♡ IKM uke 24 ♡

♡Honningbie - 32 - B2 - PP1 etter MA i mars - EL 28/5 - IKM 11/6

hvordan går det med deg?❤️
Siste test var på morgenen i går, blenda vanlig test. I dag er det helt umulig å si. Er i dag bare 11dpo, da el var litt forsinket. Brått veldig ømme pupper i går, så kom det en blødning :banghead:Må nesten se det an, men blødningen har ikke tatt seg opp noe. Har kun vært ved tørk, nå er det ingenting. Må ta en ny test i morgen :Heartred brått ble jeg kvalm og kastet opp også. Men det kan være mange grunner til.

Last edited:
Du gir meg håp, har plutselig virkelig troen på min pp og!!
Jeg hadde ikke særlig tro selv, men jeg var ikke like negativ som i alle andre PPer, for jeg kjente lsm biittelitt mer :p Tempen ga meg mest håp!

Hvilken dag teller dere som CD1? Jeg er vant til at TR kommer som fullt dag 1, men har bare hatt litt brunlig utflod igår og idag. Teller dere CD1 fra første dag med brunlig utflod eller fra det starter ordentlig å blø?

Åååå nå ble jeg så sykt glad! We knew it! Deilig å få det bekreftet! Så tydelige og fine streker og digital test!! :smiley-angelic003 Gratulerer!!!
..og du slapp å SPY?! :hilarious:
Takk! :D Ja tenk det, hadde det vært likt som sist hadde jeg spydd for 5 dager siden :smiley-ashamed004 Da fikk jeg jo mye sterkere strek 12 DPO, så var nok masse HCG back then!

Takk! :D Ja tenk det, hadde det vært likt som sist hadde jeg spydd for 5 dager siden :smiley-ashamed004 Da fikk jeg jo mye sterkere strek 12 DPO, så var nok masse HCG back then!
Men du var sikker på at du bare var 12 dpo sist graviditet da du testet da? Og ikke senere? Syns streken din nå var sterk til 12 dpo jeg! :woot:

Men du var sikker på at du bare var 12 dpo sist graviditet da du testet da? Og ikke senere? Syns streken din nå var sterk til 12 dpo jeg! :woot:
Jada, var ganske tydelig på tempen :p
1749648701582.png
20220728_103527.jpg
Så 12 DPO sist var sterkere enn 14 DPO nå :hilarious:

Jada, var ganske tydelig på tempen :p
Vis vedlegget 462431
Vis vedlegget 462432
Så 12 DPO sist var sterkere enn 14 DPO nå :hilarious:
Åja du var 14dpo i dag ja, sorry, blandet om :hilarious: Var sykt sterkt til 12dpo ja :hilarious: Så du tempet sist også? Ble det likt om du prøvde å legge de over hverandre?

Åhhh manifesterer å joine deg og Amethyst i Februargruppa nååå, men jeg er kun hele 1dpo i dag :arghh::hilarious: ..hvis det sitter nå får jeg termin typ 3. Mars, men med planlagt keisersnitt havner jeg nok i Februar :woot: En kan håååpe :taunt005

Åja du var 14dpo i dag ja, sorry, blandet om :hilarious: Var sykt sterkt til 12dpo ja :hilarious: Så du tempet sist også? Ble det likt om du prøvde å legge de over hverandre?

Åhhh manifesterer å joine deg og Amethyst i Februargruppa nååå, men jeg er kun hele 1dpo i dag :arghh::hilarious: ..hvis det sitter nå får jeg termin typ 3. Mars, men med planlagt keisersnitt havner jeg nok i Februar :woot: En kan håååpe :taunt005
Tempet alle 6 PPene sist, nå bare i et par, men bare på det merket jeg at ting er veldig annerledes nå. Gravidgrafene var ikke like :hilarious:
Håper du kommer etter oss nå! 03.03. er uansett innenfor selv om du ikke skulle hatt pks syns jeg :joyful:

Back
Topp