♡ IKM UKE 26 ♡

Fant gamle bilder av tester forrige gang jeg var gravid. Brukte visst MakeSure tidlig da og. Syns strekene ser litt like ut? Den var 11 dpo. Har ikke testet EL denne gang men vil tippe det er rundt det samme nå. Kanskje et lite håp her :rolleyes:

Vedlegg

• IMG_8348.jpeg
    IMG_8348.jpeg
    1 MB · Visninger: 82
  • IMG_8357.jpeg
    IMG_8357.jpeg
    265 KB · Visninger: 83
Noen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…

Vedlegg

• IMG_0404.jpeg
    IMG_0404.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 103
Har lusket her inne de siste ukene uten å melde meg inn for psyken sin del, men nå kjenner jeg at jeg trenger å lufte frustrasjoner!

Ligger her med skikkelig kramper, og det hugget til i livmor når jeg nøs i dag. Puppene er større, jeg er konstant tørst og må tisse hele tiden. I tillegg har jeg vært veldig varm på natten og samboer har kommentert hvor varm jeg er... Pleier ikke å være slik vanligvis, men er så redd jeg bare innbiller meg ting. Er ca 11 dpo har IKM 16 dpo, men babyplan tidligtester er helt blenda. Tror heller ikke vi traff vinduet så godt denne runden. Likevel gjør dette at jeg sitter med et lite håp. Noen som har hatt slike symptomer uten å vært gravid? Eller fått sen positiv test?

Noen som har vært borte i dette før? Fortsatt håp? Positiv digital, men blendahvit makesure strimmel…
What :wideyed:Tok du flere strimler? Kan det være en feilproduksjon? Mer sannsynlig med falsk negativ enn falsk positiv digital vel? Den må jo ha hcg for å slå ut :bored:

@Maya91 bare å sette meg på tr :Heartred Har spottet brunt i 2 dager, og tempen sank drastisk i går, så jeg visste det kom. Likevel skuffet:shy: Begynner å miste håpet om at dette skal gå siden mannlig faktor er såpass dårlig..

Btw noen som vet hvorfor temp skulle gå opp såpass i dag?:confused004 Har aldri målt under tr så vet ikke hvordan det vanligvis oppfører seg hos meg. Tok bilde før jeg la inn tr. Målte ca 1 t senere enn vanlig, men det påvirker aldri så mye. Blødninger i hele dag har foreløpig bare vært veldig lett, noe som er litt rart, kanskje det kan ha noen sammenheng?:confused005Screenshot_20250623_185455_FF App.jpg

Gratulerer så masse til dere som er gravide!!:Heartred:happy093Fortsetter å krysse fingrene for dere som venter, og for neste pp for de som går over i det:love017:Heartred

What :wideyed:Tok du flere strimler? Kan det være en feilproduksjon? Mer sannsynlig med falsk negativ enn falsk positiv digital vel? Den må jo ha hcg for å slå ut :bored:
Kjøpte en ny pakke i dag etter jobb og tok en ny test, den var like blenda. Men urinen var litt utvannet i kveld. Har ikke opplevd dette før, men har aldri tatt digital så tidlig heller også. Håper det kommer en strek i morgen.

@Maya91 bare å sette meg på tr :Heartred Har spottet brunt i 2 dager, og tempen sank drastisk i går, så jeg visste det kom. Likevel skuffet:shy: Begynner å miste håpet om at dette skal gå siden mannlig faktor er såpass dårlig..

Btw noen som vet hvorfor temp skulle gå opp såpass i dag?:confused004 Har aldri målt under tr så vet ikke hvordan det vanligvis oppfører seg hos meg. Tok bilde før jeg la inn tr. Målte ca 1 t senere enn vanlig, men det påvirker aldri så mye. Blødninger i hele dag har foreløpig bare vært veldig lett, noe som er litt rart, kanskje det kan ha noen sammenheng?:confused005Vis vedlegget 463303

Gratulerer så masse til dere som er gravide!!:Heartred:happy093Fortsetter å krysse fingrene for dere som venter, og for neste pp for de som går over i det:love017:Heartred
Æsj! Lykke til videre, måtte spiren sitte snart :Heartred

Back
Topp