♡ IKM uke 28 ♡

Dagens test! Økning fra i går. Aldri fått positiv før ikm i de andre svangerskapene så dette er stas og skummelt :nailbiting:
IMG_3084.jpeg

CD25/11DPO: Fiser og fiser, og det lukter seriøst døden:fart005 Vel, er sykt spent på når mensen kommer denne gang? Sikkert 5 dager til:angelic: Dagens kort var fin, da❤️
Screenshot_20250706_092036_FF App.jpg

Screenshot_20250706_093109_ChatGPT.jpg

Screenshot_20250706_093209_ChatGPT.jpg

Det er fortsatt "tidlig" kan det se ut som, mensen skulle komme i morgen. Men på CB ultratidlig ble det positiv svar i dag!

Er så lettet, men samtidig så redd!

Gratulerer så mye med spiren :binkybaby :cool05:gen014:dance011:happy093:hug007:love017:talk017:love7:Heartblue:Heartpink Vil du settes på gravid?

Melder meg inn her:

Chickpeas - 38 - B2 - PP2 - EL 29.06 - IKM 13.07

Går ut ifra at jeg er 7 DPO i dag, men litt usikker på eksakt eggløsning denne gangen så kan også være 6 eller 8 DPO. Går på dobbel dose med progesteron så får uansett ikke mensen før jeg slutter på de. Da jeg prøvde på baby nr 1 tok jeg også progesteron, og opplevde aldri noen bivirkninger av det. Nå etter dette svangerskapet virker det som jeg har blitt mye mer sensitiv for progesteron og hatt mye PMS i forrige prøveperiode.
Denne prøveperioden har jeg også hatt en del PMS-plager. Har slitt med halsbrann i flere dager nå. På fredag ble jeg kjempekvalm under en busstur og forble kvalm utover kvelden, vil tro det var relatert til halsbrann. Hadde nå både hyperemesis og sterke halsbrann-plager i forrige svangerskap. Merker jo jeg får litt forhåpninger om dette nå kan være tidlige gravidtegn, men nei det er nok sikkert bare progesteron jeg reagerer på. Er jo alt for tidlig for graviditetssymptomer og leste også noe om at progesteron får lukkemuskelen til å slappe av, så er nok bare det

Det er så mange fine tester der ute! Gratulerer til alle sammen, håper det går hele veien for alle små spirer, vi må
holde håpet oppe. Hos meg stiger og stiger tempen, men FF setter ingen kryss. Premom og Flo mener jeg er 8DPO så jeg er spent på hvordan de neste dagene utvikler seg. Hvis ikke det blir noe denne syklusen, tror jeg det må bli litt ekstra fokus på å øke eggløsningsslim produksjonen og mannen må sendes på testing :happy090 Hehe. :flower

Vedlegg

• IMG_8259.jpeg
    IMG_8259.jpeg
    258,3 KB · Visninger: 22
Fordi ellers blir ikke verdiene riktige på de av de som må taes tidlig i syklusen.

Takk for svar :happy: Virker ikke som fastlegen kunne så mye om det, ser han manglet en del av disse testene også. Det jeg kan tyde selv fra testene (ved hjelp av chatgpt) er at jeg har ikke PCOS, noe som jeg er utrolig takknemlig for. Og at jeg ikke er i tidlig overgangsalder. Resten må jeg sikkert ta nye tester for. Målte ikke Prolaktin og AMH og testosteron..

Melder meg inn her:

Chickpeas - 38 - B2 - PP2 - EL 29.06 - IKM 13.07

Går ut ifra at jeg er 7 DPO i dag, men litt usikker på eksakt eggløsning denne gangen så kan også være 6 eller 8 DPO. Går på dobbel dose med progesteron så får uansett ikke mensen før jeg slutter på de. Da jeg prøvde på baby nr 1 tok jeg også progesteron, og opplevde aldri noen bivirkninger av det. Nå etter dette svangerskapet virker det som jeg har blitt mye mer sensitiv for progesteron og hatt mye PMS i forrige prøveperiode.
Denne prøveperioden har jeg også hatt en del PMS-plager. Har slitt med halsbrann i flere dager nå. På fredag ble jeg kjempekvalm under en busstur og forble kvalm utover kvelden, vil tro det var relatert til halsbrann. Hadde nå både hyperemesis og sterke halsbrann-plager i forrige svangerskap. Merker jo jeg får litt forhåpninger om dette nå kan være tidlige gravidtegn, men nei det er nok sikkert bare progesteron jeg reagerer på. Er jo alt for tidlig for graviditetssymptomer og leste også noe om at progesteron får lukkemuskelen til å slappe av, så er nok bare det

Har lagt deg til❤️ Velkommen inn hit til oss:smiley-angelic003

Back
Topp