♡ IKM uke 28 ♡

Det er absolutt håp.
Hei! Nybegynner med eggløsningstest her :facepalm: tok test i går og i dag, 100% negative.. i følge «kalkulatoren» så skal jeg ha EL på mandag. Er det fortsatt håp? Eller burde det vært litt strek på el testen til nå? Har babyplan sine strimmeltester.. de to andre barna ble til uten å teste i løpet av 0-6 mnd, men ny mann og ny runde nå så er mer nysgjerrig på kroppen og om den funker fortsatt :nailbiting:
men hvor lang syklus pleier du å ha? Når på dagen tester du? Greier å teste to ganger daglig hvis dette er første gangen du bruker el testet. Dette for å ikke gå glipp av toppen. Hos meg bygger toppen seg opp gradvis mens hos andre er den veldig rask og kan det er lett å gå glipp av den.

har ikke så my erfaring med tester selv, har du tatt noen flere?
Nei, har ikke tatt i dag da jeg har lest at man ikke bør ta om morningen, så venter til litt utpå dagen.. føler alle ser strek som blir sterkere for hver dag så følte jeg burde sett noe nå :rolleyes: men har som sagt null erfaring med tester, så kanskje den kan gå fra helt negativ til positiv fort :angelic: vi legger inn aksjer uansett og håper eggløsningen kommer på mandag for mannen reiser bort på tirsdag :smiley-ashamed004 har eggløsningssmerter og litt slim så håper!

Tester gjerne etter EL daglig fra CD8 eller CD9, da det er fra da CBA-monitoren ber om det:hilarious: Tester også med strimmeltester utenom. Jeg synes morgenurin/ eller 2murin uten å ha drukket er best. Jeg drikker mye ila dagen, så ettermiddagsurin er utvannet for min del. Tester 3 ganger daglig fra CD11. Jeg vet at jeg får gjerne ikke positive tester før CD12 tidligst. Regner med positive tester fra CD13 og utover med Salvie-te:happy119 Kroppene våre er forskjellige, så er individuelt hva som blir rett for hver enkelt❤️

Nei, har ikke tatt i dag da jeg har lest at man ikke bør ta om morningen, så venter til litt utpå dagen.. føler alle ser strek som blir sterkere for hver dag så følte jeg burde sett noe nå :rolleyes: men har som sagt null erfaring med tester, så kanskje den kan gå fra helt negativ til positiv fort :angelic: vi legger inn aksjer uansett og håper eggløsningen kommer på mandag for mannen reiser bort på tirsdag :smiley-ashamed004 har eggløsningssmerter og litt slim så håper!

Eksempel på hvordan det kan se ut. Her ser du tydelig forskjell mellom cd 12 og cd 14 :cat:

Vedlegg

• IMG_4521.png
    IMG_4521.png
    1,3 MB · Visninger: 36
Tusen takk for svar og tips :smiley-angelic003
Da skal jeg teste både morgen og ettermiddag/kveld de neste dagene! Også har jeg lært litt mer til neste måned :happy:

CD11 og hatt store mengder med el-slim idag :smiley-bounce012 Fikk for en time siden tatt en kjappis med en tube prefert stappet oppi hønemor før action, ligger ennå med godsakene inni meg:sex:smiley-bounce022:sign17:love7:sign19

Her gikk det ganske fort fra ingenting til positiv test! Hold på troen litt til! Mange har ikke EL før cd 18 feks!

Vedlegg

• IMG_6570.png
    IMG_6570.png
    788,7 KB · Visninger: 266
CD11 og hatt store mengder med el-slim idag :smiley-bounce012 Fikk for en time siden tatt en kjappis med en tube prefert stappet oppi hønemor før action, ligger ennå med godsakene inni meg:sex:smiley-bounce022:sign17:love7:sign19
Da er det bare å krysse fingre! Vi har ikke fått lagt inn akjer siden natt til lørdag- håper å få tatt en ny runde idag..
slim er dog helt borte- tror vi traff relativt greit!
laaaang ventetid…

Da er det bare å krysse fingre! Vi har ikke fått lagt inn akjer siden natt til lørdag- håper å få tatt en ny runde idag..
slim er dog helt borte- tror vi traff relativt greit!
laaaang ventetid…

Jeg får nok tidligst positive tester om 2 dager, så satser på å legge inn aksjer hver dag til jeg er i dpo-land :smiley-bounce012 :sign17 :smiley-bounce022:sign19 Alt som skal til er én svømmer som kommer til målet:dance011

Herlig! Her fikk jeg med mannen på en runde på stua før middag, så da rekker vi vel to ganger i dag faktisk! Må si det er lenge siden man har hatt sex utenfor soverommet i huset :playful:

Tror EL kommer tidligere denne syklusen da jeg tidligere ikke har hatt noen strek på samme CD som jeg er nå, og hvis jeg sammenligner med styrke på tidligere PP så er jeg 2-3 dager unna EL nå. Men alt kan skje! Tror jeg starter å teste både morgen å kveld hvis den har steget i morgen tidlig, for hos meg kan den plutselig hoppe opp til positiv! Hadde vært veeldig deilig med en tidligere EL da, så man kom seg enda fortere til dpo-land :angelic:
IMG_6462.jpeg

Vipps så var vi over i dpo-land, for min del.. o_O
synes ikke vi har fått lagt inn nok aksjer.. men vi får bare håpe at vi er spot on!
Satser på å legge inn siste idag, det er nok forseint men:rolleyes:

Hvor tidlig begynner dere å teste? Forrige graviditet fikk vi positiv test 7dpo:eek:

Vedlegg

• IMG_6584.png
    IMG_6584.png
    875,1 KB · Visninger: 40
synes ikke vi har fått lagt inn nok aksjer.. men vi får bare håpe at vi er spot on!

Hvor tidlig begynner dere å teste? Forrige graviditet fikk vi positiv test 7dpo:eek:
Forrige graviditet testet jeg positivt 8 DPO, satser på å vente til kanskje rundt da iallfall.

Dukket opp en svak strek på eggløsningtesten i kveld!! Hurra. Håper bare det stiger veldig, veldig fort for i morgen kveld er siste sjanse for å legge inn aksjer :nailbiting:

Herlig å være i dpo-land, der jeg personlig liker meg best å være :dance011 :smiley-bounce022 Da er jobben gjort, og en kan roe ned og bare være full av HÅP❤️ Testet positivt 6 dpo in2011 med eldste sønnen min. Forrige gang Testet jeg positivt 8dpo med mini. Spiren vi mistet i januar Testet jeg positivt med 9dpo❤️

Herlig å være i dpo-land, der jeg personlig liker meg best å være :dance011 :smiley-bounce022 Da er jobben gjort, og en kan roe ned og bare være full av HÅP❤️ Testet positivt 6 dpo in2011 med eldste sønnen min. Forrige gang Testet jeg positivt 8dpo med mini. Spiren vi mistet i januar Testet jeg positivt med 9dpo❤️
Endelig! Nå er det bare å vente på positiv teste.. Manifesterer og Heier frem en liten spire :talk017:love017

Endelig! Nå er det bare å vente på positiv teste.. Manifesterer og Heier frem en liten spire :talk017:love017

Jeg er ikke i dpo-land, søta, var henne jeg skrev til som var det❤️ Jeg er på CD12 og testene er negative:hilarious: Kan godt hende det blir en lang syklus på meg denne gang:p Virker som det mindre stresset har gitt et egg som gikk i dvale:knegg:

Jeg er ikke i dpo-land, søta, var henne jeg skrev til som var det❤️ Jeg er på CD12 og testene er negative:hilarious: Kan godt hende det blir en lang syklus på meg denne gang:p Virker som det mindre stresset har gitt et egg som gikk i dvale:knegg:
Åja :hilarious: sånn er det nå man har kutta kaffen og ligger i halvsøvne i senga å scroller på tlf. Håper den ikke blir kjempe lang. Kanskje CD 15-16? :talk017

CD12 og det skjer NADA:hilarious: Har masse el-slim og murringer, men testene forblir negative og svake:p Så får bare fortsette å legge inn aksjer hver kveld! Ser ut som det blir en lang syklus denne gang:angelic:

Screenshot_20250623_111924_Premom.jpg

20250623_102512.jpg

Screenshot_20250623_115626_FF App.jpg

Last edited:
Back
Topp