♡ IKM Uke 25 ♡

Jeg mistenkte sterkt at jeg var gravid i natt da det begynte å stikke i eggstokkområdet på begge sider. Det hadde jeg i forrige graviditet også. Det og litt mindre PMS enn vanlig er mine eneste symptomer før positiv test.

Ser fortsatt svake streker på noen av testene jeg tar.. og dukka opp et nytt merke med svak strek idag.. men i mitt hode burde det begynne å bli mer tydelig nå, om det hadde vært annet enn skygger jeg får.. så denne perioden gikk nok også i dass:depressed:
Hvilken DPO er du i dag da?

Ikkesant! Alle følehornene er ute :android: Jeg har hatt fravær av brystsmerter (sist syklus hadde jeg ømme og såre bryst fra 1dpo og til mens) - men litt øm i høyre bryst i dag først (den puppen som var mest produktiv under amming). Har våknet glovarm fra 6dpo og hattt syke drømmer. Økt spyttproduksjon til tross for tett nese og tørr hals(?) med kvalmende rar smak i munnen :android: Også veldig tungpustet uten å gjøre mye. Hva med deg?
Ahah ja mye å ta tak i der! Håper du får sove godt til tross for masse drømmer da. Skal jo være bra med mye REM søvn, og trenger jo masse søvn :)

Jeg har ikke lagt merke til noe :smiley-ashamed004 Er bare 6 DPO i dag da (måtte jo bytte gruppe). Har bare hatt mye sånn kremete utflod i noen dager nå og håper det betyr at jeg har masse progesteron produksjon! Kan være akkurat det jeg trenger :) Men ikke merket det på kroppen enda :smiley-ashamed004

Ahah ja mye å ta tak i der! Håper du får sove godt til tross for masse drømmer da. Skal jo være bra med mye REM søvn, og trenger jo masse søvn :)

Jeg har ikke lagt merke til noe :smiley-ashamed004 Er bare 6 DPO i dag da (måtte jo bytte gruppe). Har bare hatt mye sånn kremete utflod i noen dager nå og håper det betyr at jeg har masse progesteron produksjon! Kan være akkurat det jeg trenger :) Men ikke merket det på kroppen enda :smiley-ashamed004
Ja men hvis du aldri kjenner spesielt mye symptomer så det nok ikke forventet at du kjenner så mye nå heller? Var først fra 6DPO jeg fikk noen symptomer. Fikk en del utflod selv sist gang før positiv test, har hatt et par bølger med vannaktig hvit lotion utflod i dag! Håper det fortsetter :smiley-angelic001 Skjønner du ville bytte gruppe, er best å teste mens andre tester og ikke sitte her alene inne til slutt :hilarious:

Hadde nesten lyst å teste i dag 8dpo, for det kommer til et punkt hvor symptomene får en til å virkelig undre.. men mannen mente det var lurt å vente til man kan få litt mer klart svar, han vet hvor lei seg jeg blir for hver negative :facepalm:
Jeg har ikke noe spesielle symptomer, det går i de samme som jeg tidligere har hatt og har hatt nok pp til å "vite" at det mest sannsynlig ikke har gått denne gangen heller :shy: men hva skal jeg med så mange tester hvis de ikke skal brukes? :angelic:

Back
Topp