♡ IKM Uke 25 ♡

Blir ingen positiv test for meg denne gangen. Får ikke lov til å sette inn befruktet egg etter uttak, pga fare for overstimulering :shifty:
Lykke til alle dere andre, krysser fingrene for dere (og håper at jeg ikke blir mange månedene bak dere) :Heartpink

Blir ingen positiv test for meg denne gangen. Får ikke lov til å sette inn befruktet egg etter uttak, pga fare for overstimulering :shifty:
Lykke til alle dere andre, krysser fingrene for dere (og håper at jeg ikke blir mange månedene bak dere) :Heartpink
Neiii som om det ikke er nok venting i dette «gamet» fra før :shifty: Men heldigvis venter det på deg også satser vi på positiv babytest neste syklus :happy:

Jeg er på cd14 i dag og har fortsatt ikke fått positiv el-test. Temper for første gang denne mnd. Er det noen som har opplevd å misse el via test, men sett at el har skjedd gjennom temping?:scratch

Jeg er på cd14 i dag og har fortsatt ikke fått positiv el-test. Temper for første gang denne mnd. Er det noen som har opplevd å misse el via test, men sett at el har skjedd gjennom temping?:scratch
Har du oversikt over tempen? :)
Jeg opplevde det samme en gang og temp økte to dager før den stupte igjen. Dette skjedde flere ganger, og jeg tenkte hver gang at "endelig, nå har el vært". Men neida, jeg fikk positiv el-test cd26 den gangen (mot vanlig cd12), men skjedde bare en gang :bag:

Noldus - 33 - barn 2 - prøveperiode 2 - inseminering 07.06, styrer syklus med eggløsningssprøye - forventet mens dag bør da være testdag, lørdag 25.06 (men sist kom mensen 10 dager senere... så vet ikke)

Neiii som om det ikke er nok venting i dette «gamet» fra før :shifty: Men heldigvis venter det på deg også satser vi på positiv babytest neste syklus :happy:
Takk :Heartpink Blir nok ikke før til høsten, for klinikken har sommerstengt i juli, og august er visst fylt opp med timer. Har skjønt at september også begynner å fylle seg opp. Håper de kan skvise inn ett innsett der et sted :nailbiting:

Takk :Heartpink Blir nok ikke før til høsten, for klinikken har sommerstengt i juli, og august er visst fylt opp med timer. Har skjønt at september også begynner å fylle seg opp. Håper de kan skvise inn ett innsett der et sted :nailbiting:
Åhhh det høres forgjeves ut for den som er prøver da :sorry: Skulle ikke vært lov for de å være sommerstengt :Heartpink:shy:

Melder meg inn her jeg :) @Frostbite

Overtenker40 - 40 - B2 - PP19 - EL 5.6 - IKM 20.6 (FET #1 av ICSI #3)

Dagens eggløsningstest etter Ovitrelle i går. Så blir eggløsning som planlagt i morgen :happy:
IMG_0647.jpeg

Last edited:
For et sammentreff at vi er flere som plutselig ser ut til å havne på likt! :hilarious: Det er jo litt ekstra gøy å følge med på da! Tok utvannet EL-test kl 15:30, såvidt antydning til strek :hungover:
Ja samme her… fikk lav på monitor og svaaak strek og sist syklus hadde jeg high på cd11, spent på imorgen! Men myeee el slim nå, hva med deg? :D

Har du oversikt over tempen? :)
Jeg opplevde det samme en gang og temp økte to dager før den stupte igjen. Dette skjedde flere ganger, og jeg tenkte hver gang at "endelig, nå har el vært". Men neida, jeg fikk positiv el-test cd26 den gangen (mot vanlig cd12), men skjedde bare en gang :bag:
Tja, har bare målt i 4 dager for det var da jeg fikk termometeret, så vet ikke hvor mye denne grafen sier deg - men kan legge ved bilde. Tok ny el-test i kveld som har blitt sterkere, så satser på positiv test i morgen! :Heartred

Vedlegg

• IMG_8502.jpeg
    IMG_8502.jpeg
    249,3 KB · Visninger: 34
  • IMG_8499.jpeg
    IMG_8499.jpeg
    217,4 KB · Visninger: 30
Ja samme her… fikk lav på monitor og svaaak strek og sist syklus hadde jeg high på cd11, spent på imorgen! Men myeee el slim nå, hva med deg? :D
Masse slim og fortsatt svak strek, tar kanskje en før jeg legger meg, men tviler på det er så mye fremgang før kanskje fredag :bag: Men tester jevnt uansett da :smug:

Tja, har bare målt i 4 dager for det var da jeg fikk termometeret, så vet ikke hvor mye denne grafen sier deg - men kan legge ved bilde. Tok ny el-test i kveld som har blitt sterkere, så satser på positiv test i morgen! :Heartred
Aha, nå vet jo ikke jeg hvor lav basaltemp du har i utgangspunktet, men tipper el er på vei, ja :happy:

Tips til alle mine kaffekjærringer her inne: kaffe Dalgona smaker like godt med koffeinfri nescafe og med sukrin gold syns jeg! Samma teknikk :cat: Men jeg har litt sjokoladesaus oppi da :woot:

Vis vedlegget 462017Vis vedlegget 462018Vis vedlegget 462019
Ooooo tar alltids imot tips til god kaffe :) Driver og blander ut en skje Friele + 2 skjeer koffeinfri friele nå til ca 6dl kaffe. Men blir ikke helt det samme haha. Liker å lage iskaffe :) Som i kaffe med isbiter uten melk. Det er en helt normal ting i Japan og jeg skjønner ikke hvorfor vi må ha så mye melk og sukker i iskaffe her hjemme. Litt sukker er jo greit da :)

Back
Topp