Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja samme her, jeg har nok el på lørdag, muligens søndags morgenMasse slim og fortsatt svak strek, tar kanskje en før jeg legger meg, men tviler på det er så mye fremgang før kanskje fredagMen tester jevnt uansett da
![]()
Mannen er blitt syk selvfølgelig, så her er det under tvang
Spørs hvor snokete de er, men for å være trygg bare ha de i mappenHadde dere turt å ha testene deres på badet ved besøk av samboeren sin familie? Burde jeg ta og gjemme de i skapet? Må jo teste etter EL mens de er på besøk, men kan jo bare gjemme noen i toalettmappen
Jeg kjenner de ikke godt nok til å vite detSpørs hvor snokete de er, men for å være trygg bare ha de i mappen![]()

Knall positivt jo. Hvilken cd satt du ovitrelle? Ble folikkelstørrelse målt først?Melder meg inn her jeg
Overtenker40 - 40 - B2 - PP19 - EL 5.6 - IKM 20.6 (FET #1 av ICSI #3)
Dagens eggløsningstest etter Ovitrelle i går. Så blir eggløsning som planlagt i morgenVis vedlegget 462013
Satte Ovitrelle klokken 21 på tirsdag. Ledende folikkel var da 18mm på ultralyd tidligere på dagenKnall positivt jo. Hvilken cd satt du ovitrelle? Ble folikkelstørrelse målt først?![]()
Så knall positiv test i går ettermiddag. Men tok ikke før på dagen. Tok også en graviditetstest for tenker å teste ut Ovitrelle. Og den var overraskende svak. Enda jeg satte 2 hele penner meg Ovitrelle. Så det er jo interessant. Kanskje jeg har dårlig opptak av Ovitrelle eller noe sånt.Da hadde jeg gått safe å bare gjemt deJeg kjenner de ikke godt nok til å vite detSamboeren min vokste opp med moren sin, så tror ikke han vet om de er snokete heller
![]()
koselig med besøk da!
Ja, men må gjemme all alkoholen i huset pga de ikke vet at samboeren min drikkerDa hadde jeg gått safe å bare gjemt dekoselig med besøk da!
![]()
Hvis ikke vil de tro at all alkoholen i huset er mitt hahahaSkal du ha inset denne mnd? Siden det ikke ble sist syklus?Melder meg inn her jeg
Overtenker40 - 40 - B2 - PP19 - EL 5.6 - IKM 20.6 (FET #1 av ICSI #3)
Dagens eggløsningstest etter Ovitrelle i går. Så blir eggløsning som planlagt i morgenVis vedlegget 462013
Selv møter jeg dagene med fryktblandet glede.
Føler nesten det er litt skummelt å engasjere meg i IKM-gruppa, men det er hyggelig at vi er flere i samme båtEnig, liker kaffesmaken bedre enn sødmen! Tar bare en skje sukrin el sukker når jeg lager den, istede for to - likevel kjempegoood!Ooooo tar alltids imot tips til god kaffeDriver og blander ut en skje Friele + 2 skjeer koffeinfri friele nå til ca 6dl kaffe. Men blir ikke helt det samme haha. Liker å lage iskaffe
Som i kaffe med isbiter uten melk. Det er en helt normal ting i Japan og jeg skjønner ikke hvorfor vi må ha så mye melk og sukker i iskaffe her hjemme. Litt sukker er jo greit da
![]()
Ser så godt utOppskrift her Dalgona kaffe![]()

Jeg har inntrykk av at flere i den generasjonen ikke har hørt om hverken el og knapt graviditetstester til og med... jeg "måtte" fortelle familien om den kjemiske graviditeten i april, og mamma skjønte ikke hvordan jeg kunne vite at jeg hadde vært gravid... så måtte forklare hvordan det funket med testene - hun sa de hadde ikke så mye sånt da de holdt på å prøveJeg kjenner de ikke godt nok til å vite detSamboeren min vokste opp med moren sin, så tror ikke han vet om de er snokete heller
![]()

Jeg tenkte på deg. - koffeinfri - skal du prøve? Man må bare være tålmodig med fine skummet, det kommer, selv om det ikke ser sånn ut i starten.Ser så godt ut![]()
Jeg liker å gjemme alt sånt bort i tilfelle noen begynner å se i skapet. Det er privat for meg, så jeg vil ikke «risikere» noeJeg kjenner de ikke godt nok til å vite detSamboeren min vokste opp med moren sin, så tror ikke han vet om de er snokete heller
![]()