♡ IKM uke 28 ♡

For å booste EL og eggkvaliteten litt, min gyn sa det var vanlig når man var passert 40 år å bruke det i hver PP for å øke sjansene litt. Han sjekket eggstokkene igår og han fant kun den ene, men han så godt med egg på den, var veldig bra til å være 40år. Han sa at om en har greit med egg, så er gjerne AMH bra også. Er ofte en sammenheng der mellom lite egg på UL og AMH. En indikasjon på at alt er greit sånn iallefall. Skal ta blodprøver på mandag.
Aha skjønner.
Hmm kanskje jeg burde høre litt med gynekologen min om det kunne vært aktuelt for meg også. Nå er ikke jeg bikket 40 ennå, men er så og si nesten tom for egg så hver syklus teller veldig for å si det sånn. Nå er målet å få til en graviditet før det er for sent, men tiden vil viseom vi rekker det. Tok 16 PP med babyen vi har nå så antar eggkvaliteten ikke er tipptopp.

Da tenkte jeg å ta min første kopp med Salvie te, da lurer jeg på om den skal se slik ut? Skvatt litt da jeg åpna pakken da jeg synes det var hvitt belegg på som jeg ble usikker på om skal være der. Noen erfaringer?

Vedlegg

• IMG_8319.jpeg
    IMG_8319.jpeg
    257,6 KB · Visninger: 67
Da tenkte jeg å ta min første kopp med Salvie te, da lurer jeg på om den skal se slik ut? Skvatt litt da jeg åpna pakken da jeg synes det var hvitt belegg på som jeg ble usikker på om skal være der. Noen erfaringer?
Tror det bare ser sånn ut?
Snapchat-1011469971.jpg

Inni min pose. Det var liksom et litt sånt hvitere lag utenpå

Testene har stoppet og utvikle seg, begynt og blø og en del murringer.. så kan settes på tr :sad015

Det er jeg lei meg for, utrolig trist med kjemisk:sad010 Håper spiren sitter neste pp❤️

Da var den siste dagen for ikm-gruppen vår kommet :flower Takker så mye for følget❤️ Gratulerer så mye til alle dere som ble gravide:binkybaby:hello2:wav:love7:Heartblue:Heartpink Og masse lykke til i neste PP til oss andre som mistet, eller som ikke ble gravide:Heartbigred Neste PP skal spiren sitte:smiley-bounce012:smiley-angelic001:binkybaby

Jeg har nå gått helt bananas på nett og gjør meg klar for neste PP.
Har ikke begynt å blø ordentlig enda, bare spotter og det er så irriterende når man bare vil bli ferdig med TR.

Dette er listen min for neste PP- all in
Takk for tips, dette blir spennende.

Daglig vitaminer:
Folsyre
Magnesium, kalsium og D-vitamin
Jod
Vitamin E

Mann: Selen og sink

Fra CD 1 - ?
Salvie te
Grapefrukt ekstrakt

Forstått at begge deler skal tas i et begrenset tidsrom, ikke lenger enn frem til EL.

EL slim:
Solvipect - hostesaft
Hvor lenge og når skal jeg starte?

Kjøpt meg 100 EL strips
Ferty Lily
Concive plus glidemiddel

Etter EL:
Wild-jam
Ananas

Blir et lite forskningsprosjekt dette.
Bra at neste syklus er i ferien:gen014
Et lite tips som jeg ikke vet om det er noe i i det hele tatt. Da jeg ble gravid tok jeg dobbel dose folat. Ellers grapefrukt juice, q10 og ananas, men det prøvde jeg også i perioder hvor det ikke gikk. Siden det ser ut som du liker å prøve det som er tenkte jeg bare å dele det.

Ingenting på testen i dag :confused005 , pluss tempdropp. Så da blir det å vente på Tr. Bestiller meg nye eltester og gravidtetstester som trøstegave.:angelic:

Er det forresten noen her som har noen erfaring med lavkarbo og graviditet? Evt glutenfritt kosthold?
Har spist glutenfritt i begge mine svangerskap. Hvis du tåler gluten dårlig kan det være lurt å prøve glutenfri kost. Ubehandlet glutenintoleranse er forbundet med høyere forekomst av SA, vanskeligheter med å bli gravid og til og med dødfødsel! Det påvirker både eggkvalitet og eggets festeevne.

7 dager etter ikm startet en liten blødning. Blødd i 3 dager nå. Veldig rar mens fordi det er veldig liten mengde. Men er nok for mye blod til at jeg kan være gravid dessverre.

Noen som kan få en skikkelig festeblødning. Har sett det før :)

Har ikke hatt det med de andre 2 graviditetene, så tror sjansen er liten. Men kan evt ta en test om en stund hvis jeg ikke slår meg til ro med at det ikke ble noen graviditet denne gangen.

Har ikke hatt det med de andre 2 graviditetene, så tror sjansen er liten. Men kan evt ta en test om en stund hvis jeg ikke slår meg til ro med at det ikke ble noen graviditet denne gangen.
Jeg hadde gjort det. Siden du begynner å blø 7 DPO. Og husk, ingen svangerskap er like :)

Back
Topp