♡ IKM UKE 26 ♡

Melder meg inn her litt sent jeg! Har prøvd i snart et år og jeg og mannen min snakket akkurat i går om hvordan vi ville forholde oss til eventuell utredning etterhvert. Men så kom denne i dag:

Jeg har mer ømme bryster enn jeg bruker, men torte ikke være veldig forhåpningsfull etter mange måneder med prøving.

Solgave- 31 - B2 - PP10 - EL 13/6 - IKM 27/6

Vedlegg

• IMG_20250624_083348.jpg
    IMG_20250624_083348.jpg
    334,2 KB · Visninger: 65
Melder meg inn her litt sent jeg! Har prøvd i snart et år og jeg og mannen min snakket akkurat i går om hvordan vi ville forholde oss til eventuell utredning etterhvert. Men så kom denne i dag:

Jeg har mer ømme bryster enn jeg bruker, men torte ikke være veldig forhåpningsfull etter mange måneder med prøving.

Gratulerer!

Velkommen og gratulerer :excited001 :love017
Skal jeg sette deg rett på gravid?

Gratulere!!

Oi, det var en sterk strek for å være så tidlig :oops: gratulerer!

Tusen takk. Tok en ny digital i dag, den var negativ. Så tror det må ha vært en feil med den jeg tok i går.
Så leit - de digitale skal jo være ganske pålitelige :sorry:
Det kaaan jo være at HCG-nivået foreløpig er såpass lavt at det ikke alltid slår ut på digital, fordi nivået er forskjellig fra urin til urin mtp konsentrasjon. Men man må nesten bare vente å se om det blir noe stigning på strimlene, eller ei - selv om den ventingen er tortur… håper likevel for deg!

Allerede 21 uker!!! Tiden går fort altså :love017 Men ja, tenkte nevne deg hehe for husket det der :hilarious:
Jaa, det er helt villt hvor fort det har gått! Over halvveis alt :nailbiting:

Håper spiren snart sitter for deg nå ❤️❤️

Last edited:
Det var altså ordentlig nedtur å få mensen denne gangen. Dette var pp8, men 10 mnd siden vi startet pga noen lange sykluser. Det tok 10 mnd med førstemann, og har liksom overbevist meg selv om at det kom til å være lettere denne gangen. De fleste har vell en slags «frist» for når de ser for seg å være gravid, og dette var min. Den nye er nå august da det blir ekstra tungt å gå tilbake på jobb med gravide kollega igjen uten å være gravid selv.

Mistenker forresten det kan ha vært kjemisk denne gangen pga ekstra vonde menssmerter, to dager lengre lf og svake streker over noen dager i forkant.

Noen som har erfaringer med Metode tidlig test? Tok en i kveld og den er blenda..
De er kjent for å slå ut sent. Ser mange får positiv på vanlig make sure eller babyplan før disse viser positiv. Brukte de selv ved forrige graviditet, og de funker altså. Er bare dårlig som tidligtest.

Det var altså ordentlig nedtur å få mensen denne gangen. Dette var pp8, men 10 mnd siden vi startet pga noen lange sykluser. Det tok 10 mnd med førstemann, og har liksom overbevist meg selv om at det kom til å være lettere denne gangen. De fleste har vell en slags «frist» for når de ser for seg å være gravid, og dette var min. Den nye er nå august da det blir ekstra tungt å gå tilbake på jobb med gravide kollega igjen uten å være gravid selv.

Mistenker forresten det kan ha vært kjemisk denne gangen pga ekstra vonde menssmerter, to dager lengre lf og svake streker over noen dager i forkant.
Føler så med deg, det er tungt å stå i :Heartred Skikkelig nedtur her også denne gangen. Fortsatt sjanse før august heldigvis! Og hvis du hadde en kjemisk denne runden øker det vel sjansen for neste pp:Heartred Sender deg masse gode tanker og babystøv for den nye pp'en:Heartred

Føler så med deg, det er tungt å stå i :Heartred Skikkelig nedtur her også denne gangen. Fortsatt sjanse før august heldigvis! Og hvis du hadde en kjemisk denne runden øker det vel sjansen for neste pp:Heartred Sender deg masse gode tanker og babystøv for den nye pp'en:Heartred
Tusen takk :Heartred babystøv til deg og! Håper virkelig det stemmer. Får merkelig nok mer håp hver pp, og medfølgende større skuffelse.

Back
Topp