♡ IKM Uke 25 ♡

Jeg har ikke noe spesielle symptomer, det går i de samme som jeg tidligere har hatt og har hatt nok pp til å "vite" at det mest sannsynlig ikke har gått denne gangen heller :shy: men hva skal jeg med så mange tester hvis de ikke skal brukes? :angelic:
Ååå skjønner at du kjenner kroppen såpass godt at du sikkert har koll på det, men det var synd. Kanskje greit å slippe «falske» forhåpninger også, selv om det beste hadde vært å kjenne på håp :shy: Greit å bruke noen da vel - Vi andre kan vel håpe på en mirakeloverraskelse til deg, selv om du sikkert kjenner det best selv :smiley-angelic001

Var hos legen i dag, men han ville ikke skrive ut progesterone uten å ha fått klarsignal fra gynekolog. Håper at gynekologen sier at det er greit og at jeg får resepten neste uke.
Åhh håper du får hjelp snarest :sorry::Heartpink Så kanskje du går inn i ny pp med nytt mot! Er ikke noe for pyser dette!!

Ååå skjønner at du kjenner kroppen såpass godt at du sikkert har koll på det, men det var synd. Kanskje greit å slippe «falske» forhåpninger også, selv om det beste hadde vært å kjenne på håp :shy: Greit å bruke noen da vel - Vi andre kan vel håpe på en mirakeloverraskelse til deg, selv om du sikkert kjenner det best selv :smiley-angelic001
Man kjenner vel alltid på et liiiiite håp, selv om man ikke har noe tro ❤️ :shy:

Man kjenner vel alltid på et liiiiite håp, selv om man ikke har noe tro ❤️ :shy:
Ja, men så hører man de utroligste historier, så fint om man kan holde fast på litt håp om man klarer :Heartpink Du kan jo alltids være en av de historiene :Heartpink

Fortsatt negativt her, men bare 8dpo enda :angelic: jeg har ikke tro på at det har gått, men man har vel alltids et lite håp :)

Vedlegg

• PXL_20250619_134905366.jpg
    PXL_20250619_134905366.jpg
    950,7 KB · Visninger: 66
Fortsatt negativt her, men bare 8dpo enda :angelic: jeg har ikke tro på at det har gått, men man har vel alltids et lite håp :)
Ja flere dager å gå på, når har du pleid å teste positivt? Jeg har aldri testet før 13dpo som gravid. Føler at folk flest ikke får første antydning før 10/11dpo? Så lurer på om det er dumt å teste før.. sist syklus fikk jeg plutselig mensen 10dpo, så det blir evt i morgen :wtf: Hvis et egg har prøvd å feste seg til meg nå men ikke tidlig nok så vil ikke hcg rekke å nå ut innen 10dpo og en potensiell graviditet vil da bli avsluttet :nailbiting:

Ja flere dager å gå på, når har du pleid å teste positivt? Jeg har aldri testet før 13dpo som gravid. Føler at folk flest ikke får første antydning før 10/11dpo? Så lurer på om det er dumt å teste før.. sist syklus fikk jeg plutselig mensen 10dpo, så det blir evt i morgen :wtf: Hvis et egg har prøvd å feste seg til meg nå men ikke tidlig nok så vil ikke hcg rekke å nå ut innen 10dpo og en potensiell graviditet vil da bli avsluttet :nailbiting:
Altså, ved førstemann så sluttet jeg på pilla og testet da mensen var forsinket og da var testen ganske tydelig. Med minsten testet jeg positivt 9dpo med de gamle wondfo-testene, mens andre typer tester var kjempesvake 10 og 11dpo :p
Samtidig testet jeg svakt positivt 11dpo nå ved exu, og da stiger hcg sent. Så jeg får litt panikk hvis jeg skulle teste sent positivt :shy:
Jeg har noe kort lf, men ble likevel gravid. Andre blir gravide med lf på 9-10dager, selv om det foretrekkes lengre lf hvis mulig. Har også blitt overrasket over tr tidligere :shy:

Og der var enda en kollega gravid, med termin 10dager etter jeg egentlig skulle hatt :arghh:
Ahh det er sånn; gni det inn :arghh::arghh: Skjønner hvis det blir en liten knekk i kveld, vær isåfall litt ekstra snill med deg selv i kveld - gjør noe du liker å gjøre, kan du unne seg selv litt selvbehandling eller feks. kjøpe deg noe på nett som du føler deg vel i? Kroppen din prøver så godt hun kan også :shy::Heartred

Ahh det er sånn; gni det inn :arghh::arghh: Skjønner hvis det blir en liten knekk i kveld, vær isåfall litt ekstra snill med deg selv i kveld - gjør noe du liker å gjøre, kan du unne seg selv litt selvbehandling eller feks. kjøpe deg noe på nett som du føler deg vel i? Kroppen din prøver så godt hun kan også :shy::Heartred
Jeg og svigerinnen (+ungene våre) er på vei hjem fra Dyreparken nå, så blir det hjem, få ungene i seng, ordne nistemat til alle og rett i seng :shy: får være snill med meg selv imorgen ❤️ men stakk litt ekstra med denne ❤️

Back
Topp