Har ikke testet for EL, ifølge app 12 dpo men mulig det er mindre og!Ser! Hvor mange dpo er du?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke testet for EL, ifølge app 12 dpo men mulig det er mindre og!Ser! Hvor mange dpo er du?
Ser tydelig strekTok en metode tidlig igjen nå i kveld. I går var den blenda, men føler jeg ser noe på den nå?
Tok en metode tidlig igjen nå i kveld. I går var den blenda, men føler jeg ser noe på den nå?

Jeg ser strekTok en metode tidlig igjen nå i kveld. I går var den blenda, men føler jeg ser noe på den nå?

Det er noe mørkere der ja! Er det skugge eller babystrek?Dagens test. Det er en vanlig, altså ikke tidlig-test, som jeg ikke har brukt før (tror jeg). Så jeg vet ikke hvordan den er. Syns jeg skimter en skygge, men det er vel nettopp det det er. 11 DPO kan vel kanskje være for tidlig for en "sen-test".
Jeg følte meg så rar i dag. Jeg var superkvalm på morgenen og har vært dårlig i magen ogsåSpotter fortsatt, det er veldig av og på. Bare sånn at jeg trenger et truseinnlegg. Får se om TR kommer på fredag.
Testet du mer?

Oooo gleder meg til å se ny test i morgenTok en metode tidlig igjen nå i kveld. I går var den blenda, men føler jeg ser noe på den nå?
Så kjedelig! Lykke til videreJeg kan også settes på TR.. kom i dag tidligHadde virkelig trua denne PP da jeg hadde mer EL-slim enn vanlig og en del litt andre symptomer og på en måte mangel på symptomer.. men neida
![]()

Krysser fingreneIkke no tr og se endaTok en test på søn som var neg, men det var fra metode og så noen som synes de er trege på og få pos test
Venter på cb tester i posten nå, så får vi se hva som kommer først
hvis ikke det går denne pp, så får jeg tatt blodprøvene vi trenger for og ha oppstartsamtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn
![]()

Jeg ser!! Håper den utvikler segTok en metode tidlig igjen nå i kveld. I går var den blenda, men føler jeg ser noe på den nå?

Så kjedelig at deg ikke gikkJeg kan settes på TR.
Gratulerer så mye til dere som har fått positiv test og lykke til videre til dere andre
Klem![]()
lykke til videre 
Æsj!!!Fortsatt Blendakan settes på TR, kommer nok i morgen
lykke til videre 
Det må jo være baby strekDagens tester!!
MakeSure tidlig er jo en del sterkere, kan det være skygge?
Metode tidlig er ganske lik som i går kveld, muligens bitte litt sterkere. Føler de burde vært mørkere… samtidig er jeg usikker på dpo.. han en til ClearBlue digital tidlig. Skal jeg vente med den eller ta nå?
den er rosa og fin.Syns de ser fine ut jeg! Håper de fortsetter å utvikle segDagens tester!!
Metode tidlig er ganske lik som i går kveld, muligens bitte litt sterkere. Føler de burde vært mørkere… samtidig er jeg usikker på dpo.. han en til ClearBlue digital tidlig. Skal jeg vente med den eller ta nå?

tusen takk for en hyggelig gruppe, gratulerer til de gravide og lykke til til de som ennå venter i spenning 
Min digitale slo ut på enda litt svakere strek på makesure tidligtestenDagens tester!!