♡ IKM uke 28 ♡

CD8 og testene er sterke ennå, men får nok ikke positive tester før om 4-5 dager:angelic: Drikker salvie-te morgen og kveld, drikker et glass med saft og grapefruktkjerneekstrakt-dråper og drikker Solvispect slimløsende hostesaft 3×daglig:smiley-bounce012 Så får vi se når testene blir positive:angelic:
Screenshot_20250619_121012_Premom.jpg

Da har vi fått lagt inn de første aksjene også :sign19:knegg::sign17

Ine81 - 43 - B2 - PP1 (etter MA 9/6) - EL ? - IKM 7. juli

Dette er vel mest ønsketenkning, siden jeg hadde MA 9. juni. Men testet negativt allerede 16. juni, så jeg håper det blir EL snart :Heartred

Så trist å høre du har gått gjennom en MA:confused: Er så vondt å miste den lille:sad010 Ønsker deg masse lykke til❤️ Har lagt deg til❤️

Blir aksjelegging minst annen hver dag her også, om ikke hver dag når jeg ser at EL nærmer seg! Føler jeg har litt lave forventninger om når EL skal komme. Håper det skjer før CD20

Røyk på en smell å kjøpte flere tester til samlingen, aner ikke hvor mange 100 tester jeg har nå:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005..Huff, jeg blir skamfull:smiley-ashamed008 og denne gangen fra Amazon(hadde tydeligvis en konto der ifra før, som jeg hadde glemt og kortet gikk ut i 2014, så):laughing021
Screenshot_20250619_185018_Samsung Internet.jpg

Røyk på en smell å kjøpte flere tester til samlingen, aner ikke hvor mange 100 tester jeg har nå:smiley-ashamed004:smiley-ashamed005..Huff, jeg blir skamfull:smiley-ashamed008 og denne gangen fra Amazon(hadde tydeligvis en konto der ifra før, som jeg hadde glemt og kortet gikk ut i 2014, så):laughing021
Screenshot_20250619_185018_Samsung Internet.jpg
Hahah, ja det går med noen tester! Prøver å holde meg litt i nakkeskinnet for å ikke ta helt av her hahah

Hahah, ja det går med noen tester! Prøver å holde meg litt i nakkeskinnet for å ikke ta helt av her hahah

Huff, har vært helt ille testetøs deluxe med de 4 siste barna :knegg: :smiley-ashamed005 Har minst 250 g-tester liggende og 200 el-tester, og fortsatt kjøper jeg flere:hilarious::smiley-ashamed008:smiley-ashamed004 Jeg må skjerpe meg:smiley-angelic006

Haha! Jeg må kjøpe flere hvis det ikke klaffer denne runden, men prøver å vente til da! Hvilke erfaringer har du med salvie-te forresten?

Klarte faktisk å begrense meg bittelitt forrige PP:angelic: Det er godt gjort, til å være meg:hilarious: Har brukt det av og på siden 2020. Det kan forkorte folikkelfasen, men ikke alle det fungerer like bra på. Hos meg har det fungert veldig bra. Drikker en kopp salvie-te morgen og kveld fra CD5 til jeg får positiv EL-test(skal drikkes maks i 14 dager eller til en får positiv el-test om det skjer før)

Blir aksjelegging minst annen hver dag her også, om ikke hver dag når jeg ser at EL nærmer seg! Føler jeg har litt lave forventninger om når EL skal komme. Håper det skjer før CD20
Samme her:) nå kjører vi annenhver dag, når jeg får positiv test så slenger vi oss på 3dager på rad:dance018

Har litt forventinger denne syklusen! Slimet begynner å komme bra, kontra forrige syklus.. selvom jeg liksom har gitt oss ut året- så er det allikevel et ønske hver mnd altså:dance008

Klarte faktisk å begrense meg bittelitt forrige PP:angelic: Det er godt gjort, til å være meg:hilarious: Har brukt det av og på siden 2020. Det kan forkorte folikkelfasen, men ikke alle det fungerer like bra på. Hos meg har det fungert veldig bra. Drikker en kopp salvie-te morgen og kveld fra CD5 til jeg får positiv EL-test(skal drikkes maks i 14 dager eller til en får positiv el-test om det skjer før)
Spennende! Vurderer det neste pp om det ikke går denne runden :Heartred

Samme her:) nå kjører vi annenhver dag, når jeg får positiv test så slenger vi oss på 3dager på rad:dance018

Har litt forventinger denne syklusen! Slimet begynner å komme bra, kontra forrige syklus.. selvom jeg liksom har gitt oss ut året- så er det allikevel et ønske hver mnd altså:dance008
Herlig! Det er absolutt et stort ønske hver mnd, så vi krysser fingrene for at det blir mange positive tester i gruppa :Heartred

Herlig! Det er absolutt et stort ønske hver mnd, så vi krysser fingrene for at det blir mange positive tester i gruppa :Heartred

Jaaah, vært en lei statistikk igjen de foregående ikm-gruppene, så krysser fingrene for mange positive tester her inne:smiley-angelic001:love7:Heartred

Håper spiren sitter denne PP❤️ :smiley-angelic001 Har du gjerne lang folikkelfase?
Ved forrige gravdiditet testet jeg kun etter eggløsning den PP jeg ble gravid. Da kom eggløsning på CD18. Forrige pp var jo første prøveperiode etter uttak av spiral, da kom den på CD 25, så håper bare at det var pga uttak av spiral og at kroppen nå har fått litt mer tid til å komme seg. Samtidig ble jeg jo gravid, men endte i kjemisk, så man ser jo at man kan fortsatt bli gravid selv ved sen eggløsning.

Ved forrige gravdiditet testet jeg kun etter eggløsning den PP jeg ble gravid. Da kom eggløsning på CD18. Forrige pp var jo første prøveperiode etter uttak av spiral, da kom den på CD 25, så håper bare at det var pga uttak av spiral og at kroppen nå har fått litt mer tid til å komme seg. Samtidig ble jeg jo gravid, men endte i kjemisk, så man ser jo at man kan fortsatt bli gravid selv ved sen eggløsning.

Så leit at du mistet spiren❤️ Tungt å miste den lille❤️ Flere her inne er blitt gravide med eggløsning sent i syklusen, så det har ingenting å si mht at det blir spire ut av det, bare veldig kjedelig med lange sykluser og venting på EL. Selv hatt EL så sent som CD24, og det er kjipt altså :bag: Håper EL kommer før i denne PP:happy119

Back
Topp