TakkTusen takkbabystøv til deg og! Håper virkelig det stemmer. Får merkelig nok mer håp hver pp, og medfølgende større skuffelse.
Samme her faktisk. Selv om det varierer i starten etter el så blir det gradvis høyere hver dpo dag og totalt sett høyere hver pp. Det siste to pp'ene har jeg bare hatt lyst å gråte de første dagene med tr, blir så skuffet og mister håpet..Siden du har et barn fra før har dere jo bevis for at det går, så jeg har troa på neste pp for deg!

så innmari lei av å være syk... MEN har da bestilt fertilitets sjekk med skylling av eggledere på c-medical til uka
der fløy endel lapper, men disse endometriose symptomene begynner å bli vanskelig å leve med... Håper de har noe forslag til evt. Støttemedisin i prøveperioden... Får i hvertfall en grundig sjekk !
unner deg veldig en spire neste pp! Det er så tungt når det ikke går måned etter måned.
Tok en test på søn som var neg, men det var fra metode og så noen som synes de er trege på og få pos test
Venter på cb tester i posten nå, så får vi se hva som kommer først
Spotter fortsatt, det er veldig av og på. Bare sånn at jeg trenger et truseinnlegg. Får se om TR kommer på fredag.