♡ IKM uke 28 ♡

Tok en spermtest fra babyplan, og den var negativ. Noen som har noe erfaring med dette, og som vil dele?

Var det babyplan sitt merke? Kjenner ikke til den, men mannen min fikk bra med swimcount sin:
Screenshot_20250706_223401_Samsung Internet.jpg

12 DPO: Forbereder meg på en ny runde kjemisk, dessverre :Heartred synes ikke det helt går veien, og har fortsatt det konstante trykket på venstre side av livmor..
Vis vedlegget 464431Vis vedlegget 464432Vis vedlegget 464433
Er du sikker? Jeg synes plutselig min test hadde blitt svakere, så jeg måtte sjekke om de ble like sterke ved å ta to nye, fra samme pakke og i samme urin. Jeg var klar over at det var noe forskjell fra test til test, men ikke så stor :wideyed:

IMG_5458.jpeg

Tempen er stabilt forhøyet, CB+ og BP tidlig test er blitt sterkere!
Ser på tempegrafen at jeg hadde en "festedip" på torsdag. Vil det da si at en evt CB digital ukeindikator ikke vil gi meg positivt svar før fredag?

Og et siste spm, hvilke multivitamin tar dere som gravide? Jeg kan ikke ta omega 3 fra havet pga allergi. Bruker linfrøolje som omega 3 erstatning.

Vedlegg

• IMG_1621.jpeg
    IMG_1621.jpeg
    985,7 KB · Visninger: 51
Er du sikker? Jeg synes plutselig min test hadde blitt svakere, så jeg måtte sjekke om de ble like sterke ved å ta to nye, fra samme pakke og i samme urin. Jeg var klar over at det var noe forskjell fra test til test, men ikke så stor :wideyed:

Vis vedlegget 464473
Jeg føler meg ganske sikker. Med det ubehaget som jeg gjenkjenner fra forrige pp som endte i kjemisk, så føler jeg liksom ikke det kan være noe annet. Jeg tenker å prøve å få meg time for å få tatt blodprøver i dag, men har ikke så mye tid fra morgenen av, så håper de tar meg inn.

Her er dagens test, 13 DPO:
IMG_5791.jpeg

IMG_5793.jpeg

Føler fortsatt at de ikke øker helt som de skal :confused:

Back
Topp