Håper den utvikler seg! Ser streken9 dpo og ser en veldig svak strek!Vis vedlegget 464400

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper den utvikler seg! Ser streken9 dpo og ser en veldig svak strek!Vis vedlegget 464400

Jaaa så den fort9 dpo og ser en veldig svak strek!Vis vedlegget 464400

Vel, er sykt spent på når mensen kommer denne gang? Sikkert 5 dager til
Dagens kort var fin, daDet er fortsatt "tidlig" kan det se ut som, mensen skulle komme i morgen. Men på CB ultratidlig ble det positiv svar i dag!
Er så lettet, men samtidig så redd!

Vil du settes på gravid?CD25/11DPO: Fiser og fiser, og det lukter seriøst dødenVel, er sykt spent på når mensen kommer denne gang? Sikkert 5 dager til
Dagens kort var fin, da
![]()
![]()
![]()
synes ikke det helt går veien, og har fortsatt det konstante trykket på venstre side av livmor..
Hehe. Takk for svarFordi ellers blir ikke verdiene riktige på de av de som må taes tidlig i syklusen.
![]()
Kvinnens fertilitetsutredning - Vil bli gravid
Vi får mange spørsmål rundt fertilitetsutredning. Når det kommer til hva som bør gjøres i en fertilitetsutredning, så råder det mye forvirring. Det er kanskje ikke så rart og det er fordi ulike leger praktiserer litt ulikt og de vurderer litt ulikt med tanke på hvilke prøver og undersøkelser som…www.vilbligravid.no
Virker ikke som fastlegen kunne så mye om det, ser han manglet en del av disse testene også. Det jeg kan tyde selv fra testene (ved hjelp av chatgpt) er at jeg har ikke PCOS, noe som jeg er utrolig takknemlig for. Og at jeg ikke er i tidlig overgangsalder. Resten må jeg sikkert ta nye tester for. Målte ikke Prolaktin og AMH og testosteron..Testet og de var blendaEr du slutta å teste?
Så vente på mens i 5 dager
12 DPO: Forbereder meg på en ny runde kjemisk, dessverresynes ikke det helt går veien, og har fortsatt det konstante trykket på venstre side av livmor..
Vis vedlegget 464431Vis vedlegget 464432Vis vedlegget 464433

Opplevde å miste 3 ganger før spiren satt med 23-barnetMelder meg inn her:
Chickpeas - 38 - B2 - PP2 - EL 29.06 - IKM 13.07
Går ut ifra at jeg er 7 DPO i dag, men litt usikker på eksakt eggløsning denne gangen så kan også være 6 eller 8 DPO. Går på dobbel dose med progesteron så får uansett ikke mensen før jeg slutter på de. Da jeg prøvde på baby nr 1 tok jeg også progesteron, og opplevde aldri noen bivirkninger av det. Nå etter dette svangerskapet virker det som jeg har blitt mye mer sensitiv for progesteron og hatt mye PMS i forrige prøveperiode.
Denne prøveperioden har jeg også hatt en del PMS-plager. Har slitt med halsbrann i flere dager nå. På fredag ble jeg kjempekvalm under en busstur og forble kvalm utover kvelden, vil tro det var relatert til halsbrann. Hadde nå både hyperemesis og sterke halsbrann-plager i forrige svangerskap. Merker jo jeg får litt forhåpninger om dette nå kan være tidlige gravidtegn, men nei det er nok sikkert bare progesteron jeg reagerer på. Er jo alt for tidlig for graviditetssymptomer og leste også noe om at progesteron får lukkemuskelen til å slappe av, så er nok bare det

Ojoj!!8DPO
Ja, kan heller oppdatere om det ikke sitter.Gratulerer så mye med spiren![]()
Vil du settes på gravid?