Fant gamle bilder av tester forrige gang jeg var gravid. Brukte visst MakeSure tidlig da og. Syns strekene ser litt like ut? Den var 11 dpo. Har ikke testet EL denne gang men vil tippe det er rundt det samme nå. Kanskje et lite håp her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har bare lyst til å legge meg ned og gråteDet der burde ikke vært lovSniker! Her er bilder av mine skygger..Vis vedlegget 463249Vis vedlegget 463250Vis vedlegget 463251Vis vedlegget 463252Vis vedlegget 463253Vis vedlegget 463254

WhatNoen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…
Tok du flere strimler? Kan det være en feilproduksjon? Mer sannsynlig med falsk negativ enn falsk positiv digital vel? Den må jo ha hcg for å slå ut 
Noen av makesure’ene har veldig dårlig fargestoff. Finnes en egen tråd for det her på forumet. Vet du hvilken batch disse strimlene er fra?Noen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…
Oi! Så spesielt!Noen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…
Har spottet brunt i 2 dager, og tempen sank drastisk i går, så jeg visste det kom. Likevel skuffet
Begynner å miste håpet om at dette skal gå siden mannlig faktor er såpass dårlig..
Har aldri målt under tr så vet ikke hvordan det vanligvis oppfører seg hos meg. Tok bilde før jeg la inn tr. Målte ca 1 t senere enn vanlig, men det påvirker aldri så mye. Blødninger i hele dag har foreløpig bare vært veldig lett, noe som er litt rart, kanskje det kan ha noen sammenheng?

Fortsetter å krysse fingrene for dere som venter, og for neste pp for de som går over i det

Jeg ser strek på strimmel ogsåNoen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…

Kjøpte en ny pakke i dag etter jobb og tok en ny test, den var like blenda. Men urinen var litt utvannet i kveld. Har ikke opplevd dette før, men har aldri tatt digital så tidlig heller også. Håper det kommer en strek i morgen.WhatTok du flere strimler? Kan det være en feilproduksjon? Mer sannsynlig med falsk negativ enn falsk positiv digital vel? Den må jo ha hcg for å slå ut
![]()
Æsj! Lykke til videre, måtte spiren sitte snart@Maya91 bare å sette meg på trHar spottet brunt i 2 dager, og tempen sank drastisk i går, så jeg visste det kom. Likevel skuffet
Begynner å miste håpet om at dette skal gå siden mannlig faktor er såpass dårlig..
Btw noen som vet hvorfor temp skulle gå opp såpass i dag?Har aldri målt under tr så vet ikke hvordan det vanligvis oppfører seg hos meg. Tok bilde før jeg la inn tr. Målte ca 1 t senere enn vanlig, men det påvirker aldri så mye. Blødninger i hele dag har foreløpig bare vært veldig lett, noe som er litt rart, kanskje det kan ha noen sammenheng?
Vis vedlegget 463303
Gratulerer så masse til dere som er gravide!!Fortsetter å krysse fingrene for dere som venter, og for neste pp for de som går over i det
![]()

Fant tråden og ser at jeg har fått tak i det forhatte batch nummeret som slutter på 32. Håper det er testene som er skyld i at det ikke kommer noen strek.Noen av makesure’ene har veldig dårlig fargestoff. Finnes en egen tråd for det her på forumet. Vet du hvilken batch disse strimlene er fra?
Noen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…

Tusen takk. Tok en ny digital i dag, den var negativ. Så tror det må ha vært en feil med den jeg tok i går.Sniker
Ja! Her er min fra februar.
21 uker på vei nå - krysser fingrene for deg
Vis vedlegget 463326
Tanta kom nå i dag
Så kjedelig! Håper spiren sitter denne syklusen daTanta kom nå i dag