Shit! Skjedde det ved første ikm med første?Altså, ved førstemann så sluttet jeg på pilla og testet da mensen var forsinket og da var testen ganske tydelig. Med minsten testet jeg positivt 9dpo med de gamle wondfo-testene, mens andre typer tester var kjempesvake 10 og 11dpo
Samtidig testet jeg svakt positivt 11dpo nå ved exu, og da stiger hcg sent. Så jeg får litt panikk hvis jeg skulle teste sent positivt
Jeg har noe kort lf, men ble likevel gravid. Andre blir gravide med lf på 9-10dager, selv om det foretrekkes lengre lf hvis mulig. Har også blitt overrasket over tr tidligere![]()
Oi, sykt at det var så stor forskjell på de typene med testene!Ja men jeg vet av mange som ikke får positiv før 11dpo og det har gått bra også. Men skjønner det blir en sånn tanke. Fint å høre at andre kan bli gravide på kort LF, men der avhenger av at egget fester seg tidlig?
Ser jeg har hatt både 10, 11 og 12 dager LF siste halvåret, men 10 de dagene jeg hadde EL så sent som CD18 - og det hadde jeg nå.. Så er nervøs, men har de samme symptomene som for to sykluser siden da jeg ble gravid (endte med kjemisk vel og merke til tross for EL på syklusdag 14)… Ahhh hodebry!!

Enten har jeg vært helt off med el-testene, noe som jeg tror egentlig ikke skal gå an, eller så har jeg ikke hatt eggløsning. Holder en knapp på sistnevtne

Våknet av meg selv 05:30 for måtte sånn tisse, prøvde å holde meg en halvtime ekstra 10DPO morgen, for å få hvertfall 5 timers urin:

Man må liksom nyte de gangene, for vet aldri når det er den siste 

Tror jeg trenger progesteronstøtte som mange av dere har nevnt tidligere.