♡ IKM UKE 26 ♡

Jeg hadde lang topp denne gangen ja. 10., 11. og 12. målte jeg verdier over 7,5, men 12. droppet den også ned til 4 på målingen på ettermiddagen. Regner 12. som EL :scratch 12. fikk jeg også en liten blødning, så er ganske sikker på at 12. er min EL dato :)

Kan klare meg uten tvillinger da haha
Ja ser sånn ut ja! Du hadde to dager der ja :bored: Stemmer det! Veldig flott og lovende med så god hcg da! Dette sitter :shy:

Ja, jeg er fornøyd med testen i kveld :) Nå skal jeg ringe lillesøsteren min og fortelle at jeg er gravid siden jeg skal sove over hos hun fra tirsdag til søndag - slik at hun ikke kjøper inn unødvendig mat. Er egentlig veldig glad i Brie og spekemat :smiley-ashamed004 Føles litt surrealistisk ut haha

Vis vedlegget 463205
Gratulerer med spiren :Heartpink

Jeg har lusket litt her inne :) Så gøy at flere har begynt å få positive tester! :Heartred
Vi er egentlig ikke aktive prøvere enda, men hopper av i svingen, så vet jo det ikke er noen sikkerhet.
Men, jeg har vært så sinnsykt trøtt de siste dagene, ikke klart å holde øynene åpen og måttet sove lur på dagtid for første gang på veldig lenge. Kjenner også at det stikker i livmorområdet, skikkelig når jeg nyser også. Jeg ble så oppmerksom på dette nå, fordi jeg har ikke kjent på disse tingene siden jeg gikk gravid med nr.1 i 2022. Testet med en test som gikk ut i 2022, den ga ikke noe resultat hvertfall, men usikker hvordan gamle tester påvirkes. Veldig spent på om det kan være noe eller om jeg bare innbiler meg det hele. Egentlig er jeg klar for å begynne prøving på nr.2, kanskje derfor jeg har sneket litt her på forumet de siste månedene.

8dpo og Blenda ennå. Var så sinnsykt trøtt i går og har ett "belte" over ryggen i dag med smerter i hofter :bored: men har ikke testet positivt for 10dpo...så må minne meg selv på det. Utfloden har avtatt litt.. tørket nesten helt opp.

Ingelill - 33 - B2 - PP1 - IKM 28/7

Hei. Blir med her. Ikke egentlig begynt å prøve igjen med eggløsningstester, men sluttet på prevensjon. Tok denne i dag 11 dpo. Det er MakeSure tidlig test. Syns jeg der noe, men kan være skygge. Noen som har eefaring med MakeSure tidlig test?

Vedlegg

• IMG_8350.jpeg
    IMG_8350.jpeg
    110 KB · Visninger: 73

Hei. Blir med her. Ikke egentlig begynt å prøve igjen med eggløsningstester, men sluttet på prevensjon. Tok denne i dag 11 dpo. Det er MakeSure tidlig test. Syns jeg der noe, men kan være skygge. Noen som har eefaring med MakeSure tidlig test?
Sniker. De ga meg skygge forrige pp, og de skyggene @mamat2prinsesser&4prinser fikk var stygge :shy:

Jeg er 10dpo nå, og klarte ikke å vente lengre. Tok en test etter trening, så var jo ikke ideell urin å teste med. Blendahvit selvsagt. Det hjalp heldigvis på hodet som har spunnet vilt de siste dagene. Har forskjellige symptomer for hver syklus så blir jo tullete i hodet av dette.
Har kramper i dag så TR er nok rett rundt hjørnet ja..

Endte ikke med å ringe lillesøsteren min i går, for samboerne min sa at lillesøsteren min heller kan kjøpe inn litt mat jeg ikke kan spise. Det er bedre å fortelle henne det når jeg møter henne i morgen i stedet for å ringe.

Så nå lurer jeg på hvordan dere har fortalt kommende tanter og onkler om graviditeten?

1000004849.png

Var veldig utvannet urin på 1. Urin i dag, dette er urin 2, og premom ser noe :woot: skal ikke ta gleden på forskudd bare 8dpo, og hadde kjemiski mars. Men denne gjør at jeg holder litt mot oppi alle symptomene :Heartred

Vis vedlegget 463270
Var veldig utvannet urin på 1. Urin i dag, dette er urin 2, og premom ser noe :woot: skal ikke ta gleden på forskudd bare 8dpo, og hadde kjemiski mars. Men denne gjør at jeg holder litt mot oppi alle symptomene :Heartred
Sniker. Jeg har skikkelig troen med tanke på de symptomene du har kjent! Hadde akkurat de samme symptomene som deg når jeg testet (svakt) positivt på 11 dpo sist :love017

Sniker. Jeg har skikkelig troen med tanke på de symptomene du har kjent! Hadde akkurat de samme symptomene som deg når jeg testet (svakt) positivt på 11 dpo sist :love017
Ja for å være ærlig så ser jeg ikke streken selv :bored: men er så utrolig sår i ryggen i dag. Og kroppen min blir akutt 90år når jeg er gravid.. tydligvis tidligere og tidligere! Kom ved uke 7+4 når jeg hadde MA, men da hadde jeg veldig lite symptomer... Så får prise meg lykkelig over så tidlig symptomer om dette blir noe :Heartred

Ja for å være ærlig så ser jeg ikke streken selv :bored: men er så utrolig sår i ryggen i dag. Og kroppen min blir akutt 90år når jeg er gravid.. tydligvis tidligere og tidligere! Kom ved uke 7+4 når jeg hadde MA, men da hadde jeg veldig lite symptomer... Så får prise meg lykkelig over så tidlig symptomer om dette blir noe :Heartred
Jaa, og 8 dpo er ekstremt tidlig sånn egentlig. Helt vanlig at egget fester seg først 9 eller 10 dpo. Så kroppen din vet kanskje at du er gravid, mens testene ikke plukker det opp enda.

Syns også de tidlige symptomene du beskriver avslører en del! Jeg har ikke nedpress før TR liksom:D

Etter testen tørket fant den ingenting :bored: har aldri funnet noe på Blenda tester før. Men kroppen min er overbevist om at den er gravid i alle fall !

Velkommen :love017 ser noe på den, håper den utvikler seg :smiley-angelic001:Heartred

Jeg var så trøtt i går at jeg sov en lur på over to timer med datteren min. I dag har det murret skikkelig i livmoren og vært litt stikking i puppene, pluss biiiiittelitt rosa i utfloden. 9 DPO i dag, pleier å begynne å spotte 10 DPO, så jeg tror egentlig det er TR som begynner å nærme seg :dead:

Back
Topp