mamat2prinsesser&4prinser
2007♡ 2009♡ 2012♡ 2018♡ 2021♡ 2023♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Tok disse nettopp

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Dette ser jo lovende ut
Hvor mange DPO er du? Testet du i går?Dette ser jo lovende utHvor mange DPO er du? Testet du i går?
Så spennende! Men kanskje litt svak strek til å være 12 DPO ja. Blir spennende å se om det blir økning da, tvitvi!Tenker kanskje det er en kjemisk, er 12dpo
ÅhTenker kanskje det er en kjemisk, er 12dpo
Håper virkelig at det ikke stemmer…ÅhFordi du tenker at streken er for svak i forhold til dpo eller har du hatt sterkere streker tidligere dager?
Håper virkelig at det ikke stemmer…
Skjønner…Jeg er ikke så god på dette enda, men krysser i hvertfall fingrene for deg uansettStreken er altfor svak til å være 12dpo til å være meg. Så må være kjemisk. Jeg får gjerne sterke streker veldig fort og tidlig. Her er hvordan mine streker ser ut 13dpo:
Vis vedlegget 464554Vis vedlegget 464555

Så kan settes på gravid, og det føles helt fantastisk å skrive det etter så mange måneder 
Gratulerer !!Testene har bare blitt sterkere og sterkere utover dagen i dag 9 dpo. Så må jo bare gå utfra at jeg faktisk er gravid![]()
Så kan settes på gravid, og det føles helt fantastisk å skrive det etter så mange måneder
Vis vedlegget 464565
Vis vedlegget 464566

Herliget så nydelig å se! Endelig!! Gratulerer så myeTestene har bare blitt sterkere og sterkere utover dagen i dag 9 dpo. Så må jo bare gå utfra at jeg faktisk er gravid![]()
Vis vedlegget 464565
Vis vedlegget 464566

Gratulerer !!![]()
Tusen takkHerliget så nydelig å se! Endelig!! Gratulerer så mye![]()
![]()
Testene har bare blitt sterkere og sterkere utover dagen i dag 9 dpo. Så må jo bare gå utfra at jeg faktisk er gravid![]()
Vis vedlegget 464565
Vis vedlegget 464566
Setter deg på gravid
Jeg har lest at som oftest er det annenhver side, men det trenger ikke å være det hver gang. Det kommer også an egget. Hvilken som er mest modent, osv. Men jeg er ikke sikker altså, men mener å ha lest detNoe jeg synes er litt rart er at forrige pp som endte i kjemisk, så hadde jeg vondt/ubehag kun på venstre side. Denne gangen har jeg også vondt kun på venstre side? Skulle jo egentlig tro det ble på motsatt side med tanke på at egget slippes som oftest annenhver gang fra høyre også venstre side? Noen tanker?
Hei, jeg sneaker littNoe jeg synes er litt rart er at forrige pp som endte i kjemisk, så hadde jeg vondt/ubehag kun på venstre side. Denne gangen har jeg også vondt kun på venstre side? Skulle jo egentlig tro det ble på motsatt side med tanke på at egget slippes som oftest annenhver gang fra høyre også venstre side? Noen tanker?

Ja, det ogsåJeg har lest at som oftest er det annenhver side, men det trenger ikke å være det hver gang. Det kommer også an egget. Hvilken som er mest modent, osv. Men jeg er ikke sikker altså, men mener å ha lest det
Hei, jeg sneaker littJeg tenker at det er fordi det er 50/50 hvilken side den fester seg på (uansett hvilken eggstokk den kom fra) ettersom det er trangt i livmoren. Husker at noen sa at livmoren er litt som to brødskiver med syltetøy i midten
![]()
Ahaa, ja det gir jo mening, tusen takk for svarJeg har lest at som oftest er det annenhver side, men det trenger ikke å være det hver gang. Det kommer også an egget. Hvilken som er mest modent, osv. Men jeg er ikke sikker altså, men mener å ha lest det