♡ IKM uke 24 ♡

12DPO i dag og negativ digitaltest. IKM på fredag men spottingen har startet i ettermiddag så da kommer nok tanta for fult i morgen. Greit å slippe å vente helt til fredag på ny PP når det uansett var negativ :dance008
Hater å vente på TR når jeg har fått negativ test, så fint at den kommer litt før!

Ja nettopp:hilarious: Skulle egentlig hatt TR for 6 dager siden jeg da siden første test røk allerede på 6DPO:laughing001
Den funker dårlig når det er sjeldent det fester seg så tidlig :hilarious:

Jeg har masse leamus i høyre øye nå, det hadde jeg da jeg ble gravid sist :wideyed:

Det er ett av mine symptomer på graviditet også, av alle ting:hilarious::smiley-bounce012:cool05 Sikker på du er preggy:love017

Det er ett av mine symptomer på graviditet også, av alle ting:hilarious::smiley-bounce012:cool05 Sikker på du er preggy:love017
SANT DET ER RART! Men det er jo en greie! Kan ikke huske at jeg har hatt det siden akkurat da jeg ble gravid sist, men det er ikke 100% sikkert :p

SANT DET ER RART! Men det er jo en greie! Kan ikke huske at jeg har hatt det siden akkurat da jeg ble gravid sist, men det er ikke 100% sikkert :p

Joda, helt sikker på at den tempen din er en gravid-temp :love017 :happy119

Jeg vil ha mens og komme igang med en ny PP:hilarious:
Screenshot_20250611_084637_FF App.jpg

♡Honningbie - 32 - B2 - PP1 etter MA i mars - EL 28/5 - IKM 11/6

hvordan går det med deg?❤️

Back
Topp