Jeg mistenkte sterkt at jeg var gravid i natt da det begynte å stikke i eggstokkområdet på begge sider. Det hadde jeg i forrige graviditet også. Det og litt mindre PMS enn vanlig er mine eneste symptomer før positiv test.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken DPO er du i dag da?Ser fortsatt svake streker på noen av testene jeg tar.. og dukka opp et nytt merke med svak strek idag.. men i mitt hode burde det begynne å bli mer tydelig nå, om det hadde vært annet enn skygger jeg får.. så denne perioden gikk nok også i dass![]()
10, så ja, vet det er tidlig.. men har ikke troaAhhhvilken dpo er du i dag, 13dpo?

Er bare 10, så joda, er tidlig.. men tror ikke det gikk denne gangen hellerHvilken DPO er du i dag da?

Ja men det er vi søren meg! Tror ikke mennene alltid skjønner så godt at vi kjenner/føler på alt. Små tegn, tenker på hva man putter i seg også, selv uten å vite om man er gravid enda. Hahaha det er en innsats!Ja - trenger å være en sterk men feminin keiserinne i denne perioden![]()

Gøy å høre om symptomene på graviditet! Så heeeeeldigJeg mistenkte sterkt at jeg var gravid i natt da det begynte å stikke i eggstokkområdet på begge sider. Det hadde jeg i forrige graviditet også. Det og litt mindre PMS enn vanlig er mine eneste symptomer før positiv test.

Ååå ikke gøy å ikke ha troa selv.. men mange får ikke en svak svak strek før 11dpo, håper for deg10, så ja, vet det er tidlig.. men har ikke troa![]()

Du ble revet med, helt forståelig ♡ Håper på streker hos mange her nå framover ♡Helt latterlig, men jeg røk på test idag på ettermiddagen, 7dpo![]()
Håper håperHerreguud for en gravidbølge her inneJeg har en del mistenkelige «symptomer» selv, men tør jo for f*** ikke å teste
Er 8DPO i dag. Spurte ChatGPT om å trekke kort for meg ifht fruktbarhet og graviditet i dag; Har aldri opplevd at den har sendt noe sånt, det hjalp jo IKKE på forhåpninger da..
Vis vedlegget 462881
Vis vedlegget 462882
Ahah ja mye å ta tak i der! Håper du får sove godt til tross for masse drømmer da. Skal jo være bra med mye REM søvn, og trenger jo masse søvnIkkesant! Alle følehornene er uteJeg har hatt fravær av brystsmerter (sist syklus hadde jeg ømme og såre bryst fra 1dpo og til mens) - men litt øm i høyre bryst i dag først (den puppen som var mest produktiv under amming). Har våknet glovarm fra 6dpo og hattt syke drømmer. Økt spyttproduksjon til tross for tett nese og tørr hals(?) med kvalmende rar smak i munnen
Også veldig tungpustet uten å gjøre mye. Hva med deg?
Er bare 6 DPO i dag da (måtte jo bytte gruppe). Har bare hatt mye sånn kremete utflod i noen dager nå og håper det betyr at jeg har masse progesteron produksjon! Kan være akkurat det jeg trenger 
Helt greit å ikke bli gravid, er tross alt bare pp2, bare er så kjipt å kjenne på følelsen at kroppen min gjør at jeg mest sannsynlig ikke blir gravid. Heldigvis legetime i morgen, håper jeg får resept på progesterone. Går privat hvis ikke fastlegen skriver ut.Hadde nesten lyst å teste i dag 8dpo, for det kommer til et punkt hvor symptomene får en til å virkelig undre.. men mannen mente det var lurt å vente til man kan få litt mer klart svar, han vet hvor lei seg jeg blir for hver negativeHelt latterlig, men jeg røk på test idag på ettermiddagen, 7dpo![]()

Kanskje i morgen, hvis jeg finner motetHåper håpernår tester du?
Motet til å bli både skuffet eller overrasket
Å teste er hundre ganger verre enn berg og dalbaneJa men hvis du aldri kjenner spesielt mye symptomer så det nok ikke forventet at du kjenner så mye nå heller? Var først fra 6DPO jeg fikk noen symptomer. Fikk en del utflod selv sist gang før positiv test, har hatt et par bølger med vannaktig hvit lotion utflod i dag! Håper det fortsetterAhah ja mye å ta tak i der! Håper du får sove godt til tross for masse drømmer da. Skal jo være bra med mye REM søvn, og trenger jo masse søvn
Jeg har ikke lagt merke til noeEr bare 6 DPO i dag da (måtte jo bytte gruppe). Har bare hatt mye sånn kremete utflod i noen dager nå og håper det betyr at jeg har masse progesteron produksjon! Kan være akkurat det jeg trenger
Men ikke merket det på kroppen enda
![]()
Skjønner du ville bytte gruppe, er best å teste mens andre tester og ikke sitte her alene inne til slutt 
Jeg har ikke noe spesielle symptomer, det går i de samme som jeg tidligere har hatt og har hatt nok pp til å "vite" at det mest sannsynlig ikke har gått denne gangen hellerHadde nesten lyst å teste i dag 8dpo, for det kommer til et punkt hvor symptomene får en til å virkelig undre.. men mannen mente det var lurt å vente til man kan få litt mer klart svar, han vet hvor lei seg jeg blir for hver negative![]()
men hva skal jeg med så mange tester hvis de ikke skal brukes? 
Eniiig!!! Men jeg har faktisk troen for deg, dette er måneden din ogKanskje i morgen, hvis jeg finner motetMotet til å bli både skuffet eller overrasket
Å teste er hundre ganger verre enn berg og dalbane