♡ IKM Uke 25 ♡

Altså, ved førstemann så sluttet jeg på pilla og testet da mensen var forsinket og da var testen ganske tydelig. Med minsten testet jeg positivt 9dpo med de gamle wondfo-testene, mens andre typer tester var kjempesvake 10 og 11dpo :p
Samtidig testet jeg svakt positivt 11dpo nå ved exu, og da stiger hcg sent. Så jeg får litt panikk hvis jeg skulle teste sent positivt :shy:
Jeg har noe kort lf, men ble likevel gravid. Andre blir gravide med lf på 9-10dager, selv om det foretrekkes lengre lf hvis mulig. Har også blitt overrasket over tr tidligere :shy:
Shit! Skjedde det ved første ikm med første? :hilarious: Oi, sykt at det var så stor forskjell på de typene med testene!

Ja men jeg vet av mange som ikke får positiv før 11dpo og det har gått bra også. Men skjønner det blir en sånn tanke. Fint å høre at andre kan bli gravide på kort LF, men der avhenger av at egget fester seg tidlig?
Ser jeg har hatt både 10, 11 og 12 dager LF siste halvåret, men 10 de dagene jeg hadde EL så sent som CD18 - og det hadde jeg nå.. Så er nervøs, men har de samme symptomene som for to sykluser siden da jeg ble gravid (endte med kjemisk vel og merke til tross for EL på syklusdag 14)… Ahhh hodebry!!

Shit! Skjedde det ved første ikm med første? :hilarious: Oi, sykt at det var så stor forskjell på de typene med testene!

Ja men jeg vet av mange som ikke får positiv før 11dpo og det har gått bra også. Men skjønner det blir en sånn tanke. Fint å høre at andre kan bli gravide på kort LF, men der avhenger av at egget fester seg tidlig?
Ser jeg har hatt både 10, 11 og 12 dager LF siste halvåret, men 10 de dagene jeg hadde EL så sent som CD18 - og det hadde jeg nå.. Så er nervøs, men har de samme symptomene som for to sykluser siden da jeg ble gravid (endte med kjemisk vel og merke til tross for EL på syklusdag 14)… Ahhh hodebry!!
Ja, jeg var ganske rolig med førstemann :hilarious: tok et par strimler, en digital og sa meg fornøyd :hilarious:
Ja, det avhenger nok av når egget fester seg :shy:

Uff, det er ikke enkelt med den prøvingen :shy:

Hvor lenge bør man spare opp urin før graviditetstest da? Må kanskje vente til i morgen med å teste, jeg får ikke spart opp konsentrert nok urin, er så tørst så blir så mye drikke og max 2 timer..

Ååååå jeg krysser fingrene for deg! Starter så tidlig på jobb offshore, men er veldig apent på testen din hvis du skal teste i morgen altså

Tr :sad010 Enten har jeg vært helt off med el-testene, noe som jeg tror egentlig ikke skal gå an, eller så har jeg ikke hatt eggløsning. Holder en knapp på sistnevtne
Hææ, så merkelig! Men når begynte du å teste egentlig? Og du er sikker på at det er mens nå da? :stop:

Ååååå jeg krysser fingrene for deg! Starter så tidlig på jobb offshore, men er veldig apent på testen din hvis du skal teste i morgen altså
Sååå koselig at du tenker på det :shy: Måtte vente til i morgen ja, får ikke sove i natt om jeg får negativ eller falsk negativ, så.. procastinatingqueen.. :stop: Får se om jeg rekker å ta en test før TR kommer 10DPO denne gangen :nailbiting:

Hææ, så merkelig! Men når begynte du å teste egentlig? Og du er sikker på at det er mens nå da? :stop:
Jeg aner ikke! Jeg vet virkelig ingen ting lengre :sad010 Forrige «mens» som egentlig var en kjemisk varte fra CD1 til CD6. Begynte å teste etter EL på CD12. Så burde være godt innafor. Testa flere gang for dag mellom CD12 og CD28. Lave LH-forhold på alle. Jeg har virkelig ikke peiling. Det er brunt på papiret hvertfall

Jeg aner ikke! Jeg vet virkelig ingen ting lengre :sad010 Forrige «mens» som egentlig var en kjemisk varte fra CD1 til CD6. Begynte å teste etter EL på CD12. Så burde være godt innafor. Testa flere gang for dag mellom CD12 og CD28. Lave LH-forhold på alle. Jeg har virkelig ikke peiling. Det er brunt på papiret hvertfall
Sniker.. må bare si at min eggløsning har dukket opp så tidlig som dag 9, og ofte dag 10.. :Heartpink

9dpo og ingenting å se enda :shy:

Vedlegg

• PXL_20250620_040817981.jpg
    PXL_20250620_040817981.jpg
    1 MB · Visninger: 63
Ikke noe å se her jenter, mine er helt blanke :sorry: Våknet av meg selv 05:30 for måtte sånn tisse, prøvde å holde meg en halvtime ekstra 10DPO morgen, for å få hvertfall 5 timers urin:
IMG_4769.jpegIMG_4768.jpeg
Hadde skikkelig trua siden symptomene var helt lik som før sist positiv graviditetstest, og jeg har faktisk vært energisk (med kronisk utmattelse) :hilarious: Urinen var ikke så sterk da jeg tok test men, noe sånt:
IMG_4745.jpeg

Last edited:
Huh så veldig rart. Har du fått mer blod eller var det bare litt brunt? Skal du høre med lege?

Ikke noe å se her jenter, mine er helt blanke :sorry: Våknet av meg selv 05:30 for måtte sånn tisse, prøvde å holde meg en halvtime ekstra 10DPO morgen, for å få hvertfall 5 timers urin:

Hadde skikkelig trua siden symptomene var helt lik som før sist positiv graviditetstest, og jeg har faktisk vært energisk (med kronisk utmattelse) :hilarious: Urinen var også ikke så sterk da men, noe sånt:
Kan nesten redigere frem linje ved hjelp av kontraster, men det hjelper jo meg INGENTING i virkeligheten når det ikke er noe der :hilarious: Er nok bare skygge av testlinja.
IMG_4770.jpeg

Nei, nå føler jeg at jeg holder på å bli gal! :hilarious:Jeg skal jeg prøve å se om jeg får sovet litt, kanskje spart opp litt urin om jeg klarer - ble skikkelig preget av dette når jeg har følt på alle symptomene som var her sist ved positiv test, men disse følelsene er det vel flere her inne som kjenner godt til :Heartred

Kan nesten redigere frem linje ved hjelp av kontraster, men det hjelper jo meg INGENTING i virkeligheten når det ikke er noe der :hilarious: Er nok bare skygge av testlinja.
Vis vedlegget 463017
Nei, nå føler jeg at jeg holder på å bli gal! :hilarious:Jeg skal jeg prøve å se om jeg får sovet litt, kanskje spart opp litt urin om jeg klarer - ble skikkelig preget av dette når jeg har følt på alle symptomene som var her sist ved positiv test, men disse følelsene er det vel flere her inne som kjenner godt til :Heartred
Men man kan se en svak strek på original bildet av den der uten redigering også, men jeg har bare mistet all tillit til Babyplan nå og ville vært litt varsom for skyggestreker på de. Du må ta en ny test i kveld :)

Det gikk ikke veien likevel, endte i kjemisk. Negativ g test i dag. Kan settes på tr. :arghh: Tror jeg trenger progesteronstøtte som mange av dere har nevnt tidligere.
Lei meg for deg.. dette må føles håpløst :sorry: Nå håper jeg du får hjelp med progesteron ja, også blir det å få enda mer hjelp til høsten? :Heartred Klemmer til deg :Heartred

Back
Topp