♡ IKM Uke 29 ♡

Her skjer det ting som jeg trodde, får teste i ettermiddag om den har gått opp eller ned, men det blir aksjer i kveld! :laughing002
IMG_1249.jpeg

Herregud, ser på kalenderen nå at vi kommer til å være på telttur med kajakk f.o.m. neste uke når jeg skal drive å teste… omg.. sitte på huk mellom noen busker på stranda med test og kopp :hilarious: for et syn det blir, håper ingen fersker meg! Og håper det ikke blir regn! :laughing001

Last edited:
TMI varsel :laughing002

Er det noen andre som også blir skikkelig dårlige i magen ved eggløsning/høye peogesteronnivåer? Fiser og driter om hverandre. :bootyshake Ikke like ille som ved mensen når det er raskt fall i progesteron da, men leser at reaksjon på høy progesteron som regel er oppblåsthet og forstoppelse pga vannretensjon og tregere passasje…

TMI varsel :laughing002

Er det noen andre som også blir skikkelig dårlige i magen ved eggløsning/høye peogesteronnivåer? Fiser og driter om hverandre. :bootyshake Ikke like ille som ved mensen når det er raskt fall i progesteron da, men leser at reaksjon på høy progesteron som regel er oppblåsthet og forstoppelse pga vannretensjon og tregere passasje…
Hahah fiser og driter omhverandre :laughing001 Men jada! Kan absolutt bekrefte det :laughing002 dvs jeg er superforstoppet (tror det er litt ekstra pga Utrogestan), men altså så mye luft og ønske om å gå på do hele tiden, bare at det da ikke kommer noe :bored: (annet enn luft da) Var så oppblåst 3dpo at jeg kunne ikke ha på meg bukse (er 5dpo i dag)

Er ikke alltid jeg er så plaget av magen i dpo-land, men denne gangen har det vært ekstremt.

Back
Topp