♡ IKM uke 24 ♡

CD29/15DPO og vil ha meeeens:hilarious:
Screenshot_20250612_093441_FF App.jpg

Negativ test i dag 11 dpo :sad002 men tempen har økt fra 36,6 i går til 36,9 i dag. IKM enten i morgen eller lørdag. Har sykt ømme pupper, noe som ikke er helt vanlig for meg for mens, så krysser alt jeg har av fingre og tær!

Negativ test i dag 11 dpo :sad002 men tempen har økt fra 36,6 i går til 36,9 i dag. IKM enten i morgen eller lørdag. Har sykt ømme pupper, noe som ikke er helt vanlig for meg for mens, så krysser alt jeg har av fingre og tær!

Håper det er bebis på gang :love7 :smiley-angelic001

13 dpo begynte med rosa utflod/spotting på mandag eller tirsdag. Har ikke tatt seg opp. Symptomer som mensen også har jeg også hatt leamus som jeg leste her tidligere.

Kanskje jeg tar en test i morgen for å dobbeltsjekke. Har ikke testet siden søndag.

Premom tror jeg får mensen i morgen og flo på søndag. Får se om de har rett..

13 dpo begynte med rosa utflod/spotting på mandag eller tirsdag. Har ikke tatt seg opp. Symptomer som mensen også har jeg også hatt leamus som jeg leste her tidligere.

Kanskje jeg tar en test i morgen for å dobbeltsjekke. Har ikke testet siden søndag.

For en viljestyrke!! Jeg hadde brent av en test nå :laughing002

Altså det med leamus er så rart, men spot on! :hilarious: Hadde det rundt samme tid som jeg testet positivt begge graviditeter :eek:
Jeg er for å teste 14 DPO, og jeg har positive tester å vise frem for det ;)

Da kom tr med et brak! Gratulerer til de med positive tester :Heartred

Så kjipt at TR kom:confused: Alltid like skuffende det... Ønsker deg masse lykke til i neste PP❤️

Heldigvis kom TR idag og er da på CD1 og kan gå inn i en ny PP:smiley-bounce012

Her ser det ut til at TR har ankommet, i går 09.DPO hadde jeg håpet om at det var festeblødning, men i dag synes jeg det er litt for mye blod og min faste gjest hormonmigrene har ankommet.
Så da er det bare å prøve på nytt.

Tenkte å tempe neste runde, termometer har ankommet, når starter dere? Eller temper dere alle dager alltid ?
Du kan godt begynne nå for å komme inn i vanen, men man kan godt skippe under TR :)

Her ser det ut til at TR har ankommet, i går 09.DPO hadde jeg håpet om at det var festeblødning, men i dag synes jeg det er litt for mye blod og min faste gjest hormonmigrene har ankommet.
Så da er det bare å prøve på nytt.

Tenkte å tempe neste runde, termometer har ankommet, når starter dere? Eller temper dere alle dager alltid ?

Lei meg for at TR kom, alltid kjipt❤️ Ønsker deg masse lykke til i neste PP❤️❤️❤️

Temper med Ladycomp'n, så temper da hele syklusen:happy119 Du kan fint begynne å tempe når TR har dratt sin vei❤️

Masse lykke til! :HeartredTror vi havna i uke 28 begge to :D

Laget ny ikm-gruppe, så det gjør vi:gen014Takk, masse lykke til du også- denne PP skal det bli spire:cool05:love017:smiley-angelic001

Back
Topp