Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns den ser rosa ut! Håper det er baby strekDagens tester. Ser svak på begge men har en følelse på at det skygger… Har noen erfaring med babyplan stavtest?

Gratulerer!Melder meg inn her litt sent jeg! Har prøvd i snart et år og jeg og mannen min snakket akkurat i går om hvordan vi ville forholde oss til eventuell utredning etterhvert. Men så kom denne i dag:
Jeg har mer ømme bryster enn jeg bruker, men torte ikke være veldig forhåpningsfull etter mange måneder med prøving.
Solgave- 31 - B2 - PP10 - EL 13/6 - IKM 27/6
Velkommen og gratulererMelder meg inn her litt sent jeg! Har prøvd i snart et år og jeg og mannen min snakket akkurat i går om hvordan vi ville forholde oss til eventuell utredning etterhvert. Men så kom denne i dag:
Jeg har mer ømme bryster enn jeg bruker, men torte ikke være veldig forhåpningsfull etter mange måneder med prøving.
JaVelkommen og gratulerer![]()
Skal jeg sette deg rett på gravid?
Gratulere!!Melder meg inn her litt sent jeg! Har prøvd i snart et år og jeg og mannen min snakket akkurat i går om hvordan vi ville forholde oss til eventuell utredning etterhvert. Men så kom denne i dag:
Allerede 21 uker!!! Tiden går fort altsåSniker
Ja! Her er min fra februar.
21 uker på vei nå - krysser fingrene for deg
Vis vedlegget 463326
Men ja, tenkte nevne deg hehe for husket det der 
Syns også den ser rosa ut!Syns den ser rosa ut! Håper det er baby strek![]()
Oi, det var en sterk strek for å være så tidligMelder meg inn her litt sent jeg! Har prøvd i snart et år og jeg og mannen min snakket akkurat i går om hvordan vi ville forholde oss til eventuell utredning etterhvert. Men så kom denne i dag:
Syns jeg ser en skygge? Men ikke gi opp enda, det er fortsatt tidlig!
Jeg fortsetter å håpe for deg

Så leit - de digitale skal jo være ganske påliteligeTusen takk. Tok en ny digital i dag, den var negativ. Så tror det må ha vært en feil med den jeg tok i går.

Jaa, det er helt villt hvor fort det har gått! Over halvveis altAllerede 21 uker!!! Tiden går fort altsåMen ja, tenkte nevne deg hehe for husket det der
![]()

De er kjent for å slå ut sent. Ser mange får positiv på vanlig make sure eller babyplan før disse viser positiv. Brukte de selv ved forrige graviditet, og de funker altså. Er bare dårlig som tidligtest.Noen som har erfaringer med Metode tidlig test? Tok en i kveld og den er blenda..

Føler så med deg, det er tungt å stå iDet var altså ordentlig nedtur å få mensen denne gangen. Dette var pp8, men 10 mnd siden vi startet pga noen lange sykluser. Det tok 10 mnd med førstemann, og har liksom overbevist meg selv om at det kom til å være lettere denne gangen. De fleste har vell en slags «frist» for når de ser for seg å være gravid, og dette var min. Den nye er nå august da det blir ekstra tungt å gå tilbake på jobb med gravide kollega igjen uten å være gravid selv.
Mistenker forresten det kan ha vært kjemisk denne gangen pga ekstra vonde menssmerter, to dager lengre lf og svake streker over noen dager i forkant.
Skikkelig nedtur her også denne gangen. Fortsatt sjanse før august heldigvis! Og hvis du hadde en kjemisk denne runden øker det vel sjansen for neste pp
Sender deg masse gode tanker og babystøv for den nye pp'en
Tusen takkFøler så med deg, det er tungt å stå iSkikkelig nedtur her også denne gangen. Fortsatt sjanse før august heldigvis! Og hvis du hadde en kjemisk denne runden øker det vel sjansen for neste pp
Sender deg masse gode tanker og babystøv for den nye pp'en
![]()
babystøv til deg og! Håper virkelig det stemmer. Får merkelig nok mer håp hver pp, og medfølgende større skuffelse.