♡ IKM UKE 26 ♡

Tusen takk :Heartred babystøv til deg og! Håper virkelig det stemmer. Får merkelig nok mer håp hver pp, og medfølgende større skuffelse.
Takk :Heartred Samme her faktisk. Selv om det varierer i starten etter el så blir det gradvis høyere hver dpo dag og totalt sett høyere hver pp. Det siste to pp'ene har jeg bare hatt lyst å gråte de første dagene med tr, blir så skuffet og mister håpet..
Siden du har et barn fra før har dere jo bevis for at det går, så jeg har troa på neste pp for deg!:love017

Det var altså ordentlig nedtur å få mensen denne gangen. Dette var pp8, men 10 mnd siden vi startet pga noen lange sykluser. Det tok 10 mnd med førstemann, og har liksom overbevist meg selv om at det kom til å være lettere denne gangen. De fleste har vell en slags «frist» for når de ser for seg å være gravid, og dette var min. Den nye er nå august da det blir ekstra tungt å gå tilbake på jobb med gravide kollega igjen uten å være gravid selv.

Mistenker forresten det kan ha vært kjemisk denne gangen pga ekstra vonde menssmerter, to dager lengre lf og svake streker over noen dager i forkant.
Uff, vet hvordan du har det. Jeg hadde aldri trodd da vi startet at jeg ikke skulle være gravid nå. Førstemann ble til på slump, så det har kommet litt overraskende at det kan ta lang tid også. Selvom jeg visste at mange bruker lang tid, selvfølgelig. Det er mange rundt meg som har blitt gravide, og nå er det mange som spør rett ut om ikke vi vil at datteren vår skal få søsken (hva feiler det folk?). Så det er ganske kjipt når vi prøver og prøver.

Min "frist" har med aldersforskjell å gjøre. Jeg ville ha 2,5 til litt over 3 år mellom søsken, og nå er vi på "maksgrensen". Vi gir selvfølgelig ikke opp, og det blir sikkert fint uansett hvilken aldersforskjell det blir, men det var den forskjellen jeg alltid så for meg. Det er vanskelig å omstille visjonen. :hilarious:

Har lest at mange er ekstra fertile etter kjemisk æ, så jeg krysser fingrene for at neste pp er din pp! :Heartred

Var visst "ukas virus" som brygget i min kropp:bored: :hungover: så innmari lei av å være syk... MEN har da bestilt fertilitets sjekk med skylling av eggledere på c-medical til uka :angelic: der fløy endel lapper, men disse endometriose symptomene begynner å bli vanskelig å leve med... Håper de har noe forslag til evt. Støttemedisin i prøveperioden... Får i hvertfall en grundig sjekk !

Tempen er på tur ned, så trengte egentlig ikke ta en test for å bekrefte at det ikke gikk.. jaja, enda en prøveperiode det ikke gikk... vet ikke hvordan det blir neste runde.
1000002831.jpg
1000002830.jpg

Dagens tester gjør meg bare mer forvirra.. Makesure syns jeg er mer tydelig men Clearblue er jo negativ..

Vedlegg

• IMG_8392.jpeg
    IMG_8392.jpeg
    611 KB · Visninger: 107
Tempen er på tur ned, så trengte egentlig ikke ta en test for å bekrefte at det ikke gikk.. jaja, enda en prøveperiode det ikke gikk... vet ikke hvordan det blir neste runde.
Så kjipt med negativ test igjen :sorry: unner deg veldig en spire neste pp! Det er så tungt når det ikke går måned etter måned.

Uff, vet hvordan du har det. Jeg hadde aldri trodd da vi startet at jeg ikke skulle være gravid nå. Førstemann ble til på slump, så det har kommet litt overraskende at det kan ta lang tid også. Selvom jeg visste at mange bruker lang tid, selvfølgelig. Det er mange rundt meg som har blitt gravide, og nå er det mange som spør rett ut om ikke vi vil at datteren vår skal få søsken (hva feiler det folk?). Så det er ganske kjipt når vi prøver og prøver.:laughing002

Min "frist" har med aldersforskjell å gjøre. Jeg ville ha 2,5 til litt over 3 år mellom søsken, og nå er vi på "maksgrensen". Vi gir selvfølgelig ikke opp, og det blir sikkert fint uansett hvilken aldersforskjell det blir, men det var den forskjellen jeg alltid så for meg. Det er vanskelig å omstille visjonen. :hilarious:

Har lest at mange er ekstra fertile etter kjemisk æ, så jeg krysser fingrene for at neste pp er din pp! :Heartred
Jeg er helt lik! Jeg ønsket også ca 2,5 år mellom, og gjerne 2 skoleår. Det ble 2 år 9mnd mellom nr en og nr to, men 3 skoleår. Og nå blir det jo over 3 år mellom nr to og nr tre. Det er jo bare bagateller i den store sammenhengen selvsagt, men det er som du sier, vanskelig å omstille visjonen:hilarious:

Jeg er helt lik! Jeg ønsket også ca 2,5 år mellom, og gjerne 2 skoleår. Det ble 2 år 9mnd mellom nr en og nr to, men 3 skoleår. Og nå blir det jo over 3 år mellom nr to og nr tre. Det er jo bare bagateller i den store sammenhengen selvsagt, men det er som du sier, vanskelig å omstille visjonen:hilarious:
Ja, ikke sant. Det er også vanskelig å innse at det ikke er bare-bare å lage barn. Hele livet tror man at det skal være så lett, og man går på prevensjon og det hele. Men så når man bestemmer seg, så var det ikke så lett allikevel...

@Mawoa , @LiseMerethe , @Solselle ,
Hvordan går det med dere? :Heartred
Ikke no tr og se enda :nailbiting: Tok en test på søn som var neg, men det var fra metode og så noen som synes de er trege på og få pos test :banghead: Venter på cb tester i posten nå, så får vi se hva som kommer først :nailbiting: hvis ikke det går denne pp, så får jeg tatt blodprøvene vi trenger for og ha oppstartsamtale på fertilitetsklinikken i Porsgrunn :)

Dagens test. Det er en vanlig, altså ikke tidlig-test, som jeg ikke har brukt før (tror jeg). Så jeg vet ikke hvordan den er. Syns jeg skimter en skygge, men det er vel nettopp det det er. 11 DPO kan vel kanskje være for tidlig for en "sen-test".

Jeg følte meg så rar i dag. Jeg var superkvalm på morgenen og har vært dårlig i magen også :depressed: Spotter fortsatt, det er veldig av og på. Bare sånn at jeg trenger et truseinnlegg. Får se om TR kommer på fredag.

Vedlegg

• 1000038783.jpg
    1000038783.jpg
    177,9 KB · Visninger: 82
Dagens test. Det er en vanlig, altså ikke tidlig-test, som jeg ikke har brukt før (tror jeg). Så jeg vet ikke hvordan den er. Syns jeg skimter en skygge, men det er vel nettopp det det er. 11 DPO kan vel kanskje være for tidlig for en "sen-test".

Jeg følte meg så rar i dag. Jeg var superkvalm på morgenen og har vært dårlig i magen også :depressed: Spotter fortsatt, det er veldig av og på. Bare sånn at jeg trenger et truseinnlegg. Får se om TR kommer på fredag.
Så spennende! Skimter en strek :)

Skimter en svak strek her, jeg?!:nailbiting:

Back
Topp