♡ IKM Uke 25 ♡

Men man kan se en svak strek på original bildet av den der uten redigering også, men jeg har bare mistet all tillit til Babyplan nå og ville vært litt varsom for skyggestreker på de. Du må ta en ny test i kveld :)
Ja, har sett mange har fått skyggestreker, det har jeg aldri fått, men hvis testene er kjent for skygger så er det vel noe i det :bag: Ja, jeg skal prøve å spare opp! :hilarious: Hvordan går det der? Har du postet noe oppdatering på uke26? Må over å snikesnoke

Ja, har sett mange har fått skyggestreker, det har jeg aldri fått, men hvis testene er kjent for skygger så er det vel noe i det :bag: Ja, jeg skal prøve å spare opp! :hilarious: Hvordan går det der? Har du postet noe oppdatering på uke26? Må over å snikesnoke
Men det ser vi jo sikkert i kveld kanskje kanskje om det var noe der? Eller??

Ikke noe å se her jenter, mine er helt blanke :sorry: Våknet av meg selv 05:30 for måtte sånn tisse, prøvde å holde meg en halvtime ekstra 10DPO morgen, for å få hvertfall 5 timers urin:
Vis vedlegget 462994Vis vedlegget 462995
Hadde skikkelig trua siden symptomene var helt lik som før sist positiv graviditetstest, og jeg har faktisk vært energisk (med kronisk utmattelse) :hilarious: Urinen var ikke så sterk da jeg tok test men, noe sånt:
Vis vedlegget 462996
Det er jo en skygge??

Nå skjønner jeg ingenting! Trodde jo jeg fikk mensen når det kom litt på papiret sent onsdag kveld, veldig lite som kom i hele går og i dag har det vært tre dråper! Er eventuelt 12 dpo og tok en tidlig babyplan stav nå og akkurat som jeg kan skimte en strek, men veldig vanskelig å få det på bilde.
IMG_6932.jpeg
IMG_6931.jpeg

Nå skjønner jeg ingenting! Trodde jo jeg fikk mensen når det kom litt på papiret sent onsdag kveld, veldig lite som kom i hele går og i dag har det vært tre dråper! Er eventuelt 12 dpo og tok en tidlig babyplan stav nå og akkurat som jeg kan skimte en strek, men veldig vanskelig å få det på bilde. Vis vedlegget 463044Vis vedlegget 463045
Hadde du vært en testetøs nå hadde du revet av det utvendige dekselet for å se selve pinnen bedre haha

Jeg hadde iallfall gjort det, kanskje det bare er meg :hilarious:

Hadde du vært en testetøs nå hadde du revet av det utvendige dekselet for å se selve pinnen bedre haha

Jeg hadde iallfall gjort det, kanskje det bare er meg :hilarious:
Litt som jeg gjorde på en first respons jeg tok til morgenen da jeg innbilte meg at jeg så noe :hilarious:

Nå skjønner jeg ingenting! Trodde jo jeg fikk mensen når det kom litt på papiret sent onsdag kveld, veldig lite som kom i hele går og i dag har det vært tre dråper! Er eventuelt 12 dpo og tok en tidlig babyplan stav nå og akkurat som jeg kan skimte en strek, men veldig vanskelig å få det på bilde. Vis vedlegget 463044Vis vedlegget 463045
Jeg hadde en liten blødning helt i starten av forrige graviditet. Jeg trodde mensen hadde kommet, men det stoppet opp og jeg var gravid. Håper det er samme tilfelle for deg og at testen er sterkere om noen dager :Heartpink

Fikk av dekselet, men klarer ikke å få det på bilde :dead: Samboeren min sa først at jeg var syk i hodet som kunne se noe, men i riktig lys så han faktisk noe han også. Men nå har den jo lagt en stund. Får se om jeg tar en make sure i kveld eller så venter jeg til i morgen
IMG_6933.jpeg

Er jo selvfølgelig en mulighet, må jo teste hvis blødningen ikke tar seg opp igjen. Stirrer meg jo helt blind på de testene nå, som om ikke dette opplegget var altoppslukende fra før :hilarious:
I feel ya! Og jeg løper hele tiden og sjekker om det kommer noe blødning, siden mensen kom 10dpo sist og jeg er det i dag :dead:

Men syns jeg skimtet noe på nederste bilde av staven din :bookworm:

I feel ya! Og jeg løper hele tiden og sjekker om det kommer noe blødning, siden mensen kom 10dpo sist og jeg er det i dag :dead:

Men syns jeg skimtet noe på nederste bilde av staven din :bookworm:
Tiden vil jo vise, og hadde faktisk festeblødning som var veldig like denne blødningen ved forrige graviditet. Har bare tenkt at det er alt for sent for egget å feste seg. Blir noen spennende dager!

Back
Topp