Det er absolutt håp.
men hvor lang syklus pleier du å ha? Når på dagen tester du? Greier å teste to ganger daglig hvis dette er første gangen du bruker el testet. Dette for å ikke gå glipp av toppen. Hos meg bygger toppen seg opp gradvis mens hos andre er den veldig rask og kan det er lett å gå glipp av den.Hei! Nybegynner med eggløsningstest hertok test i går og i dag, 100% negative.. i følge «kalkulatoren» så skal jeg ha EL på mandag. Er det fortsatt håp? Eller burde det vært litt strek på el testen til nå? Har babyplan sine strimmeltester.. de to andre barna ble til uten å teste i løpet av 0-6 mnd, men ny mann og ny runde nå så er mer nysgjerrig på kroppen og om den funker fortsatt
![]()
tok test i går og i dag, 100% negative.. i følge «kalkulatoren» så skal jeg ha EL på mandag. Er det fortsatt håp? Eller burde det vært litt strek på el testen til nå? Har babyplan sine strimmeltester.. de to andre barna ble til uten å teste i løpet av 0-6 mnd, men ny mann og ny runde nå så er mer nysgjerrig på kroppen og om den funker fortsatt
vi legger inn aksjer uansett og håper eggløsningen kommer på mandag for mannen reiser bort på tirsdag
har eggløsningssmerter og litt slim så håper!
Tester også med strimmeltester utenom. Jeg synes morgenurin/ eller 2murin uten å ha drukket er best. Jeg drikker mye ila dagen, så ettermiddagsurin er utvannet for min del. Tester 3 ganger daglig fra CD11. Jeg vet at jeg får gjerne ikke positive tester før CD12 tidligst. Regner med positive tester fra CD13 og utover med Salvie-te
Kroppene våre er forskjellige, så er individuelt hva som blir rett for hver enkelt

Fikk for en time siden tatt en kjappis med en tube prefert stappet oppi hønemor før action, ligger ennå med godsakene inni meg