Aha skjønner.For å booste EL og eggkvaliteten litt, min gyn sa det var vanlig når man var passert 40 år å bruke det i hver PP for å øke sjansene litt. Han sjekket eggstokkene igår og han fant kun den ene, men han så godt med egg på den, var veldig bra til å være 40år. Han sa at om en har greit med egg, så er gjerne AMH bra også. Er ofte en sammenheng der mellom lite egg på UL og AMH. En indikasjon på at alt er greit sånn iallefall. Skal ta blodprøver på mandag.
Hmm kanskje jeg burde høre litt med gynekologen min om det kunne vært aktuelt for meg også. Nå er ikke jeg bikket 40 ennå, men er så og si nesten tom for egg så hver syklus teller veldig for å si det sånn. Nå er målet å få til en graviditet før det er for sent, men tiden vil viseom vi rekker det. Tok 16 PP med babyen vi har nå så antar eggkvaliteten ikke er tipptopp.

Håper spiren sitter neste pp

Og masse lykke til i neste PP til oss andre som mistet, eller som ikke ble gravide
Neste PP skal spiren sitte

, pluss tempdropp. Så da blir det å vente på Tr. Bestiller meg nye eltester og gravidtetstester som trøstegave.