt noen andre tester og bruke. Antar derfor at det har skjedd cd 15.. Vis vedlegget 464093
Ja den ser veldig positiv ut. Så rart at ikke premom registrerte det som peak.
Enig, ville tenkt cd 15 som positiv. Kanskje du fikk en veldig (veldig veldig) rask peak?Interessant! Her ble heller aldri BP positive. Har ikke hattt noen andre tester og bruke. Antar derfor at det har skjedd cd 15..
Den kan være lurt å bytte til «other» ellers tenker Premom at man bruker easyhomeJa den ser veldig positiv ut. Så rart at ikke premom registrerte det som peak..
Ja det er godt poeng. Det har jeg også valgt på min profilDen kan være lurt å bytte til «other» ellers tenker Premom at man bruker easyhome

Det har variert veldig mellom cd14 og cd26Når pleier du å få el?![]()
Så det er et mareritt. Og dyrtHelt forferdelig å gå å vente på el!Det har variert veldig mellom cd14 og cd26Så det er et mareritt. Og dyrt

Er ikke dettte en reell peak da?? Eller hvorfor tenker du at det ikke er det?Ser ut som det blir sen el igjen denne pp, var så herlig med tidlig el sist at jeg håpet det skulle være den nye normalenFår smøre meg med tålmodighet!
Vis vedlegget 464047

Åja beklager såg på feil del av bilde, så forvirrende få oversikt her inne på mobil. Da venter vi spent på EL jaEr ikke dettte en reell peak da?? Eller hvorfor tenker du at det ikke er det?![]()

Amazing! Det visste jeg ikke. Får se om det endrer noe neste syklus har kjøpt så innmari mange BP tester.Den kan være lurt å bytte til «other» ellers tenker Premom at man bruker easyhome
for et syn det blir, håper ingen fersker meg! Og håper det ikke blir regn! 
Fort gjort! Cd 15 i dag og ikke antydning til økning på testene, så venter og venterÅja beklager såg på feil del av bilde, så forvirrende få oversikt her inne på mobil. Da venter vi spent på EL ja![]()

Hahaha dauerHerregud, ser på kalenderen nå at vi kommer til å være på telttur med kajakk f.o.m. neste uke når jeg skal drive å teste… omg.. sitte på huk mellom noen busker på stranda med test og koppfor et syn det blir, håper ingen fersker meg! Og håper det ikke blir regn!
![]()

Ikke like ille som ved mensen når det er raskt fall i progesteron da, men leser at reaksjon på høy progesteron som regel er oppblåsthet og forstoppelse pga vannretensjon og tregere passasje…Hahah fiser og driter omhverandreTMI varsel
Er det noen andre som også blir skikkelig dårlige i magen ved eggløsning/høye peogesteronnivåer? Fiser og driter om hverandre.Ikke like ille som ved mensen når det er raskt fall i progesteron da, men leser at reaksjon på høy progesteron som regel er oppblåsthet og forstoppelse pga vannretensjon og tregere passasje…
Men jada! Kan absolutt bekrefte det
dvs jeg er superforstoppet (tror det er litt ekstra pga Utrogestan), men altså så mye luft og ønske om å gå på do hele tiden, bare at det da ikke kommer noe
(annet enn luft da) Var så oppblåst 3dpo at jeg kunne ikke ha på meg bukse (er 5dpo i dag)