♡ IKM uke 28 ♡

Jeg føler meg ganske sikker. Med det ubehaget som jeg gjenkjenner fra forrige pp som endte i kjemisk, så føler jeg liksom ikke det kan være noe annet. Jeg tenker å prøve å få meg time for å få tatt blodprøver i dag, men har ikke så mye tid fra morgenen av, så håper de tar meg inn.

Her er dagens test, 13 DPO: Vis vedlegget 464489
Vis vedlegget 464490
Føler fortsatt at de ikke øker helt som de skal :confused:
Det er litt vanskelig å se økningen i den første perioden. Du kan spørre ChatGPT om å lage en graf av de for eksempel? :) Jeg synes det ser ut som den har økt :happy:

Jeg føler meg ganske sikker. Med det ubehaget som jeg gjenkjenner fra forrige pp som endte i kjemisk, så føler jeg liksom ikke det kan være noe annet. Jeg tenker å prøve å få meg time for å få tatt blodprøver i dag, men har ikke så mye tid fra morgenen av, så håper de tar meg inn.

Her er dagens test, 13 DPO: Vis vedlegget 464489
Vis vedlegget 464490
Føler fortsatt at de ikke øker helt som de skal :confused:
:Heartred kanskje bedre å sjekke med blodprøve da ja

11 DPO i dag og nok en gang ultrasvak skygge som er vanskelig å fange på kamera. Noen som ser noe her? Hvordan skal man tolke dette? Blir jo lettere gal:schocked028
IMG_8373.jpeg

11 DPO i dag og nok en gang ultrasvak skygge som er vanskelig å fange på kamera. Noen som ser noe her? Hvordan skal man tolke dette? Blir jo lettere gal:schocked028Vis vedlegget 464494

Håper din er gravidstrek, men make sure tidlig kan gi falske streker. Vi er flere som har fått det her inne. Mine så sånn ut:
Screenshot_20250705_125553_Gallery.jpg
Screenshot_20250705_125549_Gallery.jpg
Screenshot_20250705_125546_Gallery.jpg
Screenshot_20250705_125544_Gallery.jpg
Screenshot_20250705_125540_Gallery.jpg
Screenshot_20250705_125536_Gallery.jpg

Jeg har hatt dialog med gynekologen min om å få henvisning til tidlig u.l. Siden min gyn er i nabofylket måtte jeg be fastlegen min om å sende den.

Siden jeg både har hatt utenfor livmor og blitt utredet for habituell abort regner jeg med at jeg blir sjekket rundt uke 6-8.

Men altså, jeg kjenner kroppen min ganske godt og har allerede både svimling og ekstremt behov for mat på morgenen... uten matlyst til å faktisk få i meg noe særlig

Dette blir noen spennende uker, reiser på ferie nå og kommer til å vokse ut av klærne mine pga apetitt jo

Er ikke slank fra før heller... så er allerede begynt å kikke på gravidklær på nettet

Velger å glede meg over spiren og se lyst på fremtiden. Selv om jeg har mistet 4 stk på 1,5 år prøveperiode.

Jeg er 13DPO i dag! I seg selv er det en seier, for det betyr at jeg har veldig god effekt av progesteronet, jeg som aldri kom meg forbi 10DPO :happy: Har vært bortreist og valgte bevisst å reise fra alle testene hjemme, så jeg tok første test om kvelden 10DPO. De har dessverre vært negative, kanskje skimtet jeg en skygge i går, men ellers ingenting. Jeg lar chatGPT se på de hver dag og vi har vært enige om negative tester, men i dag mente den at det er noe der!

Jeg har lest tråden om chatGPT som peker på feil sted for strek, eller plutselig viser feil bilde osv, så jeg tar det med verdens største klype salt. Jeg klarer ikke helt å se noe annet enn en negativ test, men jeg håper jo enda på et mirakel :Heartred er det noen som ser noe?

Vedlegg

• IMG_5623.jpeg
    IMG_5623.jpeg
    1.013 KB · Visninger: 62
Jeg er 13DPO i dag! I seg selv er det en seier, for det betyr at jeg har veldig god effekt av progesteronet, jeg som aldri kom meg forbi 10DPO :happy: Har vært bortreist og valgte bevisst å reise fra alle testene hjemme, så jeg tok første test om kvelden 10DPO. De har dessverre vært negative, kanskje skimtet jeg en skygge i går, men ellers ingenting. Jeg lar chatGPT se på de hver dag og vi har vært enige om negative tester, men i dag mente den at det er noe der!

Jeg har lest tråden om chatGPT som peker på feil sted for strek, eller plutselig viser feil bilde osv, så jeg tar det med verdens største klype salt. Jeg klarer ikke helt å se noe annet enn en negativ test, men jeg håper jo enda på et mirakel :Heartred er det noen som ser noe?
så bra at progesteronstøtten funker :Heartpink
Jeg ser dessverre ikke noe på testen din, men kanskje det kommer :Heartpink

IMG_8373.jpeg
7 dpo og svak strek på MakeSure

Vet ikke hvor godt der synes på bilde, men i virkeligheten er det en svak strek på makesure, men negativ på metode+cb! Er håpefull og krysser fingre for god utvikling :Heartpink :dance008

Vis vedlegget 464514
Jeg ser strek! Krysser fingrene for oss:Heartpink Jeg hadde også veeeeldig svak strek på makesure i dag, men usikker på om det bare er jeg som ser den…

Oppdater oss da :Heartpink Skal prøve å holde meg til i morgen tidlig, men mulig jeg ryker på en i kveld. Men har ikke helt troa med den skyggestreken når jeg er 11 DPO…Du er jo en del kortere så krysser fingrene for deg:love7

Testet hver morgen fra 7 DPO. Skimtet noe både 9 og 10 DPO, men myyye svakere enn i dag (11 DPO). Selv om dagens også er svaaak hehe :schocked028 Men først i dag jeg har klart å fange noe på kamera. Så enten en sterkere stygge eller i beste fall starten på noe:Heartpink

12 dpo, ingen tegn til mensen og negativ ms tidlig test...kanskje jeg har fått 28 dagers syklus og ikke får mensen før på fredag? Hatt 26 dagers syklus siden jeg fjernet spiralen i vinter.

Tester kanskje med metode sin tidlig test i morgen igjen.

Back
Topp