♡ IKM UKE 26 ♡

Dagens test. Det er en vanlig, altså ikke tidlig-test, som jeg ikke har brukt før (tror jeg). Så jeg vet ikke hvordan den er. Syns jeg skimter en skygge, men det er vel nettopp det det er. 11 DPO kan vel kanskje være for tidlig for en "sen-test".

Jeg følte meg så rar i dag. Jeg var superkvalm på morgenen og har vært dårlig i magen også :depressed: Spotter fortsatt, det er veldig av og på. Bare sånn at jeg trenger et truseinnlegg. Får se om TR kommer på fredag.
Det er noe mørkere der ja! Er det skugge eller babystrek? :wideyed: Testet du mer?

Ikke no tr og se enda :nailbiting: Tok en test på søn som var neg, men det var fra metode og så noen som synes de er trege på og få pos test :banghead: Venter på cb tester i posten nå, så får vi se hva som kommer først :nailbiting: hvis ikke det går denne pp, så får jeg tatt blodprøvene vi trenger for og ha oppstartsamtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn :)
Krysser fingrene :Heartred :smiley-angelic001

Dagens tester!!
MakeSure tidlig er jo en del sterkere, kan det være skygge?
Metode tidlig er ganske lik som i går kveld, muligens bitte litt sterkere. Føler de burde vært mørkere… samtidig er jeg usikker på dpo.. han en til ClearBlue digital tidlig. Skal jeg vente med den eller ta nå?

Vedlegg

• IMG_8421.jpeg
    IMG_8421.jpeg
    708,1 KB · Visninger: 70
Dagens tester!!
Metode tidlig er ganske lik som i går kveld, muligens bitte litt sterkere. Føler de burde vært mørkere… samtidig er jeg usikker på dpo.. han en til ClearBlue digital tidlig. Skal jeg vente med den eller ta nå?
Det må jo være baby strek :woot: den er rosa og fin.

Dagens tester!!
Syns de ser fine ut jeg! Håper de fortsetter å utvikle seg :Heartred

Dagens tester!!
Min digitale slo ut på enda litt svakere strek på makesure tidligtesten :) Du kan prøve :happy:

Men wiii det ser veldig bra ut!!

Back
Topp