♡ IKM Uke 25 ♡

Jeg har ikke meldt meg inn her ?enda?. Vet ikke helt når jeg har EL, men synes det er rart den ble lav? Men man kan vel ikke tyde strekene på disse :depressed::arghh:

IMG_4998.jpeg

Hadde dere turt å ha testene deres på badet ved besøk av samboeren sin familie? Burde jeg ta og gjemme de i skapet? Må jo teste etter EL mens de er på besøk, men kan jo bare gjemme noen i toalettmappen

Knall positivt jo. Hvilken cd satt du ovitrelle? Ble folikkelstørrelse målt først? ❤️
Satte Ovitrelle klokken 21 på tirsdag. Ledende folikkel var da 18mm på ultralyd tidligere på dagen :hilarious: Så knall positiv test i går ettermiddag. Men tok ikke før på dagen. Tok også en graviditetstest for tenker å teste ut Ovitrelle. Og den var overraskende svak. Enda jeg satte 2 hele penner meg Ovitrelle. Så det er jo interessant. Kanskje jeg har dårlig opptak av Ovitrelle eller noe sånt.

Flere som nærmer seg EL, og er snart over i DPO-landet. Krysser fingrene for alle og håper at juni er snill med oss :happy090 Selv møter jeg dagene med fryktblandet glede. :smiley-angelic001 Føler nesten det er litt skummelt å engasjere meg i IKM-gruppa, men det er hyggelig at vi er flere i samme båt

Ooooo tar alltids imot tips til god kaffe :) Driver og blander ut en skje Friele + 2 skjeer koffeinfri friele nå til ca 6dl kaffe. Men blir ikke helt det samme haha. Liker å lage iskaffe :) Som i kaffe med isbiter uten melk. Det er en helt normal ting i Japan og jeg skjønner ikke hvorfor vi må ha så mye melk og sukker i iskaffe her hjemme. Litt sukker er jo greit da :)
Enig, liker kaffesmaken bedre enn sødmen! Tar bare en skje sukrin el sukker når jeg lager den, istede for to - likevel kjempegoood!

Jeg kjenner de ikke godt nok til å vite det :( Samboeren min vokste opp med moren sin, så tror ikke han vet om de er snokete heller :smiley-ashamed004
Jeg har inntrykk av at flere i den generasjonen ikke har hørt om hverken el og knapt graviditetstester til og med... jeg "måtte" fortelle familien om den kjemiske graviditeten i april, og mamma skjønte ikke hvordan jeg kunne vite at jeg hadde vært gravid... så måtte forklare hvordan det funket med testene - hun sa de hadde ikke så mye sånt da de holdt på å prøve :bookworm:

Jeg kjenner de ikke godt nok til å vite det :( Samboeren min vokste opp med moren sin, så tror ikke han vet om de er snokete heller :smiley-ashamed004
Jeg liker å gjemme alt sånt bort i tilfelle noen begynner å se i skapet. Det er privat for meg, så jeg vil ikke «risikere» noe :oops:

Back
Topp