♡ IKM Uke 25 ♡

CD10 i dag og testen øker på. Tipper jeg kanskje får el rundt cd13/14 denne gangen. Fikk lagt litt aksjer i går, så vi er i gang :dance011 Denne runden SKAL jeg blir gravid :salut
YESS, gøy å se fremgang, mine er fremdeles nesten blanke... det har jeg ikke opplevd... men det er først nå på dagen LH evt. begynner å stige, så nå må jeg bare holde meg! Kjenner det jobbes i eggstokkene da, håper de steller godt med det egget :chicken: Blir nok ikke før lørdag-søndag her.
ENIG! Denne gangen så skal DU!! Basta bom!

YESS, gøy å se fremgang, mine er fremdeles nesten blanke... det har jeg ikke opplevd... men det er først nå på dagen LH evt. begynner å stige, så nå må jeg bare holde meg! Kjenner det jobbes i eggstokkene da, håper de steller godt med det egget :chicken: Blir nok ikke før lørdag-søndag her.
ENIG! Denne gangen så skal DU!! Basta bom!
Jeg blir alltid så redd for at man ikke kan stole på el-testene. Spesielt når det river og jobbes godt i eggstokkene :oops: Men vi kan vel det..? Stole på de altså..

Jeg manifesterer for hele gruppen :hello2:laughing002

CD15 i dag, EL pleier å være CD13-CD15. Alle dagene med hvit sirkel har jeg vært syk og hatt tendenser til feber så usikker på om jeg har hatt EL. Har deres EL blitt forskjøvet hvis dere har vært syke rundt EL eller har den kommet som vanlig?
1000010157.jpg

Jeg blir alltid så redd for at man ikke kan stole på el-testene. Spesielt når det river og jobbes godt i eggstokkene :oops: Men vi kan vel det..? Stole på de altså..

Jeg manifesterer for hele gruppen :hello2:laughing002
Jeg har tenkt det samme mange ganger, og mister motet hver gang, for ofte går mine El-streker litt ned før de stiger igjen syns jeg... Men så PLUTSELIG kommer den! Leste en artikkel om hvor forskjellig LH-verdiene kommer til hver enkelt. Til meg kommer den så plutselig og kort tid! Så da er det hvertfall om å treffe på iløpet av 12 timer.

Jeg tenkte på deg. - koffeinfri - skal du prøve? Man må bare være tålmodig med fine skummet, det kommer, selv om det ikke ser sånn ut i starten.
Må jo nå! Savner å drikke kaffe ekstremt mye nå :depressed: så til mannen at vi må kjøpe koffeinfri. Jeg skal kjøpe sånn kaffe visp på TGR :)

CD15 i dag, EL pleier å være CD13-CD15. Alle dagene med hvit sirkel har jeg vært syk og hatt tendenser til feber så usikker på om jeg har hatt EL. Har deres EL blitt forskjøvet hvis dere har vært syke rundt EL eller har den kommet som vanlig?
Vis vedlegget 462055
Både min og Ametyst85 sine ble forsinket sist syklus pga sykdom. Men Ametyst ble likevel gravid da!! :smiley-angelic003

Satte Ovitrelle klokken 21 på tirsdag. Ledende folikkel var da 18mm på ultralyd tidligere på dagen :hilarious: Så knall positiv test i går ettermiddag. Men tok ikke før på dagen. Tok også en graviditetstest for tenker å teste ut Ovitrelle. Og den var overraskende svak. Enda jeg satte 2 hele penner meg Ovitrelle. Så det er jo interessant. Kanskje jeg har dårlig opptak av Ovitrelle eller noe sånt.
wow dette lover godt ❤️ brukte du noe stimulering da? Hvilke cd hadde du 18mm på folikkel og før du satte ovitrelle hvordan var el testene?

Jeg har tenkt det samme mange ganger, og mister motet hver gang, for ofte går mine El-streker litt ned før de stiger igjen syns jeg... Men så PLUTSELIG kommer den! Leste en artikkel om hvor forskjellig LH-verdiene kommer til hver enkelt. Til meg kommer den så plutselig og kort tid! Så da er det hvertfall om å treffe på iløpet av 12 timer.
Mine ser ut til å være svakest 2 dager før positiv, men vet ikke om det er et mønster enda, har testet 4 runder, her er to av de:
IMG_4459.jpegIMG_4460.jpeg

wow dette lover godt ❤️ brukte du noe stimulering da? Hvilke cd hadde du 18mm på folikkel og før du satte ovitrelle hvordan var el testene?
Jeg brukte 5mg letrozol fra cd3 til og med cd7/ ultralyd på cd9, så vet folikkelene 7 og 11mm og livmorslimhinne 4,84mm. Ny ultralyd cd13, da var folikkelene 13 og 18mm og livmor slimhinne 8mm. Eggløsningstestene for Ovitrelle var svake, men fikk EL slim på cd12, så antar noe var i ferd med begynne å bygge seg opp da. Uansett virker det veldig bra så langt. Starter med Cyclogest i kveld, også er det innsett på en av to blastoer på frys på tirsdag. Så må vi bare håpe at hvertfall et av dem er friskt og kan bli en baby. Sannsynligheten for det er forsvinnende liten med tanke på min alder. Men det kan jo skje.

Her er det også veldig kort topp! Og så blir jeg alltid litt stresset over om vi har lagt nok aksjer i dagene i forkant. Men rådet om at annenhver dag skal holde er litt beroligende.

Det er ofte sånn det er når det sitter :cat: Det gjør meg så glad for deg, har du noen gravid-symptomer?
Takk :Heartred Håper virkelig følelsen er rett. Ja, skikkelig kvalme bølger som kommer, fiser som et lokomotiv :hilarious: trøtt, 0 ADHD :laughing002 mye murringer, sykt vonde pupper

Back
Topp