♡ IKM Uke 25 ♡

Jeg brukte 5mg letrozol fra cd3 til og med cd7/ ultralyd på cd9, så vet folikkelene 7 og 11mm og livmorslimhinne 4,84mm. Ny ultralyd cd13, da var folikkelene 13 og 18mm og livmor slimhinne 8mm. Eggløsningstestene for Ovitrelle var svake, men fikk EL slim på cd12, så antar noe var i ferd med begynne å bygge seg opp da. Uansett virker det veldig bra så langt. Starter med Cyclogest i kveld, også er det innsett på en av to blastoer på frys på tirsdag. Så må vi bare håpe at hvertfall et av dem er friskt og kan bli en baby. Sannsynligheten for det er forsvinnende liten med tanke på min alder. Men det kan jo skje.
Blir spennende fremover da, håper virkelig dette er babymåned❤️❤️

Jeg skal jo ikke si 100% sikkert at det er det for deg da, men endte med å teste sånn 2, 3, 4 og 5 DPO pga de viste positivt. Når den batchen var tom så hadde jeg helt hvite tester haha. Nå har jeg tatt bilder etter akkurat 5 minutter, også ble strekene enda litt mer synlig når de tørket opp.Vis vedlegget 462096
Er ikke det veeeldig rart at man får utslag på hcg? Min var også fra en 5pk, men tok nye tester nå og alle var hvite. Tester med morgenurinen i morgen for å være sikker. Om det er babysterek her, så må jeg ha hatt el under eller rett etter tr :playful:

Nei det ble ingen inseminasjon pga. redusert kapasitet på klinikken. Ble satt på dobbelt dose letrozol og fikk skylt egglederne på cd9. Er cd12 i dag og venter på pos el test. Skal på ferie på søndag så håper el skjer før.
Men, blir spennende med dobbel dose! Håper det klaffer denne runden :Heartred

NÅ skjønner jeg ingenting:nailbiting:
Hva er dette for noe? Jeg ble så sykt kvalm, så måtta bare ta en tidlig gt, for å sjekke #testetøs. Menne den ser jo positiv ut?! Jeg hadde utslag på el på mandag, og kjente elsmertene på tirsdag, så i teorien 2-3 dpo.. kan noe bare hjelpe meg å tolke litt her? Er idag cd13..
Oi :nailbiting: Men ser nesten ut som det er en "indent" i streken på bildet her? Har du vært gjennom noe som gjør at HCG kan henge igjen evt.? For det er vel ikke mulig at en blastocyst har rukket å feste seg OG hcg har kommet over i urinen hvis det er snakk om 2-3 dager etter EL. Men evt. hvis du ble gravid forrige syklus da? :think005 Hmm. Men virker rart. Spent på testene i morgen, hvis de er positive så må du virkelig nøste opp i dette mysteriet for oss :pompus::hilarious:

Pos el test, da blir det el imorgen som forventet!
IMG_1956.jpeg

Hei! Alle testene på morningen idag var helt blendahvite. Tror det må ha vært noe feil med den ene testen jeg tok, men nå vet vi hvertfall :playful: så mye forvirring :bag:

Oi :nailbiting: Men ser nesten ut som det er en "indent" i streken på bildet her? Har du vært gjennom noe som gjør at HCG kan henge igjen evt.? For det er vel ikke mulig at en blastocyst har rukket å feste seg OG hcg har kommet over i urinen hvis det er snakk om 2-3 dager etter EL. Men evt. hvis du ble gravid forrige syklus da? :think005 Hmm. Men virker rart. Spent på testene i morgen, hvis de er positive så må du virkelig nøste opp i dette mysteriet for oss :pompus::hilarious:
Hm, nei det har ikke vært noe her som kan gjøre at det er hcg, hva mener du med indent?
Jeg testet med flere typer idag tidlig, og alle var blenda, så tror kanskje det kan ha vært noe feil med testen, @Kine 95 hadde også noe tilsvarende på en bach forrige pp :bag:

Hm, nei det har ikke vært noe her som kan gjøre at det er hcg, hva mener du med indent?
Jeg testet med flere typer idag tidlig, og alle var blenda, så tror kanskje det kan ha vært noe feil med testen, @Kine 95 hadde også noe tilsvarende på en bach forrige pp :bag:
Det som er kjipt er jo at man ender med å bruke masse penger på tester mye tidligere bare pga babyplan tidligtesten. Burde jo sikkert egentlig klagd til babyplan og fått noen nye tester siden det virker som det skjer med flere :scratch

Med indent mener jeg sånn at det ser ut som det går nesten inn som et hakk der farge-linjen skal være. Vet ikke om det finnes et norskt ord på det, innsnitt? :hilarious: Det var nok en feil med farge-området, men håper dette bare eren smaksprøve på at det kommer en farget linje til deg om noen dager :Heartpink Du er heldig som er over i dpo-land!

Ingen tvil om el i morgen, både på EW og disse :laughing002
Herlig!! Heldig som er der nå, hadde dere lagt inn aksjer annenhver dag?
Her virker det nesten så symptomene mine på EL bare forsvant.. så nå skjønner jeg ingenting og er bare sur og lei (allerede :hilarious:).
Skal ta en test mellom kl. 11-15, men etter gårsdagen med de svakeste EL-testene i min historie så ble jeg så demotivert.

Back
Topp